موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام میثم ابراهیمی خواننده

اینستاگرام میثم ابراهیمی خواننده

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 02 آذر 1400 ساعت 17:57

میثم ابراهیمی متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در تهران است. او خوانندگی را از دوران کودکی دوست داشته و علاقه خود را به موسیقی به صورت آکادمیک تا فوق دیپلمی این رشته پیش برده است. این خواننده تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است. میثم ابراهیمی شروع حرفه ای کار خود را با خواندن تیتراژ برای برنامه ها و سریال های تلویزیونی آغاز کرد و از همان ابتدا  خود را در دل طرفداران جای داد. یک نمونه از این کار ها که شنیده شد و مردم بسیار استقبال کردند، تیتراژ برنامه خانه فیروزه ای با مجری گری خانم ژیلا صادقی بود.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

میثم ابراهیمی در مسیر کار حرفه ای خود هرگز به دنبال حاشیه نبوده و این یکی از دلایل محبوبیت این خواننده برای طرفدارانش می باشد. به گفته خودش او زمانی که به صورت جدی شد وارد این حرفه شد از همان ابتدا تمرکز خود را فقط برای تولید کارهای حرفه ای گذاشت و تمام تلاشش این بود که طرفداران و کسانی که کارهای او را دنبال می کنند را راضی نگه دارد.

5401103.jpg

و اما داستان خداحافظی اش از موسیقی :

میثم ابراهیمی که عکسی عجیب را در پیج خود قرار داده و طرفداران خود را شوکه کرده بود هدف خود از این حرکت را اسم کار جدیدش با عنوان آهنگ دیگه نیستم نام برد و گفت که به زودی منتظر شنیدن این آهنگ باشید. در این مدت که او این پست را در پیج خود قرار داده بود بسیاری فکر می کردند دلیل این کار او خداحافظی از دنیای حرفه ای موسیقی باشد.

5401104.jpg

دریافت آثار این خواننده

شما دوستان عزیز میتوانید برای دریافت آهنگ های میثم ابراهیمی به وب سایت دانلود آهنگ آپ تونز مراجعه کرده و تمامی آثار این خواننده را به صورت رایگان دانلود کنید.

۲۱۲۱

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر