موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

گذاشتن چند عکس کنار هم در یک استوری اینستاگرام

گذاشتن چند عکس کنار هم در یک استوری اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 17:50

insta-19kala.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

قبلاً در مقاله‌ای مجزا راجع به قابلیت جدید اینستاگرام خبری به عنوان  “ارسال چند عکس در یک استوری؛ بزودی در اینستاگرام!” را منتشر کردیم و حال قصد داریم نحوه استفاده از آن را در ادامه ذکر کنیم.

در ادامه به روشی اشاره خواهیم کرد که بدون نیاز به نصب یک برنامه مجزا و سنگین در گوشی موبایل خود می‌توانید همزمان چند استوری را در اینستاگرام قرار دهید.

call-to-action-baner-392-170-6565465456-6.jpg

تاکنون اگر می‌خواستید دو عکس را در یک استوری اینستاگرام بارگذاری کنید، تنها گزینه شما این بود که یک برنامه جانبی را دانلود و نصب کنید تا دو یا تعداد بیشتری از تصاویر خود را به یک کولاژ تبدیل کنید. اینستاگرام اکنون به روزرسانی یک ویژگی جدید را ارائه داده است که بدون نیاز به برنامه دیگری این مشکل را برطرف می‌کند.

با جدیدترین ویژگی Layout، کاربران اکنون می‌توانند بیش از دو عکس را در یک استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارند که باعث ایجاد فضای تعاملی‌تر شود. حال می‌توانید ۶ عکس را درون یک استوری واحد اضافه کنید. گرچه ویژگی Layout سفارشی سازی‌ها و گزینه‌های دیگری مانند برنامه‌های جانبی را ارائه نمی‌دهد، اما حداقل لازم نیست یک برنامه حجیم و غیر ضروری نصب کنید.

 نحوه اشتراک گذاری چندین عکس در یک استوری اینستاگرام

برای شروع این کار راهنمایی که در ادامه آمده را دنبال کنید!

  • برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود باز کنید.

در صفحه اصلی برنامه، روی «استوری» ضربه بزنید یا می‌توانید روی صفحه از چپ و راست بکشید تا دوربین Stories باز شود. در پایین حالت‌های مختلف وجود دارد، گزینه “Layout” را انتخاب کنید.how-to-share-multiple-photos-to-a-instagram-story-19kala-01.jpg

250-250-gplus-sundbar-64165482.jpg

بسته به نوع یا تعداد عکس‌هایی که می‌خواهید در داخل یک Story آپلود کنید‌، بین طرح بندی‌های مختلف یکی را انتخاب کنید. می‌توانید حداکثر ۶ تصویر را در یک استوری قرار دهید.

how-to-share-multiple-photos-to-a-instagram-story-19kala-02.jpg

بسته به طرح روی چندین عکس کلیک کنید تا انتخاب شوند.

هنگامی که تمام تصاویر مربوط  انتخاب شده‌اند، روی نوار پایین صفحه ضربه بزنید تا آن را به اشتراک بگذارید. در واقع برای آپلود کردن کولاژ روی Send to Story ضربه بزنید.

how-to-share-multiple-photos-to-a-instagram-story-19kala-05.jpg

می‌توانید عناصر دیگری را مانند آنچه در هر استوری اینستاگرام دارید، از جمله GIF‌ها، برچسب‌ها، متن یا ایموجی‌ها را نیز اضافه کنید. نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخرین اخبار روز موبایل و شبکه های اجتماعی را در مجله ۱۹کالا دنبال کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر