موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود طرح آماده بروشور سه لت

دانلود طرح آماده بروشور سه لت

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 28 آبان 1399 ساعت 11:21

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

نکته : جهت صرفه جویی در منابع سرور و همچنین ترافیک مصرفی کاربران، فایل‌های سایت تا حد امکان فشرده‌سازی شده‌اند. برای فشرده‌سازی فایل‌ها همیشه از آخرین نسخه نرم‌افزار Winrar استفاده می‌شود و شما کاربران گرامی نیز برای خارج‌سازی فایل‌ها از حالت فشرده به آخرین نسخه از این نرم‌افزار نیاز خواهید داشت.

پس چنانچه پس از خارج سازی فایلی از حالت فشرده با خطاهایی همچون CRC, Password, Damaged و یا The file is corrupt مواجه شدید :

ابتدا نرم‌افزار

Winrar

سیستم خود را حذف نموده، سپس یک‌بار سیستم را ریستارت و پس از شروع مجدد، آخرین نسخه نرم‌افزار

Winrar

را از سایت دانلود و در سیستم خود نصب نمائید.

سعی کنید از نرم‌افزار مدیریت دانلود

IDM

موجود در سایت برای دانلود فایل‌ها استفاده کنید.

اگر همچنان مشکل پابرجا بود، نرم‌افزار Winrar را اجرا نموده، به محلی که فایل‌های فشرده را دانلود کرده‌اید مراجعه و تمامی پارت‌ها را انتخاب کرده و بر روی گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم‌افزار وجود دارد کلیک کنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره‌سازی آن‌ها انتخاب و در نهایت پس از اتمام کار، به محلی که برای ذخیره‌سازی انتخاب کرده‌اید مراجعه و فایل‌های جدید را Extract کنید.

اگر در پایان ریکاوری با پیام Sector Recovered روبرو شدید، بدین معناست که فایل‌های شما به درستی تعمیر شده‌اند ولی اگر با پیام Recover Failed مواجه شدید یعنی اینکه امکان بازیابی فایل وجود نداشته و ناچار به دانلود مجدد فایل خواهید بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر