موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 20 دی 1399 ساعت 18:35

Boy-glasses-colourful-brain-sketch-420x280_c.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

مقدمه

زمانی که بحث در مورد آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان پیش میاید با خود بگوییم که ما هنوز خودمان در آموزش غیر حضوری اطلاع کافی را نداریم دیگر چه شود بخواهیم به آموزش آنلاین زبان و هر چیز دیگری نسبت به کودکان خود فکر کنیم.امروز تصمیم دارم تا در مورد شرایطی که فرزندانمان قرار دارند در محیط آموزش صحبت نمایم تا به اهمیت آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان بیشتر پی ببریم و خودم هم برای بچه های خودم برنامه هایی دارم تا آنها خوشبخت تر زندگی کنند و از زندگی بیشتر لذت ببرند با ما همراه باشید.

دنیای کودکان

از آنجایی که دنیای فرزندانمان بسیار متفاوت تر از دنیای بزرگتر هاست و آنها برای آینده خود بسیار نقشه می کشند وظیفه ما بزرگتر هاست که به روشنی ذهن آنها و استعدادهای آنها پاسخ درست دهیم و تا جایی که امکان دارد شرایط را برای موفقیت آنخا فراهم سازیم. آموزش در هر کشوری از هر چیزی از اهمیت بالاتری برخوردار است و باید شرایطی که برایتان باز می کنم را در نظر بگیریم تا آینده ای بهتر فرزندانمان بسازیم.

children1.jpg

آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی برای کودکان

قدرت تخیل بالا و آرزوهای فرزندان

بسیاری از فرزندانمان علاقه بسیاری به یکسری از شغل ها دارند اما برای رسیدن به چنین شغل هایی نمی دانند چقدر باید زحمت بکشند اما بسیار توجه کنیم که اگر پاسخ مثبت به فرزندانمان دهیم و از سن های کم به نظرشان احترام بگذاریم می توانند بسیار در آینده موفق عمل نمایند.

PreparingforYourChildsFuture.jpg

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان

تاثیر جامعه بر روی فرزندانمان

زمانی که ما فرزندانمان را به آموزشگاههای زبان می فرستیم همانطور که خودم هم رفتم شاید از یک سنی کنترل مناسبی نتوانیم بر روی آنها داشته باشیم.آیا آماری وجود دارد که به ما بگوید چند درصد بچه هایی که نظارتی نداشتند چه بلایی سرشان آمده؟ صد درصد جواب خیر است و زمانیکه افراد موفق را می بینیم در بیشتر موارد از نگهداری درستی برخوردار بودند.به نظر آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی از راه دوره می تواند مسیری برای موفق کردن فرزندانمان در منزل و تحت نظارت خودمان باشد.

7.9.14_Prentis-e1465965796114.jpg

آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی در منزل

لینک طلایی آموزش زبان به کودکان با بازی

اجبار در تحصیل

بسیاری از بچه ها به محیط های مدرسه ای و آموزشگاهی علاقه ای ندارند و حداقل اگر مدرسه امری ضروری است اما کلاس زبان بیرون رفتن برای آنها می تواند امری انتخابی باشد تا اگر قرار است خارج از وقت مدرسه چیزی بیاموزند در حداقل زمان بیاموزند از طریق آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان و بقیه زمان خود را به تفریح اختصاص دهند که به نظر اینطور آموزش بهتر عمل می نماید.

autistic-girl-at-school-playground.jpg

اموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان

تجربه بچه های 9 تا 15 سال

در طی سالهای گذاشته بنده بر روی آموزش زبان انگلیسی موثر در کوتاه مدت برای کودکان بسیار کار کردم و نتیجه عجیبی بدست آوردم آن هم این بود که بچه ها بسیار به این سبک آموزش علاقه مند تر سیستم های آموزشگاهی و مدرسه ای هستند و واقعا نمی دونم شاید آنها با فناوری بهتر توانسته اند کنار بیایند. توصیه من به شما عزیزان این است که آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی را به فرزندان خود توصیه نمایید و تا جایی که می توانید آنها را درک نمایید.

Boy-glasses-colourful-brain-sketch.jpg

دوره غیرحضوری زبان انگلیسی برای کودکان

روش رزرو جلسه آزمایشی

برای رزرو جلسه آزمایشی رایگان کافی است به سایت ما مراجعه بفرمایید و با مویل و یا کامپیوتر که امروزه بیشتر بپه ها بهتر از بزرگتر ها کار کردن با آن را بلد هستند یک جلسه ازمایشی رایگان رزرو نمایید تا با یک بررسی روانشناسانه ببینید که آیا فرزند شما از طریق آنلاین می توانند زبان یاد بگیرند یا خیر!

نتیجه گیری

بهتر است این روزها که بسیار در مورد شرایط نا امن برای فرزندان می شنویم و در شرایط شیوع ویروس کرونا مسیر هایی را برای فرزندانمان انتخاب نماییم که راحت تر و مثبت تر و امن تر باشد و تا جایی که می شود با سیستم های آموزشی صحیح آنها را به اهداف خود نزدیک تر نماییم که اگر این مهم انجام نشود بزودی زود باید جواب بدنیا آوردن آنها را بدهیم. خواسته یا ناخواسته ما باید بالی برای رساندن فرزندان بی گناه و زیبای خود به اهداف خود در کودکی باشیم.

موفق باشید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر