موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

استند کاتالوگ دیواری

استند کاتالوگ دیواری

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 27 شهریور 1398 ساعت 19:01

جای کاتالوگ دیواری در دو سایز مختلف سه ‌لت و A5 عرضه می‌شود. برای ثبت سفارش می‌توانید سایز دلخواه خود را از منوی “اندازه” انتخاب کنید تا قیمت را مشاهده نمائید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

 جای کاتالوگ دیواری به صورت دیواری طراحی و ساخته می شود . امکان تعبیه کردن انواع مختلف سایزهای کاغذ از محاسن این نوع جاکاتالوگی به شمار می رود. این سازه های پلکسی گلاس اغلب در مراکز پر تردد که نیاز به معرفی و ارائه اطلاعات مختلفی می باشد کاربرد دارند. مراکز درمانی بیشترین بهره را از این نوع جاکاتالوگی ها می برند. همجنین مراکز آموزشی بزرگ و یا مراکز ارائه خدمات گردشگری نیز می توانند از این جای کاتالوگ دیواری استفاده نمایند. امکان دسته بندی و قرار دادن کاتالوگ ها و بروشور های مختلف باعث کاربردی شدن جاکاتالوگی دیواری شده است.

جای کاتالوگ دیواری از جنس پلکسی گلاس شفاف ساخته شده است که در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است و همچنین در برابر شرایط مختلف جوی و تغییر دمای محیط ظاهر و حالت خود را از دست نمی دهد.

کاتالوگ‌ ها، بروشورها و تراکت‌ ها از انواع رایج و مؤثر در معرفی محصولات و خدمات کسب‌ و‌ کار ها می‌ باشند. به همین دلیل تهیه این ابزارهای تبلیغاتی و ارائه مطلوب آن ها به مخاطبین همواره دغدغه صاحبان کسب‌ و‌ کار بوده است. در دسترس بودن کاتالوگ‌ ها در سالن‌ های انتظار مؤسسات، بانک‌ها و مراکز آموزشی می‌ تواند زمان انتظار افراد را به فرصتی برای معرفی کسب‌ و‌ کار و خدمات و محصولات تبدیل کند. البته این ابزارها صرفاً به تبلیغات کسب‌ و‌ کار نمی‌ پردازند، بلکه ارائه بروشورها و کاتالوگ‌ ها در بیمارستان‌ ها و مراکز آموزشی و فرهنگی در غالب مواردی با اهداف آموزشی همراه است.

در کنار زیبایی ظاهری کاتالوگ‌ ها و نوع طراحی و جذابیت اطلاعات مندرج در آن ها، نحوه ارائه آن ها نیز قطعا از اهمیت بالایی برخوردار است. کاتالوگ‌ ها باید در شکیل‌ ترین حالت ممکن همواره در دسترس مخاطبین خود قرار داشته باشند.

امروزه یکی از روش‌های مرسوم و جالب‌ توجّه در ارائه کاتالوگ‌ ها به روشی مطلوب و جذاب، استفاده از جای کاتالوگ دیواری است. از مزایای استفاده از جای کاتالوگ دیواری می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمای زیبا و جذاب جای کاتالوگ دیواری

ارائه کاتالوگ‌ ها در قالبی زیبا و شکیل و بوسیله جای کاتالوگ دیواری که اصول طراحی به خوبی در آنها رعایت شده باشد، پیش‌ ذهنیت مطلوبی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند، ضمن اینکه نمای زیبا و جذاب جای کاتالوگ، خود می‌تواند یکی از عناصر مطلوب و مؤثر در دکوراسیون محسوب شود.

  • در دسترس بودن کاتالوگ‌ ها

امروزه دامنه استفاده از جاکاتالوگی‌ها بسیار گسترده است. تا جائی که انواع مختلفی از آن در مکان های مختلفی به چشم می خورند: در سالن‌ های انتظار مؤسسات، آموزشگاه‌ ها و بانک‌ ها، داخل فروشگاه‌ های کوچک و هایپر مارکت‌ های بزرگ و حتّی داخل اتوبوس‌ ها و سالن‌ های قطار و مترو. نصب جای کاتالوگ دیواری در فضای خارج از پاساژ ها، فروشگاه‌ ها و … حتی خارج از ساعات کاری این مراکز نیز امکان دسترسی مخاطبین به کاتالوگ‌ ها را فراهم می‌ کند.

  • استفاده بهینه از فضای کاری با استفاده از جای کاتالوگ دیواری

با توجه به این که امروزه دفاتر سازمان‌ ها و مؤسسات در فضا های کوچک‌ تری دایر می‌ شوند، جای کاتالوگ دیواری می‌ تواند به نوبه خود امکان استفاده بهینه‌ تر از فضا های کاری کوچک را فراهم کند.

  • رعایت نظم در ارائه چند نوع کاتالوگ

جای کاتالوگ دیواری غیر از اینکه وسیله‌ ای برای ارائه کاتالوگ‌ ها به مخاطبین است، می‌ تواند به نحوه ارائه انواع مختلف کاتالوگ‌ ها نظم ببخشد. مخاطب در یک نگاه کوتاه می‌ تواند کاتالوگ با موضوع مورد نظر خود را از بین چندین کاتالوگ انتخاب کرده و آن را از بخش مربوطه بردارد.

جای کاتالوگ دیواری عرضه‌ شده در فروشگاه لیزرکات دارای طراحی ساده و جنس مقاوم و با کیفیت پلکسی گلاس است. پلکسی گلاس نوعی پلاستیک بسیار مقاوم است که ظاهر شفافی شبیه به شیشه دارد. سوراخ‌هایی در چهار طرف این جای کاتالوگ دیواری تعبیه شده است که امکان نصب آسان آن بر روی دیوار را فراهم می‌کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر