موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

روش گذاشتن چند عکس پشت هم در استوری

روش گذاشتن چند عکس پشت هم در استوری

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 20 آبان 1399 ساعت 19:39

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

ایا شما هم جزو کاربرانی هستید که برای گذاشتن چند استوری پشت سر هم در اینستاگرام مشکل دارید؟برای اموزش این مطلب با ما همراه باشید.

گذاشتن چند استوری به دلیل اهمیت دارد که نرخ تعامل پیج شما را بالاتر می برد و باعث افزایش فالوور در اینستاگرام می شود. زمان بر بودن این راهکار از معایب آن است.

Untitled-1_1-1.jpg

استوری یکی از امکانات اینستاگرام است که با آن می توان به دل مخاطب راه پیدا کرد و با استفاده از آن محبوبیت خود را بالا برد، اما زدن این حرف ها در این مطلب کار درستی نیست؛ چون تمام شما خوانندگان گرامی حداقل یک بار از قابلیت استوری استفاده کرده اید یا به عبارتی دیگر “استوری گذاشته اید” و با نحوه ی استوری گذاشتن در اینستاگرام آشنایی دارید.

با تیم فالوجت همراه باشید تا گذاشتن چند استوری پشت سر هم در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

چطور در اینستاگرام استوری بگذاریم؟

blog_resized_900_450_345_1526796193_instagram_screenshots-2.jpg

بعد از مطالعه ی این آموزش متوجه خواهید شد که این کار حتی از آب خوردن هم ساده تر و راحتتر است.
شما برای گذاشتن یک استوری در اینستاگرام طبق تصویر زیر می توانید روی آیکون دوربین یا روی قسمت Your story کلیک کرده و از عکس ها یا فیلم هایی که تا بیست و چهار ساعت گذشته روی موبایل خود ذخیره کردید یا در همان لحظه با برنامه اینستاگرام می گیرید را به اشتراک بگذارید. همچنین زمانی که در صفحه home قرار دارید فقط کافیست که انگشت خود را روی صفحه گوشی گذاشته و به سمت را بکشید تا به منوی مخصوص گذاشتن استوری وارد شوید.

stories_on_instagram-1.jpg

چرا و چطور باید در اینستاگرام چند استوری پشت سر هم بگذاریم

از آنجایی که استوری (story) به معنای داستان است ممکن است شما بخواهید که بیشتر از یک عکس یا بیشتر از یک ویدیو ۱۵ ثانیه ای به داستان خود اضافه کنید و یا شاید داستان های بیشتری برای مخاطبین خود تعریف کنید و آنها را تحت تاثیر قرار دهید. به همین دلیل شما می توانید از چند استوری برای بیان منظور خود استفاده کنید و اگر حرفی نگفته با فالوور های خود دارید بزنید.

گذاشتن چند استوری در زمان های مختلف

در ابتدای مطلب گفتیم که برای گذاشتن استوری باید چطور اقدام کنید؛ فقط کافیست دقیقا همان کار ها برای گذاشتن استوری مجدد انجام دهید. ولی بعضی از دوستان به جای این که روی دکمه ی دوربین در گوشه بالای سمت چپ یا کشیدن انگشت به سمت را راست روی صفحه؛ می خواهند از جایی که استوری قبلی را گذاشتن اقدام کنند، یعنی گزینه your story استفاده کنند. همین باعث می شوند که عکس قبلی آنها باز شود و نتوانند استوری جدید بگذارند.

instagram_stories-2.jpg

گذاشتن چند استوری به طور هم زمان

اگر می خواهید چند استوری را با هم و در یک زمان منتشر کنید کار شما بسیار راحت شده است. کافی ست اینستاگرام شما آپدیت و به روز باشد. در نسخه جدید اینستاگرام می توانید به طور هم زمان 10 عکس از گالری خود را انتخاب کنید. سپس هر کدام از آن ها را جداگانه ویرایش و استوری کنید. به همین راحتی!!

new_instagram_update_bulk_upload-573x1024.png

چطور در استوری اینستاگرام فیلم پشت سر هم بگذاریم؟

ممکن است شما بخواهید به جای گذاشتن یک فیلم کوتاه، از یک فیلم بلند برای رساندن منظور خود استفاده کنید. دقیقا در اینجاست که باید از ابزار های جانبی موجود برای انجام این کار استفاده کنید. در ادامه به معرفی نرم افزار هایی برای انجام این کار برای استفاده کنندگان از سیستم عامل های اندروید و IOS می پردازیم.

Untitled-4-2-1024x207.jpg

نرم افزار برش فیلم برای درست کردن استوری های پشت سر هم و چند قسمتی

اگر از آن دسته افراد باشید که از سیستم عامل IOS استفاده می کنید؛ پیشنهاد ما برای شما اپلیکیشن های Continual یا CutStory هستند. این برنامه ها به شما این امکان را می دهد که فیلم های طولانی تر خود را به قطعات کوتاه تر (مثلا ۱۵ ثانیه) تبدیل کنید؛

به عنوان مثال به شما کمک می کند که یک ویدیو ۱ دقیقه ای را به ۴ ویدیو ۱۵ ثانیه ای برای استوری اینستاگرام تقسیم کرده. و به راحتی آن را منتشر کنید.


اگر از سیستم عامل اندروید نیز استفاده می کنید، پیشنهاد فالوجت به شما  VidTrim است؛ شما با این برنامه می توانید برای اینستاگرام خود استوری های پشت سر هم و سریالی درست کنید.

محبوبیت در بین فالوور ها با استفاده از استوری (Instagram Stories) یکی از استراتژی های قوی استفاده کنندگان حرفه ای از اینستاگرام است. از طرفی اگر می خواهید رشد خوبی را در اینستاگرام تجربه کنید باید از همه ی امکانات آن به صورت خلاقانه استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر