سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

کلاس آنلاین مکالمه انگلیسی

کلاس آنلاین مکالمه انگلیسی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 09:22

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

آموزش زبان انگلیسی آنلاین – آکادمی ۲۴Talk

lazy_placeholder.gif

کلاس گروهی آنلاین

حداکثر تعامل برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی با هم گروهی ها البته با همراهی استاد و البته مکالمه محور بودن تمام طول کلاس

lazy_placeholder.gif

نیمه خصوصی

تمام مزایای کلاس خصوصی را دارید بعلاوه اینکه یک همکلاسی همسطح خودتان نیز دارید. هزینه مناسب، کیفیت بالا و رشد سریع در یادگیری.

کلاس های آنلاین

کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی به صورت تماس تصویری در برنامه Skype. از هر جای ایران شما می توانید به بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین هزینه، یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید.

کلاس های آنلاین

کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی به صورت تماس تصویری در برنامه Skype. از هر جای ایران شما می توانید به بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین هزینه، یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید.

lazy_placeholder.gif

کلاس خصوصی

کلاس خصوصی و فشرده آموزش زبان انگلیسی و مکالمه محور بودن با همراهی یک استاد با تجربه و مشاوران گروه آموزش.

جلسه اول آموزش زبان انگلیسی خود را رایگان مهمان ما باشید!

ما به توانایی و تخصص خود اطمینان داریم و معتقدیم که زبان آموز باید با محیط آموزش زبان انگلیسی خود آشنایی کامل داشته باشد. این حق شماست که از کیفیت، تخصص و توانایی ما اطمینان حاصل نمایید.

محبوب ترین دوره های آموزش زبان انگلیسی

تیم پشتیبانی آموزش زبان انگلیسی

تیم پشتیبانی ۲۴Talk برای پاسخگویی و پیگیری تمامی سوالات و مشکلات، جهت خدمت رسانی به شما عزیزان آماده است.

ضمانت

ضمانت بازگشت پول تا ۷ روز پس از ثبت نام. برای اطمینان خاطر زبان آموز نسبت به کلاس های آنلاین

نظارت بر کلاس

در طول برگزاری تمامی کلاس‌ها، نظارت بر کیفیت کلاس های آموزش زبان، رفتار حرفه‌ای اساتید و کنترل زمان کلاس‌ها توسط تیم نظارت بر آموزش انجام خواهد شد.

ارسال رایگان منابع آموزشی

آکادمی ۲۴Talk سهولت در دسترسی به تمامی منابع آموزشی از جمله CDهای آموزشی، کتاب‌های آموزشی و هر آنچه که در طول دوره به آن نیاز داشته باشید را برای شما فراهم خواهد کرد.

نظر زبان آموزان ما در خصوص نحوه آموزش زبان انگلیسی آکادمی

سعید احمدی‌نیا هستم، کارشناس ارشد عمران با هزاران مشغله‌ی کاری و فرصت رفتن به آموزشگاه زبان را نداشتم.به همین خاطر خیلی از موقعیت‌های شغلی مناسب را به خاطر ضعف در زبان انگلیسی از دست داده‌ام.حالا من عضوی از آکادمی ۲۴talk شده‌ام که به صورت آنلاین دوره‌های من را برگزار می‌کنند.تمام دغدغه‌ی آن ها این است که زبان آموز هرچه سریعتر بتواند مکالمه نماید.

lazy_placeholder.gifسعید احمدی‌نیا

آموزشگاه زبان ۲۴talk واقعا از نظر هزینه و زمان بسیار به صرفه و مناسبه؛ از این جهت که درست مثل یک کلاس خصوصیه البته با هزینه کمتر. رسیدگی عوامل و تیم پشتیبانی در برنامه ریزی کلاس ها و همکاری و تعامل با زبان آموز واقعا عالیه. زمان کلاس ها کاملا مفیده و به اصطلاح زمان تلف شده نداره.

lazy_placeholder.gifمهسا فیضی

از مزیت های کلاس میشه به پویا بودنش، دوطرفه بودن و عدم متکلم وحده بودن استاد اشاره کرد. اینکه لازم نیست وقت صرف رفت و آمد کرد حسن خیلی بزرگیه.استاد بنده هم آقای آذری بسیار خوش اخلاق، صبور و با دانش هستند.مجموع تمام اینها باعث شده منی که ۲۰ سال جلوی زبان خوندن مقاومت میکردم الان با اشتیاق زبان بخونم..

lazy_placeholder.gifمهدی میرصادقی

قبل

بعدی

برخی از اساتید اکادمی آموزش زبان انگلیسی ۲۴talk

فاطمه شناسا هستم علاقه مند به فلسفه، روانشناسی، هنر، ورزش و زبان های گوناگون. بدلیل محل زندگی و سفرهایم با فرهنگ غرب آشنایی زیادی دارم. شما دانه تان را همراه با من میکارید و من روش مراقبت را نشان میدهم. یادتان باشد که این شما هستید که باید در خوب رشد کردن دانه تلاش کنید تا به یک درخت پرمیوه تبدیل شود. 

 مسعود هستم مدیر آموزش ۲۴تاک و مسئول دپارتمان آیلتس. کشف دنیای شخصی هر زبان آموز و شریک شدن در تجربه ی زندگی هر فرد دلیلی برای لذت بردن از تک تک لحظات هر کلاسهتدریس فرصتی رو برای من فراهم میکنه که در ازای آموزش زبان انگلیسی، خودم “زندگی” رو بیاموزم. درسی که به هیچ قیمتی خریدنی نیست.

سلام زهرا هستم، مسئول دپارتمان کودکان و عاشق فوتبال، فیلم دیدن، رقصیدن و یادگیری زبانهای مختلف! خیال پردازم و دنیای بچه ها برام خیلی هیجان انگیزه! باور دارم که یک کلاس درس جایی برای بروز خلاقیت، رشد فکری و به اشتراک گذاشتن عشقه؛ آرزو و تلاش من بر اینه که بتونم ذوق یادگیری رو در دیگران به وجود بیارم و من هم در کنارشون بیاموزم!

سلام. هادی میررضایی هستم مدرس زبان انگلیسی و دپارتمان آیلتس. کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی و کارشناس مترجمی زبان انگلیسی با تجربه بیش از دوازده سال تدریس در تمامی سطوح و تمامی سنین از کودکاننوجوانان و بزرگسالان که برای دلایل مختلفی مانند انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه،تجارت و اخذ مدارک زبان می آموزند فعالیت داشته ام. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون