موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کامپیوتر رایگان

دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کامپیوتر رایگان

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 17 اردیبهشت 1400 ساعت 01:00

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در این قسمت از آموزش زبان انگلیسی بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کامپیوتر را برای دانلود قرار داده ایم وبه معرفی این نرم افزار عالی می پردازیم.

ویژگی های نرم افزار

dv2001035_XS.jpg

 این نرم افزار را  یکی از شرکت های معتبر آموزش زبان انگلیسی تولید کرده است که با آموزش دادن گرامر و جملات زبان انگلیسی و کلمات می باشد.و به صورت متن تلفظ های زبان اصلی را به ما آموزش می دهد همچنین فیلم های آموزشی رایگان برای مکالمه زبان انگلیسی از ویژگی های این نرم افزار زبان انگلیسی به حساب می آید.

آموزش های زبان فارسی نرم افزار

 آموزش این نرم افزار  توسط مهندس زرین کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار صورت می گیرد. ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار آموزش زبان انگلیسی این است که یک مطلب انگلیسی رو به شیوه های مختلف  انقدر تکرار می کند، تا این مطلب یا جمله به صورت ساختارش ملکه ذهن ما بشود.

یک سری ساختارها که ساختارهای اصلی مکالمه زبان انگلیسی به حساب می آیند، و ما با آن ساختارها مکالمه می کنیم وجود دارند این نرم افزار تاکید بسیار زیادی روی آن ساختارها دارد.

Picture1-300x147.png

فیلم های آموزشی این نرم افزار

این نرم افزار آموزش زبان انگلیسی را به شیوه های متفاوت، ازجمله فیلم و تکرار های پی در پی انجام می دهد و این ساختارهای ارزشمند را ملکه ذهنمان  می کند.

این ساختارها و تصاویر منحصر به فرد مکالمه زبان انگلیسی که در فیلم های وجود دارد.برای ما زبان انگلیسی را  به این شیوه جدید ساده و ساده تر می کند با این ساختارها می توانیم به راحتی به مکالمه زبان انگلیسی بپردازیم و در کوتاه ترین زمان ممکن مکالمه زبان انگلیسی رو شروع کنیم.

قسمت اول فیلم آموزش نرم افزار تاپ ناچ مکالمه زبان انگلیسی که توسط مهندس زرین تدریس شده است را می توانید به صورت رایگان در فیلم آموزشی زیر مشاهده کنید.

وهمچنین لینک دانلود این نرم افزار در قسمت پایین صفحه است و شما می توانید نرم افزار را دانلود کنید.

فیلم های آموزشی را مشاهده کنید

for(var i=0; i

دانلود جدید ترین ورژن نرم افزار مکالمه زبان انگلیسی تاپ ناچ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر