موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه از حساب کسب و کار اینستاگرام خارج شویم

چگونه از حساب کسب و کار اینستاگرام خارج شویم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 آذر 1400 ساعت 09:17

ما در مقاله ای جدا بصورت کامل به توضیح تبدیل اکانت شخصی به بیزنس در اینستاگرام پرداخته ایم ، اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توان اکانت بیزنس را به شخصی تبدیل نمود ، پس با ما در این مقاله همراه باشید .

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

مقالات مرتبط : تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

مقالات مرتبط : قوانین و محدودیت های اینستاگرام

نکته مهم : با تغییرات جدید اینستاگرام در صورتیکه اکانتتان به فیبسوک متصل شده باشد ، شما در ماه فقط یکبار می توانید اکانت خود را از بیزنس به شخصی تغییر دهید و در صورتی که بخواهید دوباره از شخصی به بیزنس تغییر دهید با خطای you have reached the limit for the number of businesses you can create at this time مواجه خواهید شد . ( توضیحات تکمیلی و فیلم آموزشی در انتهای این مقاله داده شده است )

چگونه اینستاگرام را از حالت بیزینس خارج کنیم ؟

 برای خارج شدن از حالت بیزینس اینستاگرام ابتدا کافیست به بخش تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید  ، این بخش در بالای صفحه اصلی پروفایل اینستاگرام بصورت سه خط بالای هم نمایش داده شده است .

1-6vjkhd863nuxt1.jpg

سپس با کلیک بر روی این گزینه صفحه تنظیمات اینستاگرام را مشاهده می کنید ، در پایین این بخش بر روی گزینه تنظیمات یا settings که با علامت چرخ دنده مشخص شده است کلیک کنید 

1-fsxbcs6ytwc8u4.jpg

1-6wrm8j5rmschef.jpg

با کلیک بر روی تنظیمات شما وارد بخش تنظیمات اکانت اینستاگرام خود وارد می شوید ، در این بخش به قسمت حساب ( Account ) رفته و گزینه به حساب شخصی تغییر وضعیت می دهید ؟ ( Switch back to personal Account )  را انتخاب کنید .

1-8mpqcdrtnbxd3q.gif

نکته بسیار مهم : 

اگر دکمه به حساب شخصی تغییر وضعیت می دهید ؟ را زدید و دیدید تغییری انجام نشد , حساب شما با اکانت فیسبوک به کسب و کار تبدیل شده است , برای بررسی این نکته به تنظیمات --> حساب --> حساب های پیوند شده رفته , درصورتیکه تیک فیسبوک در بالا خورده باشد اکانت شما به فیسبوک متصل است . بر روی فیسبوک کلیک کنید , اینستاگرام به حساب فیسبوک متصل شده و به نرم افزار اینستاگرام برخواهد گشت و دکمه  Unlink یا قطع حساب نمایش داده می شود , بر روی آن کلیک کرده سپس دکمه به حساب شخصی تغییر وضعیت می دهید ؟  را بزنید , حساب شما به شخصی تبدیل خواهد شد .

این نکته را توجه داشته باشید در صورت عدم اتصال به اکانت فیسبوک برگشت به حالت شخصی امکان پذیر نیست .

بعد از انتخاب گزینه به حساب شخصی تغییر وضعیت می دهید ؟ ( Switch back to personal Account )  یه صفحه باز خواهد شد ، گزینه  برگشت ( switch back ) را انتخاب کنید .

1-d4zn1b95gnawqb.jpg

1-h7dlyfipzfn8qy.jpg

اکنون به حالت شخصی برخواهید گشت و تنظیمات حساب خصوصی را خواهید داشت .

در صورتیکه موفق به تغییر نشدید :

با آپدیت های اخیر اینستاگرام ممکن است که تمام مراحل را انجام دهید و باز هم اکانت شما به شخصی تغییر پیدا نکند , دو راه کار برای انجام تغییرات وجود دارد که می توانید انجام دهید :

1-ممکن است اکانت فیسبوک خود را بیاد نداشته باشید , با شماره ای که اکانت اینستاگرام را ساخته اید , اقدام به ساخت مجدد اکانت فیسبوک نموده , بعد از اتصال به اینستاگرام , اتصال اینستاگرام با فیسبوک را قطع کنید , مشکل شما رفع خواهد شد .

2 - در صورتیکه مراحل فوق باز هم جواب نداد بر روی یک گوشی دیگر  , لاگین کنید و مراحل خروج را انجام دهید . با هر نرم افزار اینستاگرام امکان لاگین 5 اکانت وجود دارد .

خطای  "you have reached the limit for the number of businesses you can create at this time"

این پیام معمولا به اکانت هایی که به فیسبوک متصل شده اند نمایش داده می شود و به آنها اجازه میدهد که فقط یکبار در ماه تغییرات را انجام دهند . برای رفع این خطا باید در اکانت فیسبوک خود یک پیج جدید ایجاد کرده ، اطلاعات خود را بصورت کامل در آن پر کنید و سپس دوباره اکانت خود را به آن متصل کنید . این خطا به طور میانگین حدود سه هفته زمان میبرد تا رفع شود . 

فیلم آموزش تغییر اکانت بیزنس به شخصی در اینستاگرام

1-csgj9ejf3imbvk.jpg

سوالات متداول :

آیا در حالت بیزنس می توان اکانت را  private کرد ؟

 خیر ، این قابلیت فقط در حالت شخصی وجود دارد و در صورتیکه اکانت شما به کسب و کار تبدیل شود تمامی پست های شما برای دیگران قابل مشاهده است .

آیا در تغییر اکانت به بیزنس پست ها ، استوری و اطلاعات من حذف خواهد شد ؟

خیر ، با تغییر اکانت از شخصی به بیزنس و یا بیزنس به شخصی محتوای شما از بین نخواهد رفت .

تفاوت اکانت بیزنس با شخصی چیست ؟

در اکانت بیزنس دکمه های تماس اضافه خواهد شد و شما قادر خواهید بود تا اطلاعات آماری اکانت خود را مشاهده کنید . این اطلاعات آماری به شما در رشد کسب و کارتان کمک زیادی خواهد نمود .

تفاوت اکانت بیزنس با حرفه ای چیه ؟

از نظر کلی باهم تفاوتی ندارن ، حالت بیزنس مناسب کسب و کارهای حقوقی و برندهاست و حالت حرفه ای مناسب برای برندهای شخصی و افرادی مانند هنرمندان ، ورزشکاران و آموزش دهنده هاست .

 آیا امکان انتقال نام اکانت به اکانت دیگری وجود دارد ؟

خیر ، نام های اکانت فقط و فقط در پیج هایی که داخل آنها درست شده در دسترس خواهد بود و شما حتی اگر نام اکانت را تغییر دهید آن نام در اکانت دیگر در دسترس نخواهد بود .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر