موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود imo برای ویندوز soft98

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 19:54

اینترنت / مسنجر ( پیام رسان )SalaR22075924 آبان 1399 LINE.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

LINE

 نرم افزاری است با بیش از میلیونها کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی و حتی تماس های تلفنی را از طریق ویندوز برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد.

امکانات این نرم افزار فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر ، ویدئوهای خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید.

اینترنت / مسنجر ( پیام رسان )SalaR168467813 آبان 1399 Skype.jpg

Skype

 اسکایپ نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!

اینترنت / مسنجر ( پیام رسان )TRACKER6836713 آبان 1399 paltalk.jpg

PalTalk

 یکی از رایج ترین راه های برقراری ارتباط اینترنتی، استفاده از مسنجر های مختلف است. PalTalk یکی از مسنجرهای پرطرفداری است که شما توسط آن قادر به اشتراک گذاری فایل و برقراری چت و گفتگوی نوشتاری، صوتی و ویدئویی با افراد دیگر در سرتاسر جهان خواهید بود. شما می توانید به اتاق های گفتگو (chat rooms) ملحق شوید، یک ویدئو کنفرانس ایجاد کنید، به ارسال ایمیل های صوتی بپردازید و به طور همزمان با 6 فرد دیگر گفتگوی ویدئویی داشته باشید. PalTalk تقریباً از تمامی پروتکل های پیام رسانی پشتیبانی نموده (مانند Yahoo, AIM و ICQ) و در برقراری یک ارتباط صوتی و ویدئویی کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهد.

اینترنت / مسنجر ( پیام رسان )SalaR112296111 آبان 1399 Viber-Free-Calls-Messages.jpg

Viber Desktop Free Calls & Messages

 یا وایبر نسخه ویندوز این نرم افزار میباشد که با نسخه گوشی های تلفن همراه آن آشنا هستید که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

اینترنت / مسنجر ( پیام رسان )SalaR36994203 آبان 1399 Telegram.jpg

Telegram

 نسخه ویندوز تلگرام یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و سایر پلتفرم های موبایل میباشد ، که مشابه اپلیکیشن WhatsApp اما دارای امکانات بیشتر میباشد. تماس صوتی و تصویری ، ساخت کانال ، گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات نرم افزار Telegram میباشد.

اینترنت / مسنجر ( پیام رسان )SalaR45899611 شهریور 1399 Discord.jpg

Discord

 ( دیسکورد ) یک نرم‌افزار برقراری تماس تلفنی در بستر شبکه برای گیمرهای سیستم عامل‌ های ویندوز، iOS ، اندروید، لینوکس و Mac و همچنین قابل اجرا در مرورگر وب می‌ باشد، که طبق امار 45 میلیون کاربر از این نرم‌ افزار تا ماه می سال ۲۰۱۷ استفاده می‌کردند. برنامه Discord ( دیسکورد ) برای رایانه‌ های شخصی به طور خاص برای استفاده در حین بازی طراحی شده‌ است، این نرم‌افزار از ویژگی‌ هایی چون زمان پاسخگویی کم ، سرورهای چت رایگان ، تماس صوتی و تصویری بین دو یا چند کاربر، به اشتراک گذاری صدا و تصویر رایانه ی شخصی و سرورهای اختصاصی برخوردار می‌باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر