موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام فیلم بگذاریم

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام فیلم بگذاریم

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 16 اردیبهشت 1398 ساعت 22:36

در سال 2013 اینستاگرام پشتیبانی فیلم های ویدئویی را به امکانات و خدمات خود افزود و این امکان را به کاربران داد تا بتوانند قطعات کوتاهی از زندگی خود را به صورت فیلم ویدئویی از طریق این شبکه اجتماعی به دیگران نشان بدهند. ابتدا لازم بود فیلم در گوشی تلفن همراه هوشمند موجود باشد تا کاربر بتواند آنرا برای دیگران به نمایش بگذارد. حال تصور کنید شما تصاویر ضبط شده ویدئویی دارید که توسط گوشی موبایل خود انرا ضبط نکرده اید و حال می خواهید آن فیلم ها را از طریق تلفن همراه خود به دیگران نشان دهید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

برخی ابزارهای مبتنی بر وب برای آپلود فیلم ها در اینستاگرام وجود دارد، اما اغلب این ابزارها باید خریداری شوند. در این مقاله قصد داریم به شما روش تهیه کلیپ و بعد بارگذاری در اینستاگرام را بدون اینکه نیازی به پرداخت پولی داشته باشید نشان بدهیم.

spacer.png

  1. ویدئو خود را Crop کنید.

ابتدا باید فیلم ویدیوی تا ن را برای آپلود در اینستاگرام آماده کنید. شما می توانید این کار را در داخل برنامه اینستاگرام انجام دهید، و می توانید ابتد آن را ویرایش کنید و بعد آپلود کنید. بسیار آسان تر است که ابتدا ویرایش دقیقی را با استفاده از یک نرم افزار ویرایش انجام دهید و بعد وارد برنامه اینستاگرام شوید.

بهترین ویرایشگر ویدیو رایگان برای این کار ShotCut است. شاید به نظر برسد این نرم افزار ابزار قدرتمندی نیست، اما استفاده از آن آسان است و تمام ویژگی های مورد نیاز شما را دارد.

spacer.png

ابتدا ShotCut را دانلود و نصب کنید. سپس ویدیوی خود را باز کنید و روی دکمه  Filters را به دنبال دکمه + کلیک کنید، سپس در روی صفحه نمایش آیکون های افکت را مشاهده و انتخاب کنید. روی کراپ (crop ) یعنی برش کلیک کنید، سپس با کمک ابزارهایی که دارد مقداری که م یخواهید از ویدئو برداشته شود را مشخص کنید. مراقب باشید تمیز و دقیق کار کنید.

فیلترهای دیگری هم در این قسمت وجود دارند که به کمک آنها می توانید به صورت دقیق تری آنچه دوست دارید را به انجام برسانید.  می توانید  فیلتر های بسیاری را با کمک دکمه + اضافه کنید.

  1. اصلاحات لازم را انجام دهید و خروجی بگیرید.

هر زمان خواستید می توانید  فیلم را از پنجره پیش نمایش بر روی خط زمانی در پایین صفحه بکشید و رها کنید. بر روی تایم لاین کلیک کنید و از روی ویدیو زمانی را که می خواهید ویدئو شروع شود را مشخص کنید. بر روی کلید Split کلیک کنید.  یک مستطیل کوچک تقسیم ظاهر می شود. سپس بر روی بخشی از ویدئو که می خواهید حذف شود یا می خواهید آنرا  انتخاب و دیلیت کنید کلیک راست کنید.  برای قسمت پایانی و انتهای کلیپ هم همین کار را بکنید.

spacer.png

حال اگر از کلیپ خود راضی هستید بید خروجی بگیرید. بر روی File> Export Video کلیک کنید و مطمئن شوید ک ه فرمت انتخابی شما برای خروجی mp4  است. ارتفاع و عرض را به همان مقدار تنظیم کنید تا ویدئو به صورت مربع باشد و نسبت تصویر به 1: 1 باشد .

روی Export کلیک کنید و نام فایل را وارد کنید، سپس روی عبارت ذخیره کلیک کنید. هنگامی که ویدیوی شما نام گذاری شد کار به پایان رسیده است . در سمت راست یک نوار پیشرفت کا رمی بینید . اکنون فیلم ماده ارسال برای اینستاگرام است .

  1.  فیلم را در اینستاگرام آپلود کنید.

اکنون یک حساب Dropbox بسازید و برنامه دسک تاپ را دانلود کنید. پس از نصب، Dropbox    مانند هر پوشه دیگری در ویندوز اکسپلورر ظاهر می شود . تنها تفاوت این است که هر چیزی که قرار است در آن قرار گیرد به طور خودکار در ابر آپلود می شود، بنابراین شما می توانید از هر دستگاه با اتصال به اینترنت به آن دسترسی پیدا کنید. ویدیوی ویرایش شده را  در پوشه Dropbox جدید خود بکشید و رها کنید.

spacer.png

 حال که برنامه Dropbox را بر روی گوشی خود نصب کرده و وارد حساب Dropbox خود شده اید می توانید  ویدیویی را که بارگذاری کرده اید، پیدا کنید و بر روی آن یکبار ضربه بزنید، سپس بر روی فلش پایین یا رفته و سپس در قسمت بالا سمت راست (دکمه اشتراک گذاری) را ضربه بزنید و عبارت اکسپورت را انتخاب کنید. در صورتی که برنامه اینستاگرام را در تلفن همراه خود  نصب کرده اید، در لیست شما گزینه هایی ظاهر می شود. روی آن ضربه بزنید، سپس هر فیلمی را که دوست دارید برای کاربران بفرستید انتخاب کنید. می توانید به ویدئوی خود افکت بدهید . نگران چیزی نباشید شما قبلا فیلم را برش زده اید و آماده کرده اید پس می توانید از گزینه های موجود استفاده نکنید.

سرانجام، یک عنوان خوب برای کار خود انتخاب و اضافه کنید و تصمیم بگیرید کجا میخواهید کلیپ خود را به اشتراک بگذارید. فیلم ها به خصوص در فیس بوک بسیار خوب عمل می کنند، بنابراین به نظر می رسد ارزش دارد آنرا در فیس بوک هم به اشتراک بگذارید. می توانید کلیپ خود را هم در فیس بوک و هم در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

منبع techradar

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر