موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت ربات مدیریت گروه تلگرام رایگان

ساخت ربات مدیریت گروه تلگرام رایگان

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 18 خرداد 1398 ساعت 10:28

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

telegram-logo_191b9e2cbc91986444cc711f8845e240.jpg

امکان حرفه ای مدیریت گروه های تلگرام

تیم فنی آراد موفق شد قسمت مدیریت گروه با کامل ترین امکانات مورد نیاز مدیران محترم را به پنل خود اضافه کند . این امکان در نسخه های صدف ، مروارید و جزیره وجود دارد.شما می توانید با استفاده از یک پنل تحت وب به سادگی و با امکانات پیشرفته ، یک دستیار برای مدیریت گروه خود در اختیار داشته باشید.

ربات نگهبان گروه :

ربات نگهبان گروه می تواند فعالیت هایی از قبیل ..

قفل کردن گروه :

قفل انواع محتویاتی که کاربر به گروه ارسال می کند. در صورتی که مدیر تصمیم بگیرد کاربران نتوانند بعضی از این محتویات را ارسال کنند ، ربات از ارسال آنها جلوگیری می کند. این قفل ها شامل …
قفل فیلم

،

قفل تصویر

،

قفل استیکر

و

قفل تبلیغ

(به نحوی که اگر کاربران بخواهند لینکی ارسال کنند یا یوزر های تلگرامی و اینستاگرامی را بخواهند ارسال کنند) ،

قفل تگ

(اگر بخواهند تگی را ارسال کنند)

ربات نگهبان می تواند از عضویت ربات های دیگر که ماهیت خراب کاری داشته باشند جلوگیری کند.  

فیلتر کلمه :

مدیر گروه می تواند بعضی از کلماتی که نمی خواهد در گروه توسط کاربران گفته شود را فیلتر کند. بدین صورت که بعد از ارسال پیام توسط کاربر ، اگر پیام شامل آن کلمات باشد پیام را حذف می کند.

تنظیمات خوش آمد گویی:

تنظیمات خوش آمد گویی بدین صورت که هر کاربری که به ربات اضافه می شود ، علاوه بر اینکه در سیستم ثبت می شود ،به آن کاربر پیام خوش آمد ارسال شود.

زمان فعالیت گروه :

مدیر گروه می تواند زمان آغاز فعالیت و پایان فعالیت گروه در طول روز را در طی دو زمان متفاوت درج کند. کاربران در خارج از آن زمان نمی توانند پیامی را در گروه ارسال کنند .

نحوه برخورد با کاربر متخلف :

مدیر گروه می تواند تصمیم بگیرد در رابطه با اشتباهاتی که کاربران انجام می دهند چه نوع برخوردی با آنها داشته باشد. آنها به صورت دایمی حذف شوند و یا محدودیت داشته باشند و نتوانند در گروه پیام بگذارند.

تیم فنی آراد موفق شد قسمت مدیریت گروه با کامل ترین امکانات مورد نیاز مدیران محترم را به پنل خود اضافه کند . این امکان در نسخه های صدف ، مروارید و جزیره وجود دارد. ویدیوی آموزشی ساخت ربات مدیریت گروه تلگرام :

ناوبری مطلب

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر