موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

رنگ خانه مدرن

رنگ خانه مدرن

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 14:11

رنگ پیشنهادی شما برای اتاق نشیمن یا پذیرایی چیست؟ یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه‌ای بدون تردید اتاق پذیرایی آن است. عموماً از اتاق پذیرایی برای نشست‌ها و مهمانی‌های رسمی استفاده می‌شود و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو دکوراسیون و رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی بحث امروز توکامگ است. با ما و 30 رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

30 رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی در نوع خود بسیار متفاوت‌تر از رنگ‌آمیزی سایر اتاق‌ها است و از همین رو توجه به رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی در چیدمان اتاق تأثیر بسزایی دارد. به عنوان مثال اگر شما فضا را به رنگ تیره طراحی و رنگ‌آمیزی کنید، به راحتی می‌توانید از مبلمان رنگ روشن بهره بگیرد و بالعکس. از سوی دیگر شما می‌توانید با ترکیب کردن رنگ‌ها و کاغذدیواری‌های رنگی به این مهم دست پیدا کنید. ایده پردازی پیرامون رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی امری سلیقه‌ای است. شما به راحتی با توجه به نوع چیدمان و سبکی که از بین انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی خانه انتخاب کرده‌اید، می‌توانید این رنگ‌آمیزی را انتخاب کرده و تغییر دهید. در مقاله پیش رو ما سعی داریم چند مدل جدید و شیک رنگ‌آمیزی را با شما به تماشا بپردازیم تا ایده پردازی‌های بیشتری به ذهن شما نیز خطور کرده و بهترین نوع رنگ آمیزی را برای اتاق پذیرایی خود انتخاب کنید. در مطالب قبلی توکامگ به بررسی رنگ‌های مناسب اتاق نشیمن پرداخته بودیم و در این مطلب نیز 30 مدل جدید رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی را برایتان آماده کرده‌ایم:

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی با تناژ سبز آبی بسیار روشن

شما با استفاده از ترکیب رنگ‌ها می‌توانید به یک هارمونی رنگ مطلوب دست پیدا کنید. به عنوان مثال چیزی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یک رنگ ترکیبی با تناژ سبز، آبی و فیروزه‌ای است. این ترکیب رنگ ‌بر روی دیوارها سبب شده رنگ‌آمیزی محیط با تناژ رنگی روشن دیزاین شده باشد. از همین رو استفاده از مبلمان رنگ تیره همانند رنگ قهوه‌ای مبلی که در عکس مشاهده می‌شود، مانعی ندارد. شما به راحتی با ترکیب رنگ صورتی و قهوه‌ای با رنگ موجود در فضا می‌توانید یک سبک متفاوت و زیبا را طراحی و ایجاد کنید.

رنگ خانه به سبز آبی دوست داشتنی

سبز‌آبی بدون شک یکی از دوست داشتنی‌ترین و بهترین رنگ های ممکن برای پذیرایی خانه و دیوارهای اتاق به شمار می‌رود. این رنگ خوشگل که هیچ گاه از مد نمی‌افتد، تناژهای مختلفی از روشن تا تیره دارد که از ترکیب های مختلف سبز و آبی بوجود می‌آید. در ادامه می‌توانید تصاویری از این رنگ زیبا که به عنوان رنگ دیوار اتاق پذیرایی از آن‌ها استفاده شده را مشاهده کنید و از آن‌ها برای اتاق پذیرایی خود نیز ایده بگیرید.

استفاده از مبل آبی نفتی همراه با دیوار سبز آبی رنگ استفاده از رنگ سبز آبی که بیشتر متمایل به رنگ سبز می‌باشد رنگ سبز آبی تیره در اتاق نشیمن خانه با مبل های شیک و امروزی

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با صورتی کم‌رنگ

یکی دیگر از رنگ‌هایی که در رده رنگ‌های پرطرفدار برای اتاق پذیرایی و نشیمن قرار دارد، رنگ صورتی است؛ رنگی که شاید یکی از رنگ‌های مناسب اتاق خواب دخترانه باشد، اما با کمی تغییر در آن می‌توانید آن را به عنوان رنگ مناسب اتاق پذیرایی نیز به کار ببرید. شما با ترکیب رنگ کرم و صورتی می‌توانید به یک صورتی روشن و ملایم دست پیدا کنید. این رنگ‌آمیزی ترکیبی با تناژ رنگی سفید را به راحتی برای شما فراهم می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید از طراحی که در اتاق‌های پذیرایی با رنگ سفید بهره می‌بردید، در این سبک رنگ‌آمیزی نیز استفاده کنید. همان طور که مشاهده می‌کنید ترکیب رنگ تیره و روشن در این ایده پردازی به خوبی مشهود است. استفاده از مبل‌های با رنگ تیره هیچ مانعی برای شما ایجاد نمی‌کند.

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با رنگ نارنجی

یکی دیگر از رنگ‌هایی که شما می‌توانید از آن در رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی استفاده کنید، رنگ نارنجی است. همان طور که در تصویر می‌بینید، برای اینکه رنگ نارنجی چشم شما را به خود خیره نگه ندارد و تناژ این رنگ در محیط حاکم نباشد، از مبلمان رنگ روشن در آن استفاده شده است. شما به راحتی می‌توانید از مبل‌های بارنگ صدفی، سفید و یا همانند تصویر گل‌دار سبز آبی استفاده کنید. در این رنگ‌آمیزی توصیه می‌شود از چیدمان‌های بارنگ جیغ خودداری شود. رنگ‌های با تناژ آرام و روشن به چیدمان شما بسیار کمک می‌کند. در این نوع چیدمان و دکوراسیون، ست کردن کوسن با مبلمان منزل را نیز فراموش نکنید.

ترکیب نارنجی با سفید در رنگ دیوار پذیرایی

استفاده از نارنجی به عنوان تک رنگ خانه و اتاق پذیرایی شاید با سلیقه بسیاری از افراد متناسب نباشد و یا ممکن است که افراد به رنگ نارنچی به عنوان یکی از رنگ های مناسب دیوارهای خانه علاقمند باشند که فضایی شاد را برای آن‌ها بوجود آورد، ولی در عین حال دوست داشته باشند که از دو رنگ در خانه خود استفاده کنند. در این صورت می‌توانید از ترکیب رنگ نارنجی و سفید در دیوارهای پذیرایی استفاده کرده و از آن لذت ببرید. نمونه‌ای از این نوع رنگ آمزیی خانه را می‌توانید در عکس زیر مشاهده کنید:

و یا حتی می‌توانید خلاقیت بیشتری در استفاده از رنگ‌های مختلف در اتاق‌ها به خرج داده و از ترکیب سه رنگ مکمل هم در رنگ آمیزی پذیرایی و نشیمن استفاده کنید. به تصویر اتاق نارنجی رنگ شیک و زیبای زیر توجه کنید؛ تعادلی مثال زدنی در استفاده از سه رنگ نارنجی، سفید و خاکستری تیره در عکس این اتاق رنگ آمیزی شده مشهود است.

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با رنگ آجری

یکی دیگر از رنگ‌های پیشنهادی برای اتاق پذیرایی، استفاده از رنگ‌های آجری است. این سبک رنگ‌آمیزی شما را برای داشتن یک محیط گرم و دل‌نشین یاری می‌کند. بدون تردید بهترین گزینه برای دیزاین اتاق پذیرایی با استفاده از این رنگ ترکیب سنتی است. شما با استفاده از یک چیدمان سنتی با تناژ رنگی ساده و سفید می‌توانید این اتاق پذیرایی را به خوبی طراحی کرده و یک اتاق نشیمن ایرانی سنتی زیبا داشته باشید.

رنگ یاسی و اتاق پذیرایی مدرن

برای اینکه مطابق با صنعت مد پیش بروید، ما به شما استفاده از رنگ‌های با تناژ بنفش را پیشنهاد می‌کنیم؛ رنگی که به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ و ۱۳۹۷ نیز معرفی شده است. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، استفاده از رنگی روشن‌تر از بنفش با هارمونی رنگ یاسی شما را به این مهم بسیار نزدیک می‌کند. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از مبل‌های رنگ تیره و یا رنگ شاد این دکوراسیون زیبا را فراهم کنید. استفاده از پرده‌ای سفید سبب می‌شود رنگ یاسی بیش از حد در محیط حاکم نباشد و چشم شما در بلند مدت از این رنگ خسته نشود. استفاده از قاب عکس‌های روی دیوار مانع از زننده بودن رنگ در فضا شده است.

رنگ نارنجی روشن

رنگ نارنجی روشن نیز رنگ بعدی پیشنهاد ما برای اتاق پذیرایی خانه‌های شما است. برای رسیدن به رنگ نارنجی روشن در اتاق پذیرایی خود می‌توانید از ترکیب رنگ نارنجی و کرم بهره بگیرید. این رنگ‌آمیزی یک محیط گرم و صمیمی را برای شما به همراه دارد. از همین رو با استفاده از مبلمان رنگ روشن می‌توانید این روح سرزندگی را در محیط دنبال کنید. بدون تردید بهترین گزینه انتخابی برای رنگ‌آمیزی منزل با شروع فصل بهار استفاده از این تناژ رنگی است. یکی از رنگ‌های که در فصل شکوفه زدن درختان به خوبی مشاهده می‌شود، این سبک رنگ‌آمیزی است. با دیزاین کردن فضا با استفاده از رنگ‌های سبز، صورتی و آبی همانند تصویر می‌توانید یک ایده پردازی ایده ال در منزل و اتاق پذیرایی خود داشته باشید. موقع رنگآمیزی خانه خود، فراموش نکنید که حال و هوای بهاری را نیز میهمان خانه خود کنید.

رنگ‌آمیزی تیره پذیرایی با رنگ سرمه‌ای

اگر تمایل به چیدمان کلاسیک دارید به شما استفاده از رنگ‌های سرمه‌ای سیره و سرمه‌ای کم‌ رنگ را توصیه می‌کنیم. برای این منظور شما می‌توانید کل فضا را با سرمه‌ای تیره‌ رنگ کنید و سپس در صورت تمایل با لوازم تیره نیز به طراحی بپردازید. پیشنهاد بهتر ما به شما همان چیزی است که در تصویر مشاهده می‌کنید. استفاده از رنگ‌های روشن در دکوراسیون داخلی که سبب می‌شود حس آرامش در محیط حاکم شود. شما می‌توانید برای ادامه دار بودن هارمونی رنگ دیوار و فضا، از کوسن‌های مشابه با این تناژ رنگی بهره بگیرید. رنگ سرمه‌ای تیره برای ایجاد دیوار شاخص در منزل نیز پیشنهاد می‌شود.

تصویر زیر نیز نمونه دیگری از رنگ آمیزی خانه با رنگ سرمه ای تیره است که با یک مبلمان صورتی رنگ روشن به زیبایی هرچه تمام‌تر ست شده است. استفاده از رنگ سرمه ای و سایر رنگ‌های تیره به عنوان رنگ دیوار پذیرایی کمی شجاعت می‌خواهد. چرا که در صورتی که از آن به درستی استفاده نشود و با دیگر رنگ‌ها ترکیب نشود، ممکن است باعث شود که اتاقی کسل کننده داشته باشید.

استفاده از آبی تیره به عنوان تزیین دیوارها

استفاده از کاغذدیواری ها یکی از بهترین راهکارها برای طراحی یک دکوراسیون شیک و زیبا به شمار می‌روند و می‌توانید کنار رنگ‌ آمیزی خانه از کاغذدیواری ها نیز برای تزیین دکوراسیون اتاق خود استفاده کنید. در تصویر زیر نمونه‌ای از این کار را مشاهده می‌کنید که به چه زیبایی از رنگ آبی تیره در گوشه‌ای از خانه استفاده شده و این طرح و رنگ روی دیوار به خوبی با پرده، موکت و کوسن‌های مبلمان ست شده است. با نگاه کردن به این عکس زیبا از این اتاق نشیمن شیک می‌توان گفت که رنگ کردن خانه و اتاق‌ها تنها رنگ آمیزی دیوارهای اتاق نیست؛ بلکه می‌توان رنگ اصلی استفاده شده در خانه را یک رنگ خنثی مانند سفید انتخاب کرده و در ادامه کار نیز با استفاده از رنگ‌های دیگر و طرح و مدل های مختلف، قسمت‌هایی از دیوار را رنگ کرده و یا با استفاده از کاغذ دیواری تزیین کرد و سپس پرده ها و کوسن‌ها را نیز با آن ست کرد. همه این‌ها به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد و می‌توانید خانه خود را هر مدل و طرحی که دوست دارید رنگ آمیزی کنید.

استفاده از کاغذدیواری‌های طرح دار به رنگ آبی

اگر به رنگ آبی علاقه خاصی دارید و از نظرتان آبی بهترین رنگ اتاق پذیرایی است و در عین حال می‌خواهید از کاغذدیواری‌های طرح دار در دیوارهای اتاق استفاده کنید تا اتاقتان ساده نباشد کاغذ دیواری‌های آبی رنگ با طرح های مخلف بهترین گزینه برای شما هستند تا به خواسته خود برسید. در عکس های زیر می‌توانید نمونه‌هایی زیبا از این طرح‌ها را مشاهده کنید.

اتاق صورتی تند

برای بیشتر جلوه دادن دکوراسیون اتاق خود می‌توانید رنگی مشابه با مبلمان برای محیط انتخاب کنید. از نظر ما این سبک چیدمان و دکوراسیون برای منزل تازه عروس‌های ایرانی ایده‌آل است. این امر سبب می‌شود ایده پردازی شما با استفاده از مبل‌های گل‌دار به خوبی مشهود و مشخص شود. چیزی که در این تصویر مشاهده می‌شود استفاده از رنگ صورتی تند برای دیوارهاست که با استفاده از مبلمان صورتی سفید ادامه‌دار شده و ترکیب مبل‌های گل‌دار و ساده با پاف های هم‌رنگ نیز سبب زیباتر شدن محیط این خانه زیبا شده است.

صورتی رنگی ملایم است و بسیاری از افراد و مخصوصا بانوان و دختر خانم‌ها علاقمند به استفاده از آن در خانه هستند. اما به دلایل مختلفی ممکن است که با این کار مخالفت شود. در این صورت می‌توانید از صورتی به صورت ترکیبی با رنگ سفید استفاده کنید و یا اینکه رنک دیوار پذیرایی را سفید انتخاب کرده و وسایلی مانند مبلمان را ترکیبی از انواع صورتی انتخاب کنید.

اتاق پذیرایی سبز رنگ

اگر می‌خواهید حس و حال طبیعت را در فضای داخلی منزل خود دنبال کنید، به شما استفاده از رنگ سبز را پیشنهاد می‌کنیم. برای متفاوت بودن باید متفاوت نگاه کرد. استفاده همیشگی از رنگ سفید و یا صدفی هیچ تغییراتی را در دکوراسیون منزل شما حاصل نمی‌کند. شما به راحتی با استفاده از مبل‌های مشابه و یا متضاد با رنگ فضا، می‌توانید چیدمان خود را دنبال کنید. چیزی که شما در این منزل به خوبی مشاهده می‌کنید، استفاده از پاف‌های سبز هم رنگ با دیوارهای فضای اتاق است که سبب جلوه بخشیدن به محیط شده است. شما می‌توانید برای این منظور از پاف و یا شال مبل استفاده کنید.

سبز از نظر بسیاری از افراد یکی از بهترین رنگ برای پذیرایی به حساب می‌آید و به همین خاطر تصاویر بسیاری از دکوراسیون منزل با رنگ سبز وجود دارد که در آن از رنگ سبز به روش‌های مختلف در خانه و دیوارهای آن استفاده شده است. اما یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون خانه و پذیرایی، بهره بردن از آن در دیوارهای خانه به صورت ترکیب آن با رنگ سفید است که یک نمونه زیبا از آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. در این عکس‌ها دیوار اتاق نشیمن و پذیرایی، با دو رنگ سفید و سبز رنگ آمیزی شده و سایر وسایل خانه نیز به خوبی با این رنگ ست شده‌اند. اگر استفاده از مبلمان سبز رنگ به نظرتان کمی عجیب و غیر متعارف است، می‌توانید از مبل سفید رنگ استفاده کرده و کوسن‌ها را به رنگ سبز و با طرح و مدل‌های مختلف به کار ببرید.

در ادامه نیز می‌توانید نمونه‌های دیگری از رنگ‌های سبز روشن استفاده شده در دیوار پذیرایی را مشاهده کنید که جلوه زیبایی به اتاق می‌بخشد:

سبز زیتونی و فضای متفاوت

اتاق پذیرایی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، با استفاده از رنگ سبز زیتونی رنگ‌آمیزی شده است. برای زیباتر شدن فضا به‌صورت عمودی همراه با رنگ‌آمیزی محیط، از پرده‌های ساده بنفش نیز استفاده شده است. متفاوت بودن فضا با استفاده از مبل‌ها کوسن‌های پوست‌ لنگی به خوبی مشهود است. شاید تمایل داشته باشید یک فضای کاملاً متفاوت داشته و چشم همه را از دکوراسیون متفاوت خود خیره نگه‌دارید؛ برای این امر به شما این رنگ‌آمیزی شیک و متفاوت را پیشنهاد می‌کنیم. رنگ آمیزی که در آن به خوبی از رنگ سال ۹۷ در دکوراسیون استفاده شده است.

بنفش به عنوان رنگ پذیرایی

بنفش یکی دیگر از رنگ های پیشنهادی اتاق پذیرایی است که در این مطلب معرفی خواهیم کرد. رنگ بنفش را معمولا در اتاق خواب‌ها مشاهده می‌کنیم، اما از این رنگ می‌توان در دیوارهای خانه و سایر اتاق‌ها نیز استفاده کرد. ترکیب بنفش با رنگ سفید در دیوارها و البته وسایل خانه یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از این رنگ در خانه است.

اتاق پذیرایی با رنگ سفید استخوانی

یکی از رنگ‌های پرطرفداری که این روزها از آن در منازل ایرانی استفاده می‌شود، رنگ سفید استخوانی است. این رنگ از ترکیب رنگ سفید، صدفی، کرم و مقدار بسیار اندکی صورتی ملایم آماده شده است. این سبک رنگ‌آمیزی به شما کمک می‌کند از هر تناژ رنگی برای چیدمان مبلمان خود در فضا استفاده کنید. کار دشواری نیست؛ می‌توانید به راحتی همانند تصویر از یک کاناپه مشابه با رنگ فضا و فرش و مبل متضاد بهره بگیرید. این سبک چیدمان بسته به سلیقه و نظر شما به راحتی تغییر می‌کند.

دکوراسیون با رنگ سفید

سفید یکی از محبوب‌ترین رنگ های استفاده شده در رنگ آمیزی خانه های ایرانی به شمار می‌رود و اغلب خانه‌های ایرانی سفید رنگ آمیزی شده‌اند. اگر می‌خواهید در انتخاب رنگ دیوارهای پذیرایی خانه خود همرنگ جماعت باشید، مطمئنا سفید اولین انتخاب شما خواهد بود. در مطالب قبلی توکامگ به طور کامل در مورد رنگ سفید در دکوراسیون خانه و نحوه استفاده از آن توضیحات کاملی را ارائه داده‌ایم که با مطالعه آن می‌توانید خانه خود را با این رنگ دیزاین کنید.

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با تناژ زرد

زرد نیز در لیست رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی قرار می‌گیرد، ولی تو صیه می‌کنیم که این رنگ را بسیار با احتیاط مورد استفاده قرار دهید. استفاده بیش از حد رنگ زرد در اتاق نشیمن و پذیرایی سبب می‌شود که شما در گذر زمان از این تناژ رنگی خسته و دل‌زده شوید. همان طور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، از سه رنگ سفید، صورتی و زرد برای رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی استفاده شده است. از سوی دیگر شما با استفاده از مبل‌های با رنگ خنثی، می‌توانید این دل‌زدگی را از دیوار کم کنید. بدون تردید رنگ‌های آجری، آبی فیروزه‌ای، طوسی سیر و روشن بهترین انتخاب‌های مطلوب برای این رنگ‌آمیزی به شمار می‌آید.

در تصویر زیر نمونه دیگری از رنگ زرد را در دیوارهای پذیرایی مشاهده می‌کنید. در این اتاق نشیمن مبلمان سفید رنگ همراه با کوسن‌های زرد و طلایی به خوبی با رنگ زرد دیوارها ست شده و سایر وسایل نیز این ترکیب رنگ را تکمیل کرده‌اند.

استفاده از رنگ های تیره در دیوار پذیرایی

رنگ‌های تیره علاقمندن خاص خود را دارد و البته در استفاده از آن‌ها بایستی دقت داشت تا اتاقی کسل کننده و تاریک بوجود نیاید. استفاده از این رنگ‌ها کاملا سلیقه‌ای است، اما پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به استفاده از رنگ تیره در دیوار پذیرایی، مبلمان و سایر وسایل را به رنگ روشن انتخاب کنید تا فضا کمی به تغادل برسد.

رنگ‌آمیزی ترکیبی اتاق پذیرایی

همان طور که اشاره شد، بهتر است رنگ زرد حتماً با رنگ دیگری در زمان رنگ‌آمیزی ترکیب شود. برای این منظور همانند عکس زیر، می‌توانید از رنگ سفید استفاده کنید. استفاده از رنگ سفید در این رنگ‌آمیزی این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی از کوسن‌های با رنگ زرد و طوسی بهره ببرید. رنگ‌های خنثی در زمان چیدمان یک گزینه ایده آل به شمار می‌روند. زیرا شما به راحتی می‌توانید هر نوع تناژ رنگی را با آن ست کنید. به عنوان مثال در این تصویر به جای کوسن‌های زرد، به راحتی می‌توانید از کوسن آجری و گل قرمز استفاده کنید.

رنگ ترکیبی سبز و سفید

یکی دیگر از رنگ‌هایی که پیشنهاد می‌کنیم به‌صورت تکی از آن در اتاق پذیرایی استفاده نکنید، رنگ سبز روشن است. برای این منظور نیز بهتر است از رنگ سفید استفاده شود. استفاده از رنگ‌های صدفی و صورتی کم رنگ نیز توصیه ما به شما است. با استفاده از این رنگ‌آمیزی می‌توانید فضای اتاق را نیز با رنگ سبز طراحی کنید. رنگ سبز برای کوسن‌ها و مبلمان بهترین گزینه انتخابی شما برای اتاقی با این نوع رنگ‌آمیزی خواهد بود.

ترکیب رنگ آجری و طوسی ملایم

شما می‌توانید برای مدرن‌تر شدن فضای خانه خود، از دو رنگ با فاصله استفاده کنید. ترکیب رنگ آجری و طوسی کم رنگ نیز تصویرسازی زیبایی را در محیط حاکم می‌کند. برای این منظور می‌توانید از مبلمان رنگ تیره بهره بگیرد و با کوسن‌های هم رنگ دیوار کار طراحی دکوراسیون را به پایان برسانید.

استفاده از زرشکی مات همراه با سفید و خاکستری

یکی دیگر از نمونه‌های ترکیب رنگ در دیوار پذیرایی را مشاهده می‌کنید ک در آن از سه رنگ استفاده شده و فضایی کاملا مدرن و امروزی بوجود آورده است.

ترکیب سبز و آبی به صورت خلاقانه

البته استفاده از ترکیب دو رنگ به این صورت شجاعت زیادی می‌طلبد؛ چرا که استفاده از این نوع رنگ دیوار پذیرایی غیر متعارف بوده و شاید بتوان از آن در دکوراسون ساحلی و یا بوهمیان بهره برد.

استقاده از سبز‌آبی به عنوان رنگ دیوار شاخص

در مورد انواع مدل های دیوار شاخص در مطالب قبلی به طور کامل توضیح دادیم و انواع طرح ها و مدل های مختلف را نیز با هم مرور کردیم. در اتاق پذیرایی زیر به زیبایی از رنگ سبزآبی در دیوار شاخص اتاق استفاده شده و از سایر دیوارهای اتاق متمایز شده است. استفاده از دیوار شاخص در خانه یکی از مدل های رنگ آمیزی خانه است که در دکوراسیون‌های امروزی استقبال زیادی از آن می‌شود و بسیاری از خانه‌ها به این شکل رنگ می‌شوند.

چه رنگی برای اتاق پذیرایی انتخاب کنیم؟

این که چه رنگی برای اتاق پذیرایی استفاده شود امری سلیقه‌ای است. ما در توکامگ شما را با بهترین ایده‌پردازی‌های رنگ آمیزی و در عین حال مدرن‌ترین و جدیدترین دکوراسیون‌ها آشنا کردیم. شما به راحتی می‌توانید فضای خانه خود را با رنگ دیوار مد نظر ست کنید. همچنین استفاده ترکیبی رنگ‌ها برای رنگ‌آمیزی دیوار به شما این امکان را می‌دهد که از مبلمان مشابه با فضا بهره ببرید.

ایده پردازی‌های ما تنها گوشه‌ای از رنگ‌آمیزی‌های موجود در صنعت مد و دکوراسیون بود و مطمئنا رنگ‌آمیزی‌های زیاد دیگری نیز وجود دارد که می‌توانند برای اتاق پذیرایی مناسب باشند. اما پیشنهادهای رنگی ما برای اتاق پذیرایی، مدل‌های جدید رنگ‌آمیزی و نمونه‌هایی از انواع آن بود. پیشنهادهایی مانند استفاده از رنگ‌های روشن با ترکیب دکوراسیونی تیره و اینکه از چه رنگی با چه ترکیب رنگی باید استفاده شود.

امیدوارم با مطالعه این رنگ‌های پیشنهادی برای اتاق پذیرایی، بتوانید رنگ مناسب اتاق پذیرایی خود را انتخاب کنید. نظر شما در مورد رنگ‌های معرفی شده در این مطلب چیست؟ ترجیح می‌دهید از کدام رنگ در اتاق پذیرایی خود استفاده کنید؟

به این مطلب امتیاز بدهید: rating_on.gifrating_on.gifrating_on.gifrating_on.gifrating_off.gif (86 رای, امتیاز: 4٫00 از 5)
loading.gifLoading...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر