سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

استفاده از دایرکت در کامپیوتر

استفاده از دایرکت در کامپیوتر

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 08 اردیبهشت 1398 ساعت 02:16

نویسنده: ملینا شمس

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

آخرین به روزرسانی: 1397/07/28

اگر از میان شبکه های اجتماعی مختلف کابر اینستاگرام هستید، احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده که بخواهید از لپتاپ یا کامپیوتر به پیام های دایرکت اکانت اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. در این مقاله ما برنامه هایی را به شما معرفی می کنیم که امکان دسترسی به دایرکت اینستاگرام از کامپیوتر را به شما می دهد.

By موبویار

logo.png

شبکه های اجتماعی

اگر از میان شبکه های اجتماعی مختلف کابر اینستاگرام هستید، احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده که بخواهید از لپتاپ یا کامپیوتر به پیام های دایرکت اکانت اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. قابلیتی که نسخه ی وب این شبکه ی اجتماعی محبوب در اختیار کاربرانش قرار نمی دهد. در این مقاله ما برنامه هایی را به شما معرفی می کنیم که امکان دسترسی به دایرکت اینستاگرام از کامپیوتر را به شما می دهد.

برنامه هایی برای امکان دسترسی به دایرکت اینستاگرام از کامپیوتر

1- نرم افزار BlueStacks

BlueStacksجزء کامل ترین و در عین حال پرطرفدار ترین نرم افزار ویندوز برای اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در کامپیوتر و لپ تاپ می باشد. با استفاده از این برنامه شما می توانید قادر به راحتی و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین ویندوز و اندروید جا به جا شوید یا اصطلاحا سوئیچ کنید و یا آیکون برنامه های اندرویدی دلخواهتان را بر روی صفحه دستکتاپ کامپیوتر خود قرار دهید.تقریبا اکثر بازی ها و برنامه های اندرویدی نظیر فروت نینجا، تلگرام، واتس اپ، کلش آف کلنز، کلش رویال و …با این برنامه بدون مشکل روی کامپیوتر اجرا شدند.برنامه BlueStacksهمچنین دارای قابلیت همگام سازی بوده، بدان معنی که به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.

البته باید توجه داشت که نرم افزار BlueStacksهم مثل سایر نرم افزارهای شبیه ساز سیستم عامل محدودیت هایی دارد. برای مثال برخی از پردازنده ها را پشتیبانی نمیکند و ممکن است روی بعضی از سیستم ها اجرا نشود. همچنین بعضی از بازی ها و نرم افزار های اندرویدی که فقط به پردازنده ARMبرای اجرا نیاز دارند روی آن اجرا نمی گردد. علاوه بر این برخی از اپلیکیشن ها برای اجرا فقط نیاز به سخت افزار یا سنسورهای مخصوص موبایل دارند که آنها هم روی BlueStacksقابل نصب و اجرا نیستند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توان اپ اینستاگرام را اجرا نمود و به تمام قابلیت های آن از جمله دسترسی به دایرکت اینستاگرام از کامپیوتر بدون محدودیت دسترسی داشت.

bluestacks.jpg

2- نرم افزار Windows Instagram App:

اگر از یک لپتاپ یا pcبا سیستم عامل ویندوز استفاده میکنید، می توانید به راحتی برنامه ی Windows Instagram Appرا دانلود و نصب کنید. به کمک این برنامه اکثر قابلیت های اینستاگرام، در ویندوز برای شما قابل دسترس خواهد بود. از جمله ی این امکانات دسترسی به دایرکت اینستاگرام است. البته این برنامه نقاط ضعفی هم دارد که مهم ترین آن عدم امکان ارسال پست جدیداست. این یعنی اگر بخواهید عکس جدیدی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید باید از نسخه ی اصلی اینستاگرام استفاده کنید. اگر به امتیاز این برنامه 2.9 در فروشگاه برنامه های ماکروسافت نگاهی بیندازیم که از 5 بدست آمده متوجه میشویم که این نرم افزار کاستی هایی دارد که از چشم کاربران پنهان نمانده است. مشکلاتی همچون درست اجرا نشدن برنامه، باز شدن با تاخیر عکس ها و خروج ناگهانی از برنامه موجب شده تا رضایت چندانی از آن وجود نداشته باشد.

Windows-Instagram-App.jpg

3- نرم افزار BeSocial

این نرم افزار یک برنامه ی عالی برای کار با کامنت ها و پیام ها در کامپیوتر است. اگر چند پروفایل مختلف اینتساگرام داشته باشید این نرم افزار حتما به کارتان می آید زیرا می توانید چند پروفایل را به صورت یکجا و همزمان مدیریت کنید.

از قابلیت های دیگر این نرم افزار، امکان فیلتر گذاری بر روی کامنت ها است. شما می توانید کامنت هایی که برای پست هایتان گذاشته می شود را به صورت هوشمند مدیریت کنید.

اما مشکلی که وجود دارد این است که برنامه ی BeSocialبه صورت رایگان قابل استفاده نیست و برای استفاده از آن باید حق اشتراک خریداری شود. البته در 14 روز اول نصب، برنامه اجازه ی استفاده را به صورت رایگان به شما می دهد ولی برای بیشتر از آن باید هزینه پرداخت نمایید.

beSocial.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون