موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام ایده های خلاقانه

اینستاگرام ایده های خلاقانه

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 15 دی 1399 ساعت 14:15

انگیزه ی افراد از حضور در اینستاگرام متفاوت است. برخی از آنها صرفا برای گذراندن وقت وارد این شبکه ی مجازی می شوند و برخی برای نمایش سبک زندگی شان. برخی با هدف آموزش در این فضا حضور دارند و عده ای با هدف یادگیری. اغلب افراد نیز ترکیبی از این اهداف را دنبال می کنند. در این بین افرادی هستند که از این فضا به نوع دیگری استفاده می کنند. آنها روزانه و ماهانه و سالانه از اینستاگرام درآمدهای زیادی به دست می آوردند. کاربران حرفه ای اینستاگرام با ایده های خلاقانه ی خود توجه افراد زیادی را در اینستاگرام جلب می کنند. همین موضوع باعث می شود آنها به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنند. در این نوشته می خواهیم شما را با دنیای افراد حرفه ای در اینستاگرام آشنا کنیم. یعنی می خواهیم در باره ی ایده برای پیج اینستاگرام و علی الخصوص ایده های خلاقانه و پولساز و البته جذاب صحبت کنیم. اگر می خواهید قدم به دنیای کسب درآمد از اینستاگرام بگذارید؛ این نوشته برای شماست.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

برای تبلیغات در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها و رشد پیج اینستاگرام به واتساپ ما پیام دهید. ???

?? مشاوره و سفارش کمپین ??

بیشتر بدانید: بهترین پیج های اینستاگرام ایرانرا بشناسید

ایده برای پیج اینستاگرام

قبل از اینکه وارد بحث شویم بهتر است یک نکته ی مهم را یادآوری کنیم. کسب درآمد از اینستاگرام اصلا ساده نیست. اگر شما جز کسانی هستید که با وعده های پولدار شدن یک شبه در اینستاگرام ایمان دارید، این نوشته را همین لحظه رها کنید. اگر بخواهیم صادق باشیم پیاده سازی و به نتیجه رساندن هر یک از این ایده ها به زمانی معادل شش ماه تا یک سال نیاز دارد. بعد از این مدت می توانید انتظار نتیجه را داشته باشید. در هر صورت در ادامه چند ایده ی خلاقانه برای پیج اینستاگرام و چندین ایده ی پولساز برای حضور در این فضا به شما معرفی می کنیم. نمونه های موفق هر یک از این ایده ها یا مشابه آن را می توانید در اینستاگرام پیدا کنید.مهم آن است که با به کارگیری خلاقیتتان عملکرد متفاوتی داشته باشید.

مدیریت پیج اینستاگرام شما با بازدهی بالا

ایده های خلاقانه برای پیج اینستاگرام

خلاقیت انتهایی ندارد. حتی زمانی که فکر می کنید دیگر نمی شود یک کار را به شکل بهتری انجام داد باید بدانید که خلاقیت خود را محدود کرده اید. در ادامه ایده های خلاقانه ای برای راه اندازی پیج اینستاگرامتان معرفی کرده ایم که شاید پیش از این افراد زیادی آن را انجام داده باشند. این موضوع نباید باعث شود شما وارد حوزه ای که به آن علاقه دارید نشوید. در واقع در این نقطه خلاقیت شما به میدان می آید تا فرم جدیدی برای این ایده ها ارائه کنید. در هر صورت ایده های خلاقانه برای پیج اینستاگرام را در ادامه بررسی کرده ایم:

  • افیلیت مارکتینگ:

یک ایده برای پیج اینستاگرام شرکت در پروژه های افیلیت مارکتینگ است. در اینگونه پیج ها شما با تولیدمحتوای جذاب و مفید پیرامون محصولات یک برند، باعث می شوید که فالورهایتان به سمت خرید آن محصول هدایت شود. در این شرایط یک لینک اختصاصی به شما تعلق می گیرد که میزان فروش شما از آن طریق ردیابی می شود. در این زمینه پیج شما می تواند یک پیج سرگرمی،‌لایف استایل، اینفلوئنسری، آموزشی یا هر نوعی از این دست باشد. وقتی محتوای جذاب شما باعث شود که کاربران بر روی لینک مخصوص به شما کلیک کنند(که ممکن است آن را در بایوی پیجتان قرار دهید) به ازای هر فروش شما درصدی بعنوان کمیسیون دریافت می کنید. در این مورد پیج هایی را به یاد بیاورید که صاحبان آن شما را مدان تشویق می کنند که به لینک موجود در بایو مراجعه کنید.  

بیشتر بدانید: تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

  • نقد کننده ی محصولات:

شما می توانید برای کسانی که دوست دارند محصولات جدید یا تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنند، یک نقد کننده ی محصول شوید. بعنوان ایده برای پیج اینستاگرام به این مورد نگاه ویژه ای داشته باشید. تمامی محتواهایی که در اینستاگرام تحت عنوان آنباکسینگ(یا جعبه گشایی!) می بینید در همین دسته قرار می گیرند. مردم دوست دارند ویژگی های یک محصول از هر نوعی را از زبان یک متخصص یا کسی که با او احساس راحتی می کنند بشنوند. در این مورد دقت کنید که شما باید یک زمینه ی کاری به خصوص انتخاب کنید. یعنی شما نمی توانید هم گجت های روز دنیا را بررسی کنید و هم در مورد لوازم آرایشی نظر بدهید. اینکار به نظر مردم خیلی غیر حرفه ای می آید و به شما اعتماد نمی کنند. نقد کننده های محصولات به صداقت معروف هستند. این یعنی اعتماد در این پیج  ها حرف اول را می زند.

 حال ترکیب این نوع فعالیت با افیلیت مارکتینگ که در مورد اول به آن پرداختیم یک ایده ی خلاقانه برای پیج اینستاگرام خواهد بود. شما می توانید در خلال همه ی محصولاتی که نقد می کنید، فالورهایتان را به سمت خرید یک محصول که به کیفیتش ایمان دارید هدایت کنید. کمیسیون های حاصل از این رفتار درآمد شما را می سازد.

  • عکاسی:

یکی از عللی که باعث موفقیت اینستاگرام بعنوان یک شبکه ی اجتماعی شده است، قدرت آن در ارائه ی محتواهای بصری یعنی عکس و ویدئو است. اینستاگرام بر محور عکس های قشنگ و ویدئوهای حیرت آور می چرخد. این وجه بصری اینستاگرام فضایی عالی برای کسانی است که اتفاقا در همین زمینه کار می کنند یعنی عکاس ها و کسانی که به عکاسی علاقه دارند. شما می توانید با این ایده برای پیج اینستاگرام هنر خود در زمینه ی عکاسی را به دیگران نشان دهند. عکاسی البته بسیار گسترده است،‌ما دراین بخش 5 زمینه ی مختلف عکاسی که طرفدار بیشتری دارند برای شما بررسی کردیم:

  • عکاس شبکه های اجتماعی:

مردم دوست دارند در صفحه ی اینستاگرامشان بی نقص به نظر بیایند. این کار ممکن نمی شود مگر عکسهایی با دوربین های با کیفیت و ژست های حرفه ای داشته باشند. عکاس شبکه های اجتماعی دقیقا این نیاز مردم را برطرف می کند. برای فعالیت در این حوزه علاوه بر عکاسی باید مهارت های بازاریابی هم داشته باشید. مردم از کجا بدانند که کار شما چیست؟ پس ایده پیج برای اینستاگرام شما باید منتشر کردن نمونه کارهایتان در این خصوص باشد. در این حالت اگر کسانی در اینستاگرام به دنبال عکاس پروفایل یا پست هایشان باشند با شما ارتباط خواهند گرفت.

  • عکاسی از محصول:

اهمیت این موضوع نیازی توضیح ندارد. کسب و کارها در اینتساگرام می خواهند که محصولاتشان را بفروشند. از آن طرف سلیقه ی کاربران یا همان مشتریانشان روز به روز در حال ارتقاست. این یعنی مردم نسبت به عکس محصولی که با کیفیت تر است و با رعایت نور و اصول دکوراسیون گرفته شده توجه بیشتر و نهایتا رغبت بیشتری برای خرید نشان می دهند. این یعنی کسب و کارها به دنبال عکاسانی هستند که با کیفیت بالا از محصولاتشان عکس بگیرند. مشابه مورد قبل ایده پیج اینستاگرام شما می تواند منتشر کردن نمونه کارهایتان در خصوص عکاسی از محصولات یا ارائه ی آموزش هایی در این مورد می تواند ایده خلاقانه ای برای پیج اینستاگرام به حساب بیاید.

  • عکاسی رویدادها:

مردم به ازای هر مراسمی که برگزار می کنند نیاز به کسانی دارند که لحظاتشان را ثبت کند. این مراسم می تواند یک سمینار یک ورکشاپ یک جلسه یا هر چیزی از این دست باشد. معمولا این عکس ها قرار است در سایت های خبری یا ژورنال های معتبر به چاپ برسد و یا حتی در آلبوم خاطرات افراد قرار بگیرند و به نحوی نمودار اعتبار آن مجموعه نزد سایرین است. در این محل نیاز به عکاسی است که بتواند رویداد ها را به خوبی ثبت کند. اشتباه نکنید این کار اصلا ساده نیست. عکس برداری از مسابقات هیجان انگیز،‌ اجتماعات مختلف، جشن ها و عزاداری ها نیازمند به عکاسی نسبتا حرفه ای دارد. در این مورد داشتن تجهیزات اهمیت زیادی دارد.

  • عکاسی پرتره:

به نسبت سایر زمینه های کاری عکاسان این مورد تخصصی تر و محدودتر است و می تواند با سایر موارد ترکیب شود. به هر حال عکاسی پرتره برای افرادی که به نحوی با چهره ی خود در اینستاگرام مطرح هستند( و یا می خواهند مطرح شوند بسیار حائز اهمیت است). آن ها به دنبال کسی هستند که با کیفیت ترین عکس های پرتره را از آنها بگیرد. پس ایده ی خلاقانه پیج اینستاگرام شما می تواند عکاسی از چهره ی افراد باشد. دقت کنید که اگر فردی به دنبال هنر و مهارت شما باشد و نتواند شما را در اینستاگرام پیدا کند شانس بزرگی برای پولسازی در اینستاگرام را از دست می دهید.

  • عکاسی استوک:

این زمینه ی عکاسی نیز در زمینه ی خود جذاب و خلاقانه است. برای این نوع از عکاسی در ابتدا به صورت مستقل فعالیت می کنید. شما در طی سفر به نقاط مختلف عکس هایی تهیه می کنید. آژانس ها و شرکت های مختلف ممکن است به این عکس های شما نیاز پیدا کنند. همین موضوع راهی برای کسب درآمد شما می شود.

  • فیلم بردار:

فیلمبرداری به خودی خود یک ایده ی خلاقانه به حساب نمی آید. ایده برای پیج اینستاگرام در حوزه ی فیلمبردای زمانی خلاقیت به حساب می آید که چیز متفاوتی برای ارائه داشته باشید. پلتفرم اینستاگرام برای مدت های متمادی صرفا مملو از عکس های مختلف بود. به مرور فرمت ویدئو به این پلتفرم اضافه شد و کاربران از آن استقبال کردند. توانایی فیلمبرداری و ثبت صحنه ها و وقایع اگر جز مهارت های شماست باید کسب درآمد از اینستاگرام رو زودتر شروع کنید. دقت کنید که برای این مورد و مورد قبلی نیاز به داشتن تجهیزات گران و حرفه ای در ابتدای کار نیست. صرفا مهارت شما و مدلی که آن را نمایش می دهید مهم است.

  • مدیربرنامه ی شخصی:

مدیر برنامه صرفا مخصوص افراد معروف و بازیگران نیست. افراد زیادی هستند که به دلیل مشغله ی کاری بالا نیازمند به شخصی هستند که برای آنها برنامه ریزی کرده و قرار ملاقات هایشان را به یاد بیاورد. برای این کار نیاز نیست حتما مدیر یک شرکت بزرگ باشید. یک فریلنسر جوان هم ممکن است نیاز به برنامه ریزی در ابعاد وسیع باشد. انسان ها به سلامتی خود اهمیت می دهند و از کسی که برای آنها برنامه ریزی مناسبی داشته باشد تا بتوانند به خواب،‌استراحت و ورزششان برسند و پروژه های مهمشان را از دست ندهد استقبال می کنند. ایده ی پیچ برای اینستاگرام در این مورد می تواند نمایش میزان موفقیت مشتری های شما قبل و بعد از همکاری با شما باشد. در ایران این موضوع مخصوصا در بحث کنکور و برنامه ریزی ذرسی نمود پیدا می کند.

  • آشپزی و شیرینی پزی:

یک ایده ی خلاقانه و پولساز ایستاگرام علی الخصوص برای خانم های خانه دار آشپزی است. در فضای رایگان اینستاگرام علاوه بر اینکه می توانید مهارت های خود را در پخت و پز به رخ بکشید؛ می توانید مشتریانی جذب کنید که به دنبال یک غذای خانگی و سالم هستند. اهمیت این موضوع مخصوصا در دوران پاندمی کرونا که مساله ی بهداشت به یک معصل تبدیل شده است، بیش از پیش معلوم می شود. البته برای اینکه این ایده را خلاقانه تر کنید می توانید زمینه های تخصصی تری را هدف قرار دهید. مثلا اگر در زمینه ی تغذیه ی گروه خاصی از انسان ها مثلا ورزشکاران اطلاعات بیشتری دارید می توانید پیج های غذا و خوراکی آماده در اینستاگرام به فروش برسانید. به دلیل کمبود وقت و مشغله ی فراوان مردم در زندگی روزمره از این موضوع استقبال فراوانی می شود. به شرطی که بتوانید مردم را از بابت سلامت و تازگی تطمین کنید.ایده برای پیج اینستاگرام شما در این زمینه می تواند شما را به درآمد های بالا برساند.

  • کاردستی و خلاقیت:

در بخش اکسپلور اینستاگرام خود بر روی تب DIY که مخفف DO It Yourself است بزنید. مجموع ایده های خلاقانه که افراد بتوانند آنها را به سادگی و با استفاده از ابزاری که در دستری دارند انجام بدهند بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. شما می توانید با تهیه ی عکس ها و ویدئوهایی در این موضوع و انتشار آن در اینستاگرام نظر افراد زیادی را به خود جلب کنید. محل درآمد شما از این ایده به خلاقیت شما بستگی دارد. اگر عملکرد خوبی داشته باشید می توانید در طرح های افیلیت مارکتینگ و فروش محصولاتی که در ویدئوهایتان استفاده می کنید کسب ذرآمد کنید. همچنین ثبت سفارش هایی برای فروختن کاردستی هایی که ایجاد می کنید مورد دیگری برای کسب درآمد بیشتر است.

  • اسلایم و ASMR:

در میان ایده های خلاقانه برای اینستاگرام ویدئوهای مربوط به اسلایم و ASMR بیشر از آنچه تصور کنید طرفدار دارند. اسلایم خمیر مانندی است که برای پرورش خلاقیت کودکان در اختیار آنها قرار می گیرد. البته این باعث نمی شود که بزرگ تر از این ماده برای بازی و آرامش اعصابشان استفاده نکنند. افراد زیادی از تماشای ویدئوی های بازی با اسلایم استقبال می کنند. این ویدئوها و حتی فروش اسلایم امروزه از پردرآمدترین کارها در اینستاکرام است.

ASMR چیست؟ این کلمه مخفف عبارت Autonomous sensory meridian response است یعنی واکنش ارادی اوج گیری حسی! به معنای دشوار آن نگاه نکنید. ویدئو هایی را به یاد بیاورید که در آن شخص میکروفونی را حین غذا خوردن در کنار دهان خود قرار می دهد تا صدای جویدن و بلعیدن را واضح تر بشنوید! یا ویدئوهایی که انواع و اقسام اجسام را زیر ماشین پرس خورد می کنند و شما از صدای آن لذت می برید. مجموعه این فعالیت ها در همین دسته جای می گیرند که روز به روز طرفداران بیشتری به خود جذب می کند. خلاقیت و جذابیت در ویدئوها و محتواهای این دو دسته بسیار مهم است.این ایده پیج برای اینستاگرام هنوز در ایران چندان پخته نشده است، پس احتمالا نباید فرصت را از دست بدهید. از آنجا که این ایده ی خلاقاانه برای یک پیج سرگرمی در اینستاگرام است درآمد حاصل علاوه بر افیلیت مارکتینک می تواند از تعداد بالای فالورها نیز حاصل شود.

  • تراول بلاگر:

زمینه ی کسب درآمد دیگری در اینستاگرام که در عین حال هیجان انگیز است، سفر کردن و تولید محتوا از سفرهاییست که انجام می دهید. پیاده سازی این ایده شرایط خاصی دارد. شما باید واقعا به سفر کردن علاقه داشته باشید و بتوانید در مورد سفرهایتان محتوای جذاب تولید کنید. این یعنی شما در ابتدای راه به پول و تجهیزات نیاز دارید. منبع درآمد چنین افرادی در همکاری با شرکت های توریسم و یا آژانس های هوایی حاصل می شود.

  • بیوتی بلاگر و میکاپ آرتیست:

برای فضای تصویر محور اینستاگرام و خیل علاقمندان به آرایش چه ایده ای بهتر از اینکه در زمینه ی آرایشی و بهداشتی فعالیت کنید؟ شاید فکر کنید در ابتدا نیاز است که یک آرایشگر یا میکاپ آرتیست حرفه ای باشید اما نه، نیاز نیست. شما در هر سطحی از توانایی در این زمینه باشید می توانید مخاطبان خاص خود را جذب کنید. این موضوع را صفحات متعدد آرایشی و بیوتی بلاگری در اینستاگرام ثابت می کند. همین موضوع البته باعث می شود که خلاقیت خود را به چالش بکشید.اگر به هر دلیلی علاقه ای ندارید با چهره ی خود آرایش انجام دهید، می توانید از دیگران کمک بگیرید. تولید محتوا در این زمینه باید واقعا با کیفیت و خلاقانه باشد. ایده برای پیج اینستاگرام شما اگر در این حوزه باشد کسب درآمد از همکاری در فروش با برندهای آرایشی و تبلیغات حاصل می شود.اجرای گریم های مناسبتی، اجرای میکاپ های آرتیست های محبوب و معروف، تکیه بر نکاتی که سایر بیوتی بلاگر ها کمتر به آن توجه می کنند و موضوعاتی از این دست می توانند به شما برای شروع ایده بدهند.

  • طراح کاسپلی(Cospaly):

کاسپلی یعنی از روی عمد به نحوی لباس بپوشیم که شبیه کاراکترهار معروف انیمیشن ها و کارتون ها و یا فیلم ها . کتاب های مشهور دنیا بشویم. مردم اخیرا به چنین چیزهایی علاقه ی زیادی نشان می دهند. کار شما در این زمینه طراحی لباس کاراکترهای معروف است. به این موضوع هنوز در ایران چندان نپرداخته اند، پس اگر در این زمینه توانایی ها و امکاناتی دارید، نوبت شماست که پیشرو باشید.

  • هنرمند:

شما یک هنرمند هستید و در اینستاگرام حضور ندارید؟ آیا می دانید که هنرمندها از هر صنفی در صورتیکه در اینستاگرام حضور پررنگی داشته باشند چه اندازه می توانند کسب درآمد کنند؟ در اینستاگرام هر هنری می تواند به جای محدود شدن به یک گالری و یک شهر و نهایتا یک کشور مخاطبانی به وسعت جهان پیدا کند. اینکار علاوه بر نشر هنرهای مختلف و کمک به ارتقای فرهنگ کشور، باعث می شود افراد زیادی با آن آشنا شوند. این یعنی درخواست برای فراگیری آن هنر زیاد شود و این یعنی هنرمند از این راه می تواند کسب درآمد کند. وجود فضای آنلاین برای آموزش محدودیت های مکانی و زمانی را در این خصوص حل کرده است. کافیست هنر خود را به شکل جذابی در صفحه ی اینستاگرامتان نمایش دهید. نقاشی و طراحی، هنرهای بافتنی، چرم دوزی، معرق، آینه شکسته و تمامی هنرهایی که بتوانند با زندگی مدرن عجین شوند در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا می کنند.

  • طراح گرافیک:

در چه فضایی بیشتر از یک فضای صد در صد بصری مانند اینستاگرام به طراحی و هنر یک گرافیک دیزانیر نیاز است؟ اگر شما بعنوان یک طراح گرافیک بتوانید پورتفولیو یا مجموعه نمونه کاری قوی در اینستاگرام به نمایش بگذارید، درآمدهای ماهانه ی بالا برای شما ابدا دست نیافتنی نیست. زمینه های کاری طراحان گرافیک بسیار گسترده است. طراحی پوستر، بنر، کارت ویزیت، ست اداری، لوگو و لوگوتایپ، طراحی قالب برای پیج اینستاگرام، طراحی پست و استوری، طراحی کاراکتر، استیکر، ساخت تیزر تبلیغاتی، لوگوموشن و حتی ادیت فیلم از کارهایی است که طراحان گرافیک علی الخصوص آنهایی که به نرم افزارهای روز دنیا مسلط هستند می توانند انجام دهند. ایده پیج برای اینستاگرام یک طراح گرافیک می تواند انتشار نمونه کارهایش باشد به نحوی که مهارت و توانایی اش را به خوبی نشان دهد.

  • آموزش آنلاین:

پاندمی کرونا به دنیا ثابت کرد که امکان یادگرفتن هر چیزی از فضای مجازی وجود دارد. این یعنی اگر مهارتی برای آموزش دادن دارید هر چه زودتر در اینستاگرام حضور داشته باشید. تقریبا هر چیزی در اینستاگرام قابل آموزش دادن است و برای هر موضوع تعداد زیادی از افراد دنبال یاد گرفتن هستند. زبان های مختلف، مهارت های گوناگون، درس های مدرسه و دانشگاه، آشپزی؛ نگهداری از گل و گیاه،‌ورزش و تقریبا تمامی فیلدهای موجود در اینستاگرام حضور دارند. محل کسب درآمد چنین پیج هایی در همکاری با کسب  و کارهای مرتبط است. مثلا اگر شما پیج آموزش زبان داشته باشید به زودی افراد زیادی برای داشتن کلاس خصوصی با شما تماس می گیرند. بعلاوه آموزشگاه های زیادی می خواهند با شما همکاری کنند و پیج های مشابه از شما می خواهند که برایشان تبلیغ کنید.

  • پت و حیوانات خانگی:

این زمینه برای شما یک فرصت عالی کسب درآمد از اینستاگرام خواهید بود. اگر شما خودتان دارای یک حیوان خانگی هستید یعنی به صورت نامنتهای قابلیت تولید عکس ها و فیلم های جذاب و “بامزه” هستید. این یعنی حیوان شما به سادگی قابلیت تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در اینستاگرام را دارد. به میزانی که صفحه ی شما رشد کند و فالورهای بیشتری داشته باشید، فرصت های همکاری زیادی از شرکت های مرتبط با حوزه ی پت و حیوانات خانگی نظیر پت شاپ ها یا کلینیک های حیوانات دریافت می کنید. از آنجا که حساسیت موجود به حیوانات خانگی در ایران روز به روز در حال کمتر شدن است، به این موضوع بعنوان یک فرصت ویژه برای کسب درآمد از اینستاگرام نگاه کنید.

  • کوچ:

شما هر هنر و مهارتی که داشته باشید افرادی هستند که تمایل دارند شما الگو راهنمای آنها در زندگی شان باشید. این یعنی اینستاگرام می تواند فضایی در اختیارتان قرار دهد که به شغل کوچینگ مشغول شوید. ایده برای پیج اینستاگرام به صورت کوچ یا coach می تواند در زمینه های کسب و کار، لایف استایل و ورزشی و فیتنس باشد. شما باید در صفحه ی اینستاگرامتان تصویر درستی از خدماتتان ارائه کنید تا افراد شما را به سادگی پیدا کنند.

  • کالیگرافی و طراحی اسم و امضا:

کالیگرافی در واقع نام غربی هنر خوشنویسی است. شاید فضای تکتولوژیکی اینستاگرام برای ارائه ی هنرهای اصیلی مانند خوشنویسی مناسب به نظر نیاید اما وقتی هنر با خلاقیت ترکیب شود کسب درآمد از آن اجتناب ناپذیر می شود. در این زمینه اگر هنرمند هستید امروزه افراد زیادی هستند که به هنر خوشنویسی شما نیاز دارند. این هنر در طراحی پوستر های اینستاگرامی، طراحی امضا برای افراد، طراحی اسم افراد و یا برند و نام کسب و کارشان به کار می آید. اگر این کار را برای زبان های رایج مانند انگلیسی و عربی هم بدانید، وضعیت بهتری در اینستاگرام خواهید داشت.

  • سازنده ی میم:

میم ها آن عکسنوشته هایی هستند که به شدت قابلیت ویروسی شدن در اینستاگرام را دارند. موضوعاتی که با آنها میم ساخته می شوند معمولا موضوعاتی عمومی و اجتماعی هستند که تعداد بسیاری از افراد را درگیر می کنند. این عکس نوشته ها با چاشنی طنز ساخته می شوند. میم یا meme ها طرفداران زیادی در اینستاگرام دارند:

شما با استفاده از چنین محتواهایی که هم جنبه ی طنز و هم جنبه ی سرگرمی دارند می توانید مطابق وقایع روز میم بسازید. استفاده از کپشن های ترند در هر دوره برای شما فالورهای زیادی می آورد. ایده ی پیج برای اینستاگرام میم و فالورهایی که برای شما می آورد می تواند به منبع درآمد شما تبدیل شود.

  • خاطره گویی و انتقال تجربه ها:

شما در هز زمینه ای که فعالیت کرده باشید تخصص ها و مهارت هایی به دست آورده اید که برای عده ی زیادی جالب و جذاب است. این موضوع علی الخصوص برای افراد میانسال و کسانی که بازنشسته هستند بسیار جالب است. تجربیات خود را در قالب ویدئو و عکس هایی از محل کار یا زندگی، شرایط کار و مواردی از این قبیل در اختیار افراد دیگر قرار بدهید. ایده ی پیچ برای اینستاگرام در این خصوص بر مبنای انتقال تجربه و آموخته هاست.

  • عکس نوشته و متن های خاص:

اگر بدانید روزانه چه میزان جستجو برای پیدا کردن متن های خاص در اینستاگرام انجام می شود، همین امروز شروع به نوشتن متن های خاص! می کنید. به دلیل بافت حاکم در بین جوانان و نوجوانان، تقریبا از هر نوع نوشته ای که به نوعی نمودار حال و هوا و مشکلات جوانان باشد استقبال می شود. نوشتن متن هایی مناسب بایوی اینستاگرام و یا کپشن هایی که به اصطلاح لایک خور باشد،‌به زودی طرفداران زیادی در این فضا پیدا می کند. بزرگترین مثال از چنین موفقیتی پیج دلنوشته های امیرعلی ق است. علاوه بر این عکس نوشته هایی که بتواند در پروفایل یا استوری استفاده شود نیز طرفدارن مخصوص خود را دارد. می توانید در طرح های این عکس نوشته ها خلاقیت نشان دهید و آن را با زبان های دیگر ترکیب کنید. نهایتا اگر بتوانید توجه قشر جوان و نوجوان که در اینستاگرام فعال تر هستند را جلب کنید به زودی فالورهای زیادی خواهید داشت. منبع درآمد شما از چنین صفحه ی اینستاگرامی از تبلیغات یا سفارش های تولید محتوا برای کسب و کارهایی در این زمینه ها خواهد بود.

بیشتر بدانید: راهنمای تبلیغات گسترده در اینستاگرام

ذیل عنوان ایده برای پیج اینستاگرام 20 ایده ی خلاقانه برای ایجاد پیج اینستاگرام به شما معرفی کرده ایم. همانطور که گفتیم قرار نیست شما اولین نفر در این زمینه ها باشید،‌اما بهترین بودن انتخاب شماست. در ادامه ایده هایی معرفی می کنیم که ضمن خلاقیت پولساز هم هستند. البته ایده های خلاقانه نیز پولساز هستند. هدف از این تفکیک این است که به ایده هایی بپردازیم که کمتر در مورد آنها صحبت شده است.

بیشتر بدانید: چگونه بلاگر اینستاگرام شویم؟ 

برای تبلیغات در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها و رشد پیج اینستاگرام به واتساپ ما پیام دهید. ???

?? مشاوره و سفارش کمپین ??

ایده های پولساز اینستاگرام

در ادامه ایده هایی را به شما معرفی می کنیم که به واسطه ی آن می توانید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید. میزان درآمد هر شخص از این روش ها با دیگری متفاوت است. همه چیز به نحوه ی پیاده سازی این ایده ها و زمانی است که برای پرورش آنها اختصاص می دهید. در هر صورت 10 ایده ی زیر بعنوان ایده ی پیج برای اینستاگرام برای شما بررسی شده اند:

  • اینفلوئنسری:

اولین ایده ی پولساز اینستاگرامی به احتمال زیادی اینفلوئنسری است. برای اینکه اینفلوئنسر نامیده شوید به فالورهای زیاد و البته فعالی نیاز دارید. البته اینفلوئنسرها ابعاد مختلفی دارند که بر اساس تعداد فالورهایشان دسته بندی می شوند.هر اینفلوئنسر یک زمینه ی کاری که در آن تخصص بیشتری دارد انتخاب می کند. این زمینه باید زمینه ی تخصصی و موردعلاقه ی اینفلوئنسر باشد چرا که قرار است به صورت مداوم در آن زمینه محتوا تولید کند. اگر بعنوان ایده برای پیج اینستاگرام اینفلوئنسری را انتخاب می کنید بدانید که راه طولانی اما درآمدی بالا در نهایت در انتظار شماست.

درآمد اینفلوئنسرها به واسطه ی روش های مختلف بازاریابی صورت می گیرد. اینفلوئنسر مارکتینگ وافیلیت مارکتینگ دو نوع متداول از این بازاریابی هستند. این یعنی اینفلوئنسرها با تبلیغ محصول دیگر برندها در خلال پست ها و استوری هایشان کسب درآمد می کنند. روش دیگر این است که آنها در درآمد حاصل از فروش محصولات برندها سهیم می شوند. یعنی به واسطه ی تاثیری که بر رفتار فالورهایشان می گذارند و آنها را به یک محصول سوق می دهند، درصدی بعنوان کمیسیون دریافت می کنند. تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق در اینستاگرام به هیچ عنوان ساده نیست. شما باید همواره در حال تولید محتواهای جذاب برای مخاطبانتان باشید. به میزانی که تعداد این مخاطبان افزایش پیدا کند، سطح توقع و سلیقه ی آنها نیز افزایش پیدا می کند و این سختی کار را دوچندان می کند. فضایی که در پیج های اینفلوئنسری برقرار است معمولا همراه با صمیمیت است. پس برای داشتن چنین صفحاتی به مهارتی بیش از کار با اینستاگرام یا اطلاعات دیجیتال مارکتینگ دارید.

بیشتر بدانید: آموزش قابلیت ریلز اینستاگرام به همراه ویژگی های آن

  • مدیریت پیج اینستاگرام یا مشاور

اگر شما تخصص کافی برای کار با اینستاگرام دارید، ادمینی پیج اینستاگرام یا مشاور شغل پولساز دیگری است که به واسطه ی اینستاگرام ایجاد شده است. از آنجا که امروزه تقریبا تمامی کسب و کارها و برندها به سمت فعالیت آنلاین در اینستاگرام روی آورده اند، و همه ی آنها در استفاده از این اپلیکیشن متخصص نیستند. آنها برای رشد سریعتر در این فضا نیاز به مشاور و متخصص دارند. در این نقطه اگر دانش کافی در این زمینه دارید می توانید به کمک این افراد بروید. البته برای اینکه افرادی از این دست شما را در این فضا بیابند، باید در اینستاگرام حضور فعالی داشته باشید. پس در این زمینه ایده برای پیج اینستاگرام شما می تواند صفحه ای برای معرفی مهارت ها و تجربیاتتان باشد. افرادی که به دنبال مشاور و متخصص اینستاگرام و را حتی ادمین اینستاگرام می گردند، با شما ارتباط می گیرند. آنها پیج کسب و کارشان را به شما می سپارند تا با پیاده سازی استراتژی های مناسب آن را رشد دهید. مجدد تاکید می کنیم که برای این مورد  نیازمند به دانش و تخصص در حد ارائه به کسب و کارهای بزرگ هستید.

  • راه انداز فروشگاه اینستاگرام و مدیریت آن

قابلیت instagram shopping یا فروشگاه اینترنتی در بستر اینستاگرام ویژگی نسبتا جدیدی است. با استفاده از این قابلیت کسب و کارها می توانند محصولات خودشان را به طور مستقیم از طریق اینستاگرام بفروشند. یعنی با استفاده از پست های اینستاگرامی کاربران را یک راست به وبسایتشان هدایت کنند. از آنجایی که قابلیت لینک گذاشتن در اینستاگرام محدودیت های زیادی دارد، قابلیت فروشگاه یک ویژگی منحصر بفرد است. خبر بد اینکه این ویژگی برای ایرانی ها به سادگی فعال نمی شود. اما اگر در ایران نیستید و یا در ایران هستید و برای این مشکل راه حلی پیدا کرده اید، باید بدانید که کسب و کارهای زیادی در اینستاگرام به این خدمت شما نیاز مبرم دارند. در این بین ایده برای پیج اینستاگرام شما می تواند نشان دادن مهارت هایتان در این خصوص به کاربران باشد.

  • فروش محصولات دیجیتال:

اینستاگرام هم برای محصولات فیزیکی و هم برای محصولات دیجیتال یک بازار همیشگی است. تمامی نکاتی که برای فروش محصولات فیزیکی وجود دارد برای محصولات دیجیتالی نیز مطرح است. فروش پادکست، ای بوک ها، جزوات آموزشی، فایل های قابل پرینت برای موضوعات مختلف مثل الگوهای خیاطی، معماری، نقاشی و رنگ آمیزی و سایر مواردی از این دست به سادگی در اینستاگرام به فروش می روند. این ایده می تواند بسیار پولساز باشد، علی الخصوص زمانی که موارد گفته شده را به صورت پکیج ارائه کنید. مثلا عبارت: “100 طرح رنگ آمیزی برای کودکان با بیشترین کیفیت فقط … تومان”. مردم از اینگونه موارد استقبال زیادی می کنند و خبر خوب اینکه فقط یکبار برای تولید آن وقت می گذارید.

  • بلاگرغذا :

بلاگرهای غذا پولسازترین ایده های اینستاگرامی را اجرا کرده اند. تصاویر جذاب و اشتها برانگیز از غذاهای سرو شده در رستوران های مختلف سطح شهر بسیار جذاب است. افراد زیادی دنبال کننده ی این محتوا ها هستند تا کیفیت غذاهای رستوران های مختلف، نحوه ی ارائه ی خدمات و منوی غذای آنها را قبل از مراجعه بدانند. این حوزه هنوز جای کار بسیاری دارد. ایده پیچ برای اینستاگرام شما که می خواهید در این حوزه فعالیت کنید می تواند تخصصی تر شود. مثلا شما می توانید رستوران های گیاهی را هدف قرار دهید. این موضوع با توجه به رغبت روزافزونی که به سمت گیاهخواری وجود دارد، ایده ی خلاقانه ای به نظر می رسد. البته در هر حوزه ای ارائه ی محتوایی قدیمی در شکلی جدید و خلاقانه قطعا موثر خواهد بود.

  • طراح ژست عکاسی:

اگر به خوبی می دانید که چگونه می توانید مردم و یا حتی محصولات را در یک قاب عکس بچینید؛ چرا از این موضوع کسب درآمد نکنید؟ اگر کسب و کاری صرفا بر روی محصولاتش می چرخد، قطعا صاحب آن می خواهد که در عکس برداری از محصولات اصول چیدمان و رنگ به خوبی رعایت شود. از طرفی ممکن است کسانی که قصد فعالیت در قالب مدلینگ یا حتی اینفلوئنسری دارند نیاز داشته باشند که بهترین عکس ها را در اینستاگرامشان منتشر کنید. در این موقعیت حضور یک متخصص که به آنها بگوید چگونه بایستند و به کدام سمت نگاه کنند بسیار حیاتی است. از این رو هر کسب و کاری در این فضا می تواند مشتری بلقوه ی شما باشد.

  • استایلیست شخصی:

اینستاگرام یک فضای رویایی برای کسانی است که می خواهند تیپ و استایل خود را به نمایش بگذارند. این کار با هدف های مختلفی انجام می شود: ممکن است شخص قصد مدلینگ را داشته باشد و یا در پروژه های افیلیت مارکتینگ قصد فروش محصولات در حوزه ی پوشاک را داشته باشد. در هر صورت چنین اشخاصی به یک استایلیت نیاز دارند. کسانی که به آنها بگویند چه بپوشند و برای ست کردن لباس هایشان چه ترفندی پیش بگیرند. برای ورود به این حوزه باید از خودتان شروع کنید. مردم از کجا بدانند که کیفیت و سلیقه ی شما در استایلینگ چیست؟ ایده ی پیج برای اینستاگرام برای شما در این حالت منتشر کردن استایل هاییست که تا به حال طراحی کرده اید.

  • استایلیست مو:

مانند میکاپ آرتیست و استایلیت های شخصی، این زمینه ی کاری نیز در اینستاگرام شکل جدیدی به خود گرفت. شما می توانید هنرنمایی خود بر روی موهای خودتان و دیگران را در اینستاگرام به نمایش بگذارید. آموزش ایجاد چنین مدل هایی می تواند فالورهای زیادی برای شما بیاورد و محل درآمد شما از این کار از تعدد فالورهایتان خواهد بود. بعلاوه کسانی که به دنبال یک استایلیست حرفه ای برای موهای خودشان یا مشتریانشان هستند شما را پیدا خواهند کرد.

  • نمایش و اجرا:

برای کسانی که  به اجرای موارد مختلف و بازی کردن نقش های مختلف علاقه دارند، اینستاگرام یک فضای عالی برای معروف شدن است. اگر یک ساز برای زدن دارید، اگر صدای زیبایی برای خوانندگی یا شعرخوانی دارید، اگر میمیک خوبی برای اجرای بدنی دارید و نهایتا اگر استعداد خوبی در اجرای کمدی .و استندآپ دارید، از دست دادن فرصتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد عاقلانه نیست. بارزترین نمونه ی موفقیت در این زمینه علی صبوری با 2.7 میلیون فالور در اینستاگرام است. او در زمان نگارش این نوشته برای هر استوری تبلیغاتی خود 5 میلیون تومان دریافت می کند. با این وجود باید بدانید که موفق شدن در این فضا سختی های زیادی بهمراه دارد. اگر استعداد کافی برای معروف شدن دارید ایده پیج برای اینستاگرام شما اجرای هنرتان درست جلوی دوربین است.

  • تحلیل آمار و طراحی اینفوگرافیک:

تحلیل کردن به ذات خود کار دشواری است که افراد زیادی از آن دوری می کنند. اگر شما به سطحی از دانش و تخصص برسید که بتوانید داده های بسیار بزرگ را تحلیل کنید در اینستاگرام بی کار نمی مانید. قدم بعدی که موفقیت شما را تضمین می کند ارائه ی این آمار در قالبی بصری و جذاب است. اینستاگرام تصویر محور است و مردم علاقه ای به خواندن اطلاعات سخت در قالبی سخت تر ندارند. هر چه بتوانید داده های زیاد را به شکلی جذاب ارائه دهید، طرفداران بیشتری پیدا می کنید. تقریبا در همه ی زمینه های کاری نیاز به این افراد حس می شود. این کار نیازمند مهارتی ترکیبی شامل توانایی طراحی و روانشناسی مخاطب است.

ایده های پولساز اینستاگرام در ایده برای پیج اینستاگرام بررسی شدند. هر یک از این ایده ها می توانند در فرم های متنوعی اجرا شوند که به خلاقیت شما بستگی دارد. در هر صورت تمامی این ایده ها پیش از این پولساز بودن خود را ثابت کرده اند. از این به بعد همه چیز به نحوه ی عملکرد شما بستگی دارد. در بند بعدی بررسی می کنیم که چگونه یک ایده را به قوامی دربیاوریم که ما را به موفقیت برساند.

بیشتر بدانید: ویژگی های یک بیوتی بلاگر موفق در اینستاگرام

برای تبلیغات در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها و رشد پیج اینستاگرام به واتساپ ما پیام دهید. ???

?? مشاوره و سفارش کمپین ??

ایده های اینستاگرام چگونه به موفقیت می رسند؟

موفقیت از منظر هر شخص به گونه ای متفاوت تعبیر می شود. برای یک نفر موفقیت در تعداد فالور بالا معنی می شود و برای دیگری در درآمد میلیونی ماهانه. تعبیر شما از این واژه هر چه باشد در ادامه راه هایی برای رسیدن به آن ارائه کرده ایم. یعنی صرف داشتن ایده قرار نیست شما را به موفقیت برساند مگر این ایده را با مجموعه ای از نکات همراه کنید:

  • از هشتگ ها استفاده کنید:

شما بهترین پیچ و بهتره ایده را هم داشته باشید اگر کسی شما را پیدا نکند نمی توانید انتظار موفقیت داشته باشید. هشتگ ها در واقع اولین راهی هستند که باعث می شود افراد علاقمند به پیج شما برسند. این هشتگ ها که با علامت # مشخص می شوند باید به پیج شما و زمینه ی کاریتان مرتبط باشند.

  • همواره حرفه ای عمل کنید:

در برهه ای از زمان قصد ورود به اینستاگرام دارید که سلیقه ی مردم شکل متفاوتی به خود گرفته است. دیگر هر محتوایی باب طبع افراد نیست. کاربران اینستاگرام حتی در مورد کیفیت تصاویر و ویدئوها نیز سخت گیر شده اند. علاوه بر  اینها از دروغ و اغراق برحذر باشید. کاربران امروز اینستاگرام بسیار باهوش هستند و این موارد را سریعا تشخیص می دهند.

  • اطلاعات خود را به رایگان در اختیار دیگران قرار بدهید:

تمرکز اولیه ی شما از حضور در اینستاگرام نباید بر کسب درآمد باشد. بلکه در ابتدا باید ارزش آفرینی کنید. در واقع باید اطلاعاتتان در زمینه ی کاری خود را به رایگان در اختیار مردم قرار دهید. این کار باعث می شود اعتماد افراد را جلب کنید و در آینده در پی این اعتماد بر رفتار آنها تاثیر بگذارید.

  • جنبه ی سرگرم کننده ی اینستاگرام را فراموش نکنید:

مردم برای سرگرم شدن و دور شدن از فضای پرتنش زندگی شان به اینستاگرام پناه می آورند. این یعنی اینستاگرام محلی برای کارهای جذاب و سرگرم کننده است. کار شما هر چند جدی و خشن باشد باید آن وجهی از کارتان را به مردم نشان بدهید که سرگرمشان کند. در نهایت این فالورها هستند که تصمیم میگیرند شما موفق شوید یا نه.

  • با تخصصتان در اینستاگرام حضور داشته باشید:

آن زمینه ای را برای حضور در اینستاگرام انتخاب کنید واقعا در آن متخصص هستید. شما باید مدام در مورد موضوعی که انتخاب کردید محتواهای جذاب تولید کنید. اگر به آن موضوع مسلط نباشید شاید بتوانید کارتان را شروع کنید اما مطمئن باشید که ادامه دادن غیرممکن می شود.

  • خرید از پیج را آسان کنید:

دیده اید صفحاتی را که برای دادن یک قیمت ساده برای محصولاتشان کاربر را به دایرکت و از آن بدتر به پلتفرم های دیگر هدایت می کنند. این کار بجز از دست دادن  خریدار چه سودی برای شما دارد؟ کاری کنید که مشتری در کوتاه ترین زمان به وضعیت پرداخت برسد. فراموش نکنید در فضای پر رقابت اینستاگرام به سرعت برای شما جانشین هایی پیدا خواهد شد.

  • تعامل با کاربران را زیاد کنید:

مردم دوست دارند که در موقعیت های مختلف نظر آنها را جویا شوید و یا موقعیت هایی بوجود بیاورید که بتوانند نظراتشان را در خصوص موضوعات بیان کنند. سعی کنید تعامل در پیج شما یک طرفه نباشد. یعنی ایده ی پیج اینستاگرام شما هر چه که هست اجازه ی صحبت متقابل را به فالورهایتان بدهید.

  • بعنوان یک شخص در اینستاگرام حضور داشته باشید:

مردم روز به روز بیشتر به دنبال صمیمیت در اینستاگرام هستند. سعی کنید در مقابل فالورهایتان بعنوان یک شخص حقیقی حضور داشته باشید؛‌ شخصی که هنرمند است،‌خواننده است و هنر و مهارتش را در اختیار فالورهایش قرار می دهد. نه اینکه یک پیج خوانندگی و هنری یا هر مهارت دیگری داشته باشید و ردی از خودتان پیدا نباشد.

  • صاحب نظر باشید:

اگر در خصوص مسائل مختلف صاحب ایده و نظر باشید مردم بیشتر به چشم متخصص به شما نگاه می کنند. حال اگر این نظر و پیشنهاد شما منجر به این شود که فالورها خرید موفقیت آمیز یا کار موفقیت آمیزی انجام دهند، اعتماد مابین تقویت می شود. این موضوع به نفع شما خواهد بود. چرا که در نهایت می خواهید بر رفتار فالورهایتان تاثیر بگذارید.

  • به فالورهایتان اهمیت بدهید:

هیچ کامنت و هیچ دایرکتی را بی پاسخ نگذارید. مردم اگر حس کنند به آنها اهمیت داده می شود بیش از پیش به پیچ وابسته می شوند. اجازه دهید فالورهایتان در پیج شما فضایی برای صحبت پیدا کنند و دیده شوند.

شما این ده مورد را به دقت پیاده کنید،‌ ما به شما تضمین می کنیم که ایده شما برای پیچ اینستاگرام زودتر از چیزی که تصور می کنید به بار می نشیند. دیگر همه چیز برای کسب درآمد شما از اینستاگرام آماده است.

بیشتر بدانید: چگونه با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنیم؟

سخن پایانی

حضور در اینستاگرام رایگان است،‌ سرگرم شدن در فضای آن رایگان است، تعامل و ارتباط رایگان است و حتی کسب درآمد از آن رایگان است! از یک پلتفرم دیگر چه انتظاری داریم؟ از میان بیش از سی ایده ای که در این پست مطرح کردیم تصور می کنیم حداقل یک مورد با شرایط شما سازگار خواهد بود. همین امروز رویای کسب درآمد از اینستاگرام را به حقیقت تبدیل کنید. اگر در این راه به راهنمایی نیاز داشتید ما بعنوان تیم نشانت در کنار شما هستیم.شما کدامیک از این ایده ها را تا بحال پیاده سازی کرده اید؟ در بخش نظرات با ما همراه باشید.

تعیین قیمت اینفلوئنسرهای اینستاگرام

بیشتر بدانید: شرح وظایف ادمین پیج اینستاگرام

برای تبلیغات در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها و رشد پیج اینستاگرام به واتساپ ما پیام دهید. ???

?? مشاوره و سفارش کمپین ??

سوالات متداول

ایده های خلاقانه برای پیج اینستاگرام چیست؟

حتی قدیمی ترین ایده هایی که سالهاست اجرا شده اند می توانند بعنوان یک ایده ی خلاقانه تلقی شوند به شرطی که واقعا آنها را با چاشنی خلاقیت مجددا تکرار کنیم. ایده هایی نظیر ساختن میم های جذاب، کوچینگ در زمینه های مختلف، کالیگرافی، ترکیب هنرهای سنتی با مدرنیته، نقد محصولات برندها، آنباکسینگ محصولات جدید و ASMR همگی ایده هایی هستند که می توانند پرورش یافته و خلاقیت افراد را به چالش بکشند.

ایده برای راه اندازی پیج اینستاگرام را از کجا بگیریم؟

در واقع هر ایده ای که بتواند مشکلی از مشکلات اطرافیانتان را به نحوی حل کند، ایده برای راه اندازی پیج به حساب می آید. شاید بگویید اطرافیانتان هیچ مشکلی ندارد،‌چه خوب! یک مشکل ایجاد کنید و افراد را قانع کنید که آن مشکل را واقعا دارند،‌حال راهی  برای حل آن پیدا کنید و آن را بعنوان ایده ای برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید. حقیقتا تا قبل از معرفی ماده ای به نام “اسلایم”، مردم چگونه به آرامش اعصاب دست پیدا می کردند؟

بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام را چگونه انتخاب کنیم؟

چیزی بعنوان بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام وجود ندارد. یک موضوع عادی و پیش پا افتاده نیز در اثر پرداخت مناسب و صرف خلاقیت می تواند به بهترین موضوع تبدیل شود. انتخاب موضوع به تخصص، توانایی و امکانات شما بستگی دارد. در مورد چه موضوعی می توانید بی وقفه با کیفیت محتوا تولید کنید؟ همان موضوع را به عنوان “بهترین موضوع” انتخاب کنید.

ویژگی های ایده های پولساز اینستاگرام چیست؟

بدیهی است که اولین ویژگی این ایده ها این است که بتوانند پول زیادی به سمت صاحب آن ایده سرازیر کنند. این ایده ها معمولا یا مشکلی واقعی را حل می کنند و مردم حاضرند در قبال حل نیاز یا مشکلشان پول پرداخت کنند. یا ایده ای است که به شکل کاملا حرفه ای به مردم ارائه شده تا مردم چاره ای جز پرداخت پول برای آن نداشته باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر