سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نصب ایمو برای لب تاب

نصب ایمو برای لب تاب

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 17:06

این روز ها افراد از پیام رسان های زیادی برای برقراری ارتباط با یکدیگر در بستر اینترنت استفاده کرده که هر یک دارای امکانات متنوع و مختلفی هستند که در این میان برخی اپلیکیشن ها نظیر تلگرام (Telegram)، واتساپ (Whats App)، لاین (Line) و … طرفداران و محبوبیت بیشتری یافته اند، اما در این میان برخی برنامه ها (Apps) دارای ویژگی های خوبی هستند که مخاطبان به نسبت بیشتری را به خود جذب کرده است که از این میان، IMO از محبوب ترین این اپلیکیشن هاست که علاوه بر قابلیت پیام رسانی متنی، از امکان مکالمه صوتی و تصویری بین کاربر برخوردار است. در ادامه این مقاله از مجله نمایندگی دل به بررسی این اپلیکیشن خواهیم پرداخت. جهت دانلود ایمو برای لپ تاپ و دانلود imo برای کامپیوتر دسکتاپ تا انتهای این مطلب با ما باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

مختصری درباره ویژگی های منحصربفرد ایمو (imo)

آیا روزانه از مکالمات صوتی و یا تصویری استفاده می کنید؟ برنامه imo می تواند به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز شما باشد چرا که حتی با داشتن سرعت پایین اینترنت نیز می توانید از قابلیت های تماس صوتی و تصویری آن استفاده کنید.

درباره بنیانگذاران ایمو (Imo) بیشتر بدانید

بنیانگذاران :جرج هریک مدیر Googlettes، یکی از مهندسین برجسته گوگل و رالف هریک کارشناس ارشد علوم کامپیوتر از دانشگاه MIT است.

جرج هریک : مدیر Googlettes بوده که تیم او مسئولیت مدیریت محصولات و استراتژی فعالیت های گوگلی از جملهGmail ،Google Talk ،Google Video ،Picasa ، Orkut ،Google Groups ،Google Mobile را بر عهده دارند. جرج از برنامه نویسان تکنولوژی بوده که برنامه AdSense گوگل (برنامه درآمد زایی) را پیش می برد، همچنین به عنوان اولین مدیر بخش مهندسی جستجوی دستگاه گوگل و همکار در بخش برنامه نویسی برنامه تولیدات اورجینال سیستم AdWords آنلاین است، همچنین جرج به برنامه ثبت اختراعات متعدد شبکه های تبلیغی و موتور جستجوی گوگل کمک کرده است.

رالف هریک : دارای تحصیلات در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر از دانشگاه MIT است. او در وقت های آزاد خود به بازی های تنیس و هاکی روی یخ می پردازد.

در صورتی که نیاز به نرم افزار ایمو برای لپ تاپ، کامپیوتر دسکتاپ و آل این وان، اندروید و یا IOS دارید می توانید آن ها را از لینک های زیر دریافت کنید :

دانلود و دریافت آخرین نسخه ایمو (imo) :

برای دانلود آخرین نسخه ایمو imo، دسکتاپ، اندروید و یا ios می‌توانید روی لینک های مربوط زیر کلیک کنید

نسخه : ایمو 9.8

دانلود نسخه دسکتاپ

 دانلود نسخه اندروید ایمو

 دانلود نسخه ios ایمو


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون