موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه ادمین اضافه کنیم در اینستاگرام

چگونه ادمین اضافه کنیم در اینستاگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 22:21

tie-empty.png

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

اینستاگرام یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است. محبوبیت این اپلیکیشن به حدی زیاد است که بسیاری از کسب و کارها برای توسعه کار خود و همچنین استفاده از فضای آزاد شبکه اینستاگرام اقدام به ساخت صفحه های تجاری در این شبکه مجازی کرده و از آن بهره برداری اقتصادی هم میکنند. برای این کار گاهی نیاز است که همزمان چندین نفر در پیج اینستاگرام فعالیت کرده و یا همزمان مدیریت را بر عهده داشته باشند. در این مطلب قصد داریم برایتان توضیح دهیم که آیا اضافه کردن ادمین به اینستاگرام شدنی است؟ یعنی میتوان به صورت همزمان چند نفر در پیج اینستاگرام فعالیت داشته باشند. اگر این سوال شما نیز میباشد بهتر است با ما همراه باشید.

اکثر کسانی که در اینستاگرام صفحه های تجاری دارند ، یا بهتر بگوییم اکانت هایی که دارای شخصیت حقوقی هستند نیاز دارند که چند نفر همزمان پست ها و فعالیت ها را در اینستاگرام مدیریت کند. بنابراین این سوال مطرح میشود که آیا قابلیت اضافه کردن ادمین در اینستاگرام در نظر گرفته شده است یا خیر؟ برای جواب به این سوال باید بگوییم خیر. این امکان به شکلی که مد نظر است فراهم نیست اما روش هایی برای انجام این کار وجود دارد.
از آنجایی که اینستاگرام فرض ساخت یک اکانت کاربری را به صورت منحصر به فرد در نظر میگیرد ، پس عملا اضافه کردن ادمین در آن ناممکن و خلاف این فرض اینستاگرام است ، اما همانطور که اشاره کردیم راه هایی برای رفع این مشکل وجود دارد.

Instagram-Bundle.jpg

راه اول

بهترین و ساده ترین روش برای اضافه کردن ادمین به اینستاگرام این است که شما یوزرنیم یا همان نام کاربری و پسورد یا همان رمز عبور را در اختیار فرد یا افرادی که قرار است به عنوان ادمین در اینستاگرام فعالیت کنند قرار دهید. پس در اینجا باید دقت داشته باشید که افرادی که به عنوان ادمین در نظر دارید باید مورد اعتماد شما یا شرکت شما باشند. در این روش چندین نفر همزمان میتوانند به عنوان ادمین در پیج فعالیت کرده و همزمان در آن حضور داشته باشند. تنها نکته مورد توجه در این روش این است که در صورت اخراج هر یک از ادمین ها یا عدم ادامه همکاری بهتر است رمز عبور و اطلاعاتی نظیر ایمیل بازسازی و شماره تماس را تغییر دهید. چرا که اگر آن شخص بخواهد از موقعیت سواستفاده کند این امکان با توجه به دراختیار داشتن نام کاربری و رمز عبور فراهم است.
اما از طرفی با این روش شما میتوانید با خیال راحت هر تعداد که مد نظر دارید ادمین در اختیار داشته باشید که به صورت همزمان قادر به حضور و نشر پست در پیج هستند.

57362313dd08951d0a8b4630-750-562.jpg

راه دوم

اگر هدف شما از اضافه کردن ادمین اینستاگرام تنها اضافه کردن پست های تکراری نظیر معرفی محصول و یا انتشار خبرهایی که در کانال های مجازی شبکه های اجتماعی دیگر منتشر میکنید ، است میتوانید از ربات هایی که برای این منظور طراحی شده اند استفاده کنید.
اما همانطور که میدانید حیطه فعالیت ربات ها بسیار محدود و تعریف شده است، بنابراین این امکان فقط زمانی که هدف شما انتشار پست باشد کارایی دارد نه زمان های دیگر.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر