موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت ربات تلگرام با پایتون فرادرس

ساخت ربات تلگرام با پایتون فرادرس

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 12 دی 1399 ساعت 23:34

1 fvpht9608-svg.svg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

آموزش مقدماتی ساخت ربات تلگرام با پایتون (Python)

در این فرادرس، ما ربات های تلگرام را توسط زبان برنامه نویسی پایتون ۳ راه اندازی خواهیم کرد. استفاده از پایتون، به کاربر این قابلیت را می دهد که به جای تمرکز بر پیچیدگی های عموم زبان های برنامه نویسی در استفاده از دستورات و رسم الخط تنها بر توسعه الگوریتم و قابلیت های ربات خود تمرکز کند، همچنین برای علاقه مندانی که از قبل به هیچ زبان برنامه نویسی تحت وب مسلط نیستند یادگیری این زبان، سریع ترین راه رسیدن به مقصود، یعنی همان راه اندازی یک ربات تلگرام می باشد. در پایان این فرادرس خواهید آموخت که چگونه یک ربات تلگرام ساده بسازید و تا حد مقدماتی، آن را توسط زبان برنامه نویسی پایتون مدیریت نمایید.

مدرس: مهندس پویا جمالی مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۱۷ دقیقه

یادگیری را شروع کنید 2 fvma9604-svg.svg

آموزش ساخت ربات تلگرام با متلب (MATLAB)

در این آموزش ما ربات های تلگرام را توسط نرم افزار متلب راه اندازی خواهیم کرد که امروزه در شمار زبان های برنامه نویسی محبوب و پرکاربرد در زمینه های مختلف مهندسی قرار دارد. استفاده از نرم افزار متلب به کاربر این قابلیت را می دهد که به جای تمرکز بر پیچیدگی های عموم زبان های برنامه نویسی در استفاده از دستورات و رسم الخط، تنها بر توسعه الگوریتم و قابلیت های ربات خود تمرکز کند. برای علاقه مندانی که از قبل به هیچ زبان برنامه نویسی تحت وب مسلط نیستند استفاده از نرم افزار متلب سریع ترین راه رسیدن به مقصود، یعنی همان راه اندازی یک ربات تلگرام است. در پایان این آموزش خواهید آموخت که چگونه یک ربات تلگرام ساده بسازید و تا حد مقدماتی آن را توسط نرم افزار متلب کنترل نمایید.

مدرس: مهندس پویا جمالی مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

یادگیری را شروع کنید 3 fvcs96091-svg.svg

آموزش ساخت ربات تلگرام با سی شارپ (C#‎)

امروزه استفاده از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام بسیار فراگیر شده است. با توجه به این که در حال حاضر یکی از کارآمد ترین قابلیت‌ های تلگرام، ربات‌ ها هستند که وظایف مختلفی از جمله: ارسال پیام به کاربران و ارسال عکس برای کاربران را بر عهده دارند. ما در این فرادرس قصد داریم شما را با ربات‌ های تلگرام آشنا کنیم، متدهای مختلف آن را به شما معرفی کنیم و نحوه‌ ساخت ربات را به شما آموزش دهیم و در آخر نیز با استفاده از زبان برنامه نویسی محبوب و پرکاربرد سی شارپ (#C)، یک ربات تلگرام ساده را پیاده سازی کنیم.

مدرس: مهندس محمد جباری مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۸ دقیقه

یادگیری را شروع کنید 4 FVJ9609-svg.svg

آموزش ساخت ربات تلگرام با جاوا (Java)

امروزه استفاده از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام بسیار فراگیر شده است. با توجه به این که در حال حاضر یکی از کارآمدترین قابلیت های تلگرام، ربات ها هستند که وظایف مختلفی از جمله: ارسال پیام و ارسال عکس به کاربران را بر عهده دارند ما در این فرادرس قصد داریم شما را با ربات های تلگرام آشنا کنیم و متدهای مختلف آن را به شما معرفی کنیم، همچنین نحوه ساخت ربات را به شما آموزش دهیم و در آخر نیز با استفاده از زبان برنامه نویسی محبوب و پرکاربرد جاوا یک ربات تلگرام ساده را پیاده سازی کنیم.

مدرس: مهندس محمد جباری مدت زمان آموزش: ۵۷ دقیقه

یادگیری را شروع کنید 5 FVPHP9610-svg.svg

آموزش مقدماتی ساخت ربات تلگرام با PHP

در دنیای امروز، استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان، به بخشی جدا نشدنی از زندگی افراد زیادی تبدیل شده است. در این بین، پیام رسان تلگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین پیام رسان ها شناخته می شود که در کشور ما نیز استفاده زیادی دارد. یکی از قابلیت های جالبی که تلگرام در اختیار کاربرانش قرار داده، ساخت ربات است. ما در این فرادرس قصد داریم با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP یک ربات ساده را پیاده سازی کنیم.

مدرس: مهندس محمد جباری مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۶ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر