موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

خطای شبکه نامشخص در اینستاگرام

خطای شبکه نامشخص در اینستاگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 16:28

An Unknown Network Error Has Occurred یا معادل فارسی آن “خطای شبکه ناشناخته رخ داده است” یکی از خطا ها و مشکلات رایج در برنامه اندروید و iOS اینستاگرام است در هنگام ورود به اینستاگرام یا تغییر عکس پروفایل ممکن است با آن برخورد کنید. ما در این مقاله به بررسی و آموزش رفع خطای An Unknown Network Error Has Occurred یا “خطای شبکه ناشناخته رخ داده است ” در اینستاگرام اندروید و iOS می‌پردازیم. همراه با سایت تخصصی گویا تک باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

مقدمه و بررسی خطای An Unknown Network Error Has Occurred یا “خطای شبکه ناشناخته رخ داده است” در اینستاگرام

خطای An Unknown Network Error Has Occurred یکی از مشکلات رایج و مربوط به شبکه است که کاربران زیادی با آن برخورد کرده اند. این مشکل اغلب به علت مشکلات شبکه اینترنت، استفاده از اینستاگرام با IP های متفاوت، استفاده از VPN و… بوجود می‌آید.

در هنگام برخورد با خطای An Unknown Network Error Has Occurred یا “خطای شبکه ناشناخته رخ داده است” شما نمی‌توانید وارد حساب خود در اینستاگرام شوید یا هنگام بارگذاری عکس پروفایل این عمل با شکست مواجه می‌شود. ما در بخش بعدی به شما چند روش برای رفع این مشکل آموزش می‌دهیم.

معرفی ۶ روش برای رفع خطای “شبکه ناشناخته رخ داده است” در اینستاگرام

? گوشی خود را یک بار ریستارت (خاموش و روشن) کنید

در ابتدا برای رفع این خطا، گوشی خود را یک بار خاموش و روشن کنید. برای این منظور ابتدا دکمه Power را چند ثانیه فشار داده و از گزینه های نمایش داده شده Restart را انتخاب کنید.

سپس به برنامه اینستاگرام مراجعه کنید و اگر هنوز این مشکل وجود داشت، روش های دیگر را بررسی نمایید.

? تنظیمات شبکه گوشی خود را یک بار راه اندازی مجدد کنید

برای رفع خطای “خطای شبکه ناشناخته رخ داده است” یک بار تنظیمات مربوط به شبکه های تلفن همراه گوشی خود را راه اندازی مجدد کنید. با این عمل تنظیمات مربوط به اینترنت دیتا، وای فای و بلوتوث ریست می‌شوند. بدین منظور:

  • ابتدا به تنظیمات یا Settings اندروید مراجعه کنید.
  • به بخش Network & internet بروید.
  • از بالای صفحه روی گزینه سه نقطه ضربه بزنید.
  • از منوی نمایش داده شده Network settings reset را انتخاب کرده و تنظیمات را ریست کنید.

? تغییر حالت شبکه تلفن همراه ، روشن و خاموش کردن مودم ADSL و استفاده از برنامه های تغییر IP

در این بخش با توجه به نوع اینترنت یکی از موارد زیر را انجام می‌دهیم:

? تغییر حالت شبکه:

در صورتی که شبکه تلفن همراه شما روی حالت LTE قرار دارد، به صورت موقت آن را روی ۳G قرار دهید. با انجام این کار مشکل به احتمال زیاد حل خواهد شد.

? روشن و خاموش کردن مودم ADSL:

در صورتی که از اینترنت ثابت برای اینستاگرام استفاده می‌کنید، یک بار مودم را خاموش و چند ثانیه بعد روشن کنید! با اینجام این کار IP و موارد مربوط به شبکه تغییر خواهند کرد و به احتمال زیاد مشکل Unknown Network حل می‌شود.

? استفاده از برنامه های تغییر IP

در اندورید و iOS برنامه‌هایی با عنوان برنامه های تغییر آی پی وجود دارند که برای رفع این مشکل می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

? استفاده از Wi-Fi به جای داده های همراه

در صورت در دسترس بودن اینترنت Wi-Fi داده های همراه خود را خاموش کرده و از این فناوری استفاده کنید.

? پاک کردن داده ها و کش برنامه اینستاگرام

پاک کردن کش و دیتا یکی از روش های حل خطای شبکه ناشناخته است.

برای این کار به تنظیمات گوشی (Settings) مراجعه کرده و سپس بخش Apps را انتخاب کنید.

از لیست برنامه‌ها Instagtam را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

در آخر گزینه‌های Clear storage و Clear cache را انتخاب کنید.

? تنظیم مجدد تاریخ و ساعت

در بیشتر مواقع با تنظیم مجدد تنظیمات مربوط به تاریخ و ساعت مشکل An Unknown Network Error Has Occurred اینستاگرام حل می‌شود.

بنابراین به تنظیمات اندروید و سپس بخش Date & time مراجعه کنید. سپس Automatic Date and Time را یک بار غیرفعال و دوباره فعال کنید.

? بروزرسانی Instagram به آخرین نسخه موجود

یکی از علت های نمایش خطای an unknown error occurred در اینستاگرام مربوط به قدیمی بودن نسخه نصب شده‌ی اینستاگرام در گوشی شما است. اگر نسخه اینستاگرام شما قدیمی است آن را از طریق گوگل پلی در اندروید یا اپ استور در iOS آپدیت کنید. همچنین ما در مطلب “ دانلود اینستاگرام ” آخرین نسخه از این برنامه را برای دانلود قرار داده ایم.

امیدواریم که روش های معرفی شده در این مطلب به شما برای رفع خطای An Unknown Network Error Has Occurred یا “خطای شبکه ناشناخته رخ داده است” کمک کرده باشد. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در این زمینه از بخش دیدگاه ها برای ما یک نظر ارسال کنید. همچنین شما می‌توانید از بخش آموزش اینستاگرام به سایر مقالات این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید.

موفق و پیروز باشید…

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر