موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ربات سایت ساز

ربات سایت ساز

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 26 اسفند 1399 ساعت 17:13

طراحی سایت از طریق ربات تلگرامی یک ایده نو و خلاقانه است که در شرکت فناوری اطلاعات اسپاد شکل گرفته است تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن صاحب یک سایت اینترنتی شوید. شما به راحتی می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی و از طریق گوشی ها و تبلت های هوشمند و یا از طریف نرم افزار ها و اپلیکیشن های تلگرام یک سایت راه اندازی نمایید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

ایده راه اندازی ربات های تلگرامی

تلگرام یک برنامه پیام رسانی است که با اولویت سرعت و امنیت در تبادل اطلاعات پا به عرصه رقابت جهانی گذاشت. این نرم افزار واقعا سریع، ساده و البته رایگان است و یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیاد آن در میان کاربران همین ساده بودن کاربری است.

پس از گذشت چند ماه از راه اندازی این نرم افزار، تلگرام قابلیت ایجاد کانال را در دسترس کاربران قرار داد که همین موضوع فصل جدیدی را در حوزۀ ارتباطات، به خصوص بازاریابی اینترنتی در ایران آغاز کرد. اما ایجاد یک کانال فروش خدمات و محصولات، معایبی را نیز به همراه داشت. به روز رسانی این کانال ها نیازمند نیروی انسانی و بالطبع هزینه بود.

به همین دلیل تلگرام ابزاری برای برنامه نویسان راه اندازی کرد که به راحتی بتوانند با کاربران کانال های خود به صورت هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنند و پرسش و پاسخی در کانال های تلگرامی فراهم شد و با این سیتستم طراحی ربات های تلگرامی در دستور کار قرار گرفت و حال امروز به راحتی میتوان با این ربات های هوشمند هر ایده ای را از طریق تلگرام عملی کرد.

سازندگان تلگرام بر امنیت برنامه خود تأکید بسیاری دارند. در نوامبر سال ۲۰۱۴ یک جایزه سیصد هزار دلاری برای یافتن باگ بر روی تلگرام اعلام شد، که خود نشان از اطمینان برنامه نویسان تلگرام دارد. این مسابقه در فوریه ۲۰۱۵ بدون برنده خاتمه یافت. در سال ۲۰۱۵ شرکت امنیتی غیرانتفاعی Electronic Frontier Foundation رتبه ۴ از ۷ را به بخش پیام رسان و رتبه ۷ از ۷ را به بخش secret chat این نرم‌افزار داد.

بات تلگرامی سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو

شرکت فناوری اطلاعات اسپاد با توجه به استقبال بسیار خوبی که از تلگرام در ایران شده است (بیش از ۸۰ درصد از کاربران تلگرام ایرانی هستند) تصمیم گرفت یک ربات سایت ساز و فروشگاه ساز برای شما عزیزان راه اندازی نماید تا به راحتی و در مدت زمان بسیار اندکی به صورت هوشمند از طریق تلگرام هم بتوانید سایت خود را بسازید.

نام ربات سایت ساز تلگرام ما see5ir_bot@ می باشد. شما با کلیک بر روی آن ساخت سایت خود را آغاز خواهید نمود و یا میتوانید با قرار دادن ادرس ربات ما در جستجو تلگرام خود ربات ما را پیدا کرده و شروع به راه اندازی وب سایت خود نمایید.

پس از کلیک بر روی ربات سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو پیامی مانند تصویر زیر برای شما خواهد آمد. با کلیک روی دکمه start کار شما اغاز خواهد شد،

Screenshot-2-300x267.png

پس از زدن دکمه استارت متوجه خواهید شد که چه سیستم هوشمندی با شما در ارتباط است و به راحتی میتوانید با انجام چند مرحله بسیار ساده وب سایت خود را راه اندازی نمایید. در پایان کار مشاهده خواهید کرد که وب سایت شما ایجاد گردیده است و اطلاعات لازم برای مشاهده آن به شما ارسال شده است. حال فقط کافیست شما به سراغ مرورگر رفته و آدرس سایت خود را وارد کنید و وارد پنل کاربری وب سایت خود شده و از آن لذت ببرید.

همچنین شرکت فناوری و اطلاعات اسپاد داری پشتیبانی فنی رایگان برای شما عزیزان است و اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید میتوانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید. برای شروع راه اندازی سایت خود با ربات سایت ساز سی فایو بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

Telegram-pic-300x147.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر