موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دلیل تگ نشدن افراد در پست اینستاگرام

دلیل تگ نشدن افراد در پست اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 21:35

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن مواجه اند این است که چگونه در پست اینستاگرام تگ کنیم؟ تگ كردن در پست اينستاگرام قابلیتی است که هم اکنون اینستاگرام در بروزرسانی های اخیر خود در اختیار کاربرانش قرار داده است. مطالب گفته شده در این مقاله از میزبان فا مگ آنچه باید در مورد تگ کردن در اینستاگرام بدانید را پوشش می دهد. بنابراین اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که می خواهید با قابلیت های شگفت انگیز تگ روی عکس در اینستاگرام و تگ روی ویدیو اینستا آشنا شوید تا آخر این مطلب همراه ما باشید. ?

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

عناوین آموزشی مطرح شده در مقاله:

تگ كردن در پست اينستاگرام

قابلیت تگ کردن در پست اینستاگرام در مواقعی استفاده می گردد که بخواهید شخصی را برای معرفی به دیگر فالوورهای خود در پست انتخابی تان (عکس یا ویدیو) اضافه نمایید. در این صورت پس از انتشار پست شما آیکن آدمک روی پست ظاهر می شود و کاربران با ضربه زدن روی پست می توانند اکانت های تگ شده روی پست را مشاهده و در صورت تمایل با ضربه مجدد روی یک نام کاربری به پروفایل شخص مورد نظر هدایت شوند. در ادامه با آموزش تگ روی عکس در اینستاگرام و نحوه تگ کردن ویدیو در اینستاگرام در خدمت شما هستیم.

برای آن دسته از دوستانی که مایلند بدانند مفهوم تگ در اینستاگرام چیست و چند روش جهت تگ كردن در پست اينستاگرام وجود دارد پیشنهاد می شود ابتدا به لینک زیر مراجعه نمایند.

چگونه افراد را در اینستاگرام تگ کنیم؟

شیوه تگ کردن روی عکس در اینستاگرام

تگ روی عکس در اینستاگرام یا منشن یکی از روش های تگ کردن در پست اینستاگرام محسوب می شود. می توان قبل و یا حتی بعد از انتشار پست، افراد را روی پست تگ نمود. برای تگ کردن یک اکانت قبل از انتشار پست، مراحل زیر را طی کنید:

  1. تب به علاوه را لمس کنید سپس عکس و یا ویدیویی که قصد انتشار آن را دارید از گالری انتخاب نمایید.learn-how-to-tag-people-on-instagram22.jpg
  2. در صورت تمایل فیلتر دلخواه خود را بر روی عکس یا ویدیو مورد نظر اعمال کنید و گزینه Next را انتخاب نمایید.
    learn-how-to-tag-people-on-instagram21.jpg
  3. در مرحله بعد کپشن پست را وارد کرده و در قسمت پایین Tag People را جهت تگ کردن در پست اینستاگرام لمس نمایید.
    learn-how-to-tag-people-on-instagram20.jpg
  4. اکنون در هر جای تصویر که می خواهید شخصی را تگ کنید ضربه بزنید و آی دی اکانت اینستاگرام آن شخص را در کادر سرچ بالای صفحه وارد نمایید. پس از مشاهده اکانت، آن را لمس کنید تا اکانت روی عکس شما برچسب گذاری شود.
    icon-false.pngنکته: تگ روی عکس در اینستاگرام با محدودیت همراه است. شما می توانید حداکثر 20 اکانت روی یک پست تگ نمایید.
    learn-how-to-tag-people-on-instagram24.jpg
  5. برای افزودن برچسب های دیگر روی بخش مد نظرتان ضربه بزنید و مجددا اکانت دیگری را وارد نمایید.
    اگر اکانت شخص مورد نظر را در نقطه اشتباهی از تصویر تگ کرده اید می توانید با نگه داشتن انگشت روی نام کاربر، محل تگ را جا به جا نمایید.
    حتما می پرسید اگر اشتباهی رخ داد چگونه تگ اینستاگرام را حذف کنیم؟ اگر کسی را به اشتباه تگ کرده اید کافیست یکبار روی برچسب ضربه بزنید با ظاهر شدن علامت ضربدر آن را لمس نمایید تا تگ روی عکس در اینستاگرام حذف گردد.learn-how-to-tag-people-on-instagram25.jpg
  6. حالا روی علامت تیک بالای صفحه ضربه بزنید و دکمه share را برای انتشار پست انتخاب نمایید. بدین ترتیب با تگ روی عکس در اینستاگرام، کاربران تگ شده نیز از انتشار محتوای مربوطه مطلع خواهند شد.

icon-false.png نکته: در صورتی که بخواهید بیش از 20 اکانت روی پست تگ کنید می توانید در کپشن پست، اکانت های مورد نظر خود را همراه با علامت @ اضافه نمایید.

نحوه تگ كردن ویدیو در اينستاگرام

علاوه بر قابلیت تگ روی عکس در اینستاگرام به تازگی امکان تگ روی ویدیو اینستا به قابلیت های این اپلیکشن محبوب اضافه شده است. با استفاده از این ویژگی، بدون هیچ مشکلی می توانید اکانت دیگران را روی ویدیوهای خود تگ کنید.

icon-false.png نکته: حداکثر تعداد اکانتی که می توانید روی ویدیو تگ کنید 20 اکانت است.

نحوه تگ كردن در پست اينستاگرام برای پست های ویدیویی نیز مشابه تگ روی عکس در اینستاگرام است. کافیست ویدیویی که قصد انتشار آن را دارید انتخاب نموده، در مرحله آخر در بخش Tag People اکانت های مورد نظر را اضافه نمایید.

learn-how-to-tag-people-on-instagram32.gif

همانطور که مشاهده می کنید تگ کردن در پست اینستاگرام با انجام مراحل بالا به راحتی امکان پذیر است.

تگ کردن در پست اینستاگرام بعد از انتشار پست

اینستاگرام به تازگی امکان تگ کردن در پست منتشر شده را نیز فراهم کرده است. اگر پست خود را منتشر کرده اید و فراموش کردید تگ گذاری کنید و یا اینکه متوجه شدید کسی را به اشتباه تگ کرده اید می توانید پست را ویرایش کنید و اکانت های مورد نظر خود را روی پست تگ نمایید.

می توانید پس از اینکه پستی را منتشر کردید اکانت دوستانتان را روی آن تگ کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. پس از بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرامتان به حساب کاربری خود لاگین کرده و پستی که می خواهید اکانتی را روی آن تگ کنید باز نمایید.
  2. روی نماد سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید و از منوی باز شده گزینه Edit را انتخاب نمایید.
  3. حال روی پست آیکن آدمک Tag Peopleرا مشاهده می کنید.
  4. آن را لمس نمایید اکنون در قسمت search for a user در بالای صفحه نام کاربری اکانت مورد نظر را وارد نمایید.

    icon-false.png نکته:
    • حداکثر تعداد 20 اکانت را می توان روی پست تگ کرد.
    • در صورتی که اکانتی را به اشتباه تگ کرده اید با ضربه زدن روی علامت ضربدر آن را حذف نمایید.

  5. حال روی آیکن تیک بالای صفحه ضربه بزنید.

learn-how-to-tag-people-on-instagram31.gif

پس از انجام این کار آیکن آدمک را روی پستی که قبلا منتشر کرده اید مشاهده می کنید. این آیکن نمایانگر پست های تگ شده در اینستاگرام است.

پرسش و پاسخ در مورد نحوه تگ کردن در پست اینستاگرام

می توان گفت یکی از پرکاربرد ترین قابلیت های اینستاگرام امکان تگ کردن در پست اینستاگرام است. در این مطلب سعی کردیم نحوه تگ كردن در پست اينستاگرام را آموزش بدهیم تا به کمک آن بتوانید به راحتی دیگران را روی عکس ها و ویدیوهایی که در اینستاگرم پست می کنید تگ نمایید. اگر در رابطه با تگ روی ویدیو اینستا و یا تگ روی عکس در اینستاگرام سوالی دارید در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید.

آموزش اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر