سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش رایگان یونیتی دو بعدی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 14 اسفند 1398 ساعت 22:02

به نام خدا

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

طبق قولی که به عزیزان داده بودم دوره جامع ساخت بازی دو بعدی پلتفرم در یونیتی منتشر شد.

عزیزان علاقه مند به بازیسازی با یونیتی برای این دوره زحمت زیادی را متحمل شدم و سعی کردم جامع ترین و کامل ترین آموزش ساخت بازی دو بعدی با یونیتی را ارائه دهم.

به همه علاقه مندان به این حوزه(بازیسازی با یونیتی و کلا بازیسازی!) پیشنهاد می دهم این دوره جامع ساخت بازی دو بعدی در یونیتی را از دست ندهید.

در ابتدا به همه عزیزان پیشنهاد می دهم پیش نمایش این اموزش ارزشمند ساخت بازی دو بعدی در یونیتی را مشاهده کنند.

برای مشاهده با کیفیت پیش نمایش به روی HD کلیک کنید.

این آموزش ساخت بازی دو بعدی در یونیتی شامل 15 فصل ، 105 قسمت و حدود 12 ساعت آموزش هست.

587a13af06ff1-sakhte-bazi-platform-dar-unity.jpg

در ادامه نام فصل ها و عناوین قسمت های این آموزش یونیتی قرار گرفته شده است.

فصل اول : وارد کردن اسپرایت و ایجاد صحنه

1   معرفی دوره

2   ایجاد پوشه ها و وارد کردن اسپرایت ها

3   لایر ها و چیدن اسپرایت ها در یونیتی

4   مرتب کردن پروژه و ایجاد پرفب

فصل دوم : ایجاد کاراکتر 

5   وارد کردن کاراکتر و دادن کلایدر به آن

6   نوشتن اسکریپت کاراکتر

7   تغییر جهت کاراکتر

8   پریدن کاراکتر

9   اصلاح پریدن

10  ایجاد انیمیشن کاراکتر

11  ایجاد انیماتور کاراکتر

12  سوئیچ بین انیمیشن ها

13  رفع مشکل انیماتور

فصل سوم : ایجاد دوربین

14  دنبال کردن کاراکتر توسط دوربین

15  نوشتن اسکریپت دوربین

16  حرکت دوربین به مقابل کاراکتر

17  تغییر نرم حرکت دوربین

فصل چهار : مردن و زنده شدن کاراکتر در بازی

18  ایجاد محدوده مرگ

19  نوشتن اسکریپ ایجاد منطقه مرگ

20  ایجاد چک پوینت در بازی

21  اسکریپت چک پوینت

22  رفع مشکل شناسایی تگ

23  ظاهر شدن کاراکتر از محل چک پوینت

24  نوشتن اسکریپت مدیریت مرحله

25  تاخیر در ایجاد کاراکتر

فصل پنج : مردن و زنده شدن کاراکتر در بازی

26   وارد کردن میخ ها        
27   اسکریپت ضربه زدن به کاراکتر        
28   آماده سازی پلتفرم متحرک        
29   اسکریپت حرکت پلتفرم        
30   تکمیل اسکریپت پلتفرم متحرک       
31   ثابت شدن کاراکتر روی پلتفرم       
32   ایجاد چرخ دنده و حرکت آن       
33   وارد کردن سکه در بازی      
34   دخیره تعداد سکه        

فصل شش : رابط کاربری UI

35    وارد کردن یوآی سکه برای نمایش تعداد آن       
36    نمایش تعداد سکه     
37    وارد کردن یوآی قلب ها       
38    تعریف متغیر های سلامتی     
39    کم شدن قلب ها در یوآی      

40    اصلاح ایجاد شدن مجدد کاراکتر    
41    تکمیل نمایش کم شدن سلامتی به روی صفحه       

 فصل هفت : ایجاد دشمنان

42    ایجاد دشمن بی مغز!        
43    اسکریپت زامبی       
44    توضیح متد OnBecameVisible        
45    ایجاد دشمن جدید       
46    اسکریپت زامبی پاترل        
47    تکمیل اسکریپت زامبی پاترل    
48    نابود کردن دشمن با پرش        
49    ایجاد پرش بعد از برخورد با دشمن        
50    رفع مشکل پرش به روی دشمن       
51    اسکریپت بازیابی آیتم ها       
52    بازیابی آیتم ها بخش ۲        
53    بازیابی آیتم ها بخش 3        
54    رفع مشکل حرکت دشمن بعد از بازیابی       

 فصل هشت : فعل و انفعالات کاراکتر

55    پرتاب شدن کاراکتر بعد از برخورد با دشمن        
56    نمایش تعداد جان       
57    اسکریپت شمارش جان های کاراکتر        
58    وارد کردن اسپرایت جان به بازی      
59    اضافه شدن جان        
60    وارد کردن یوآی گیم آور        
61    زیاد شدن سلامتی کاراکتر  

 فصل نهم : مدیریت صدا ها در بازی     

63    صدای پرش و ضربه        
64    صدای برداشت آیتم        
65    وارد کردن موزیک       
66    صدای گیم آور  

 فصل دهم : مدیریت بک گراند و کلایدر ها      

67    ایجاد بک گراند در بازی        
68    اصلاح کلایدر        
69    اصلاح کلایدر 2

 فصل یازده : بهبود روند بازی

70    کم شدن سرعت کاراکتر روی پلتفرم        
71    اصلاح کاراکتر روی پلتفرم      

  فصل دوازده : مراحل بیشتر

72    ایجاد مرحله بیشتر در بازی      
73    محدوده رفتن به مرحله بعدی        
74    تعویض مرحله       
75    تکمیل اسکریپت پایان مرحله      
76    رفع مشکل اسکریپت پایان مرحله        
77    تکمیل نهایی اسکریپت پایان مرحله       
78    باز شدن پرچم بعد از پایان مرحله        
79    نوشتن اسکریپت محو شدن       
80    ذخیره کردن تعداد آیتم ها در هر مرحله    
81    ایجاد صحنه انتخاب مرحله       
82    اسکریپت درب        
83    تکمیل اسکریپت درب       
84    قفل و باز کردن قفل        

  فصل سیزده : طراحی رابط کاربری (منو)

85    ایجاد منو        
86    اسکریپت نویسی منو        
87    تنظیم تعداد آیتم ها در شروع بازی        
88    تکمیل پنل گیم آور       
89    اسکریپت گیم آور       
90    ایجاد حالت توقف در بازی       
91    اسکریپت پنل توقف بازی       
92    تکمیل اسکریپت توقف       
93    رفع مشکل حرکت کاراکتر در توقف بازی       
94    سوئیچ بین حالت بازی و توقف    

فصل چهارده :  ایجاد یک غول آخر!

95    ایجاد کردن صحنه        
96    تکمیل کردن صحنه        
97    ایجاد اسکریپت غول آخر       
98    تکمیل اسکریپت غول آخر       
99    ضربه زدن به غول آخر        
100    پایان کد نویسی غول آخر  

فصل پانزده :  پیاده سازی منطق تیر اندازی! 

 101    ایجاد انیماتور و انیمیشن شلیک        
102    اسکریپت شلیک        
103    اسکریپت گلوله        
104    نمونه سازی گلوله با انیمیشن اونت       
105    رفع مشکل شلیک        

عزیزانی که این آموزش یونیتی را تهیه می کنند به درک بالایی از یونیتی و کد نویسی سی شارپ در یونیتی می رسند سطح این دوره از مبتدی شروع شده و تا حرفه ای ادامه می یابد.

در این آموزش فارسی یونیتی به موارد زیادی پرداخته شده از جمله طراحی دشمن در یونیتی ، تیراندازی ، پخش صدا و موارد مختلفی از بازیسازی با یونیتی این دوره واقعا ارزشمند هست و به نوعی جامع ترین و کامل ترین آموزش ساخت بازی دو بعدی با یونیتی به زبان فارسی است.

امیدوارم کاربران عزیز از این آموزش unity نهایت لذت را ببرند.

تا اطلاع ثانوی جهت تهیه دوره ایمیل دهید
Developer9631@yahoo.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر