موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

سین نشدن پیام در اینستاگرام

سین نشدن پیام در اینستاگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 28 آبان 1399 ساعت 15:08

آیا تا بحال برای شما پیش آمده است که بخواهید پیام شخصی را بدون سین شدن دایرکت اینستاگرام بخوانید؟ می خواهیم بدانیم خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن چطور امکان پذیر است. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اصلا از کجا بفهمم پیام دایرکت خوانده شده؟ اگر در زیر پیام ارسالی خود کلمه Seen را مشاهده نکردید نشان دهنده خوانده نشدن دایرکت اینستاگرام است. در نسخه های قدیمی سین شدن پیام با علامت چشم در دایرکت اینستاگرام نشان داده می شد. در این مقاله می آموزیم چگونه حالت روح اینستا را فعال کنیم.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

how-to-hide-activity-on-instagram9.jpg

موضاعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته ایم:

حالت روح اینستاگرام را چگونه فعال کنیم؟

همانطور که اطلاع دارید امکان سین نخوردن پیام در دایرکت اینستاگرام وجود ندارد و در حالت پیش نمایش هم نمی توان متن کامل پیام را دید. بنابراین یکی از جذاب ترین اتفاقاتی که ممکن است در هنگام استفاده از این اپلیکیشن پرطرفدار رخ دهد خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن است. به همین خاطر بسیاری از کاربران به دنبال ترفند خواندن پیام اینستاگرام بدون اطلاع فرستنده هستند.

حالت روح دایرکت اینستا حالتی است که آنلاین بودن شما در اینستاگرام برای دیگران مشخص نیست. در این صورت هر زمان که وارد حساب اینستاگرام خود می شوید چراغ سبز دایرکت اینستاگرام روی نام کاربری شما ظاهر نمی شود.

hide-activity-on-instagram.jpg

حال که شیوه مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام را یاد گرفتید اگر شخصی در دایرکت برای شما پیامی ارسال کرده باشد زمانی که پیام را باز می کنید به فرستنده پیام نشان می دهد این پیام خوانده شده است. بنابراین نیاز به روشی برای دیدن پیام در اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل خواهیم داشت. در ادامه نحوه خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن را در دو روش به شما آموزش می دهیم. اصطلاحا به این مورد حالت روح دایرکت اینستا گفته می شود. با تکنیک های این مقاله می توانید نسبت به حذف علامت چشم در دایرکت اینستاگرام اقدام کنید.

سین نشدن دایرکت اینستاگرام در حالت آفلاین

برای خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن در حالت آفلاین مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به محض دریافت پیام بدون اینکه روی اعلان پیام ضربه بزنید اینترنت گوشی خود را قطع کنید.
    how-to-hide-activity-on-instagram5.jpg
  2. حال در تب هوم وارد بخش دایرکت اینستاگرام خود شوید.
    how-to-hide-activity-on-instagram1.jpg
  3. اکنون در صفحه message نام کاربری شخص مورد نظر را لمس نمایید تا وارد صفحه چت فرستنده پیام شوید.
    how-to-hide-activity-on-instagram2.jpg
  4. پس از خواندن پیام مورد نظر از حساب کاربری خود خارج شوید. بدین صورت علامت چشم پایین دایرکت نمایش داده نمی شود.
  5. برای log out کردن از حساب وارد بخش Settings شوید و گزینه [log out [account name را بزنید.
    how-to-hide-activity-on-instagram4.jpghow-to-hide-activity-on-instagram3.jpg
  6. حال اینترنت خود را وصل کنید و مجددا به حساب خود لاگین کنید.
    how-to-hide-activity-on-instagram6.jpghow-to-hide-activity-on-instagram7.jpghow-to-hide-activity-on-instagram8.jpg

برای بررسی سین نشدن پیام در اینستاگرام با ورود به بخش دایرکت مشاهده می کنید یک پیام جدید خوانده نشده دارید.

خوانده نشدن پیام در اینستاگرام با قابلیت restrict

در این روش می توانید قابلیت رستریکت اینستاگرام را برای یک یا چند نفر فعال نمایید. کاربری که قابلیت restrict اینستاگرام برای او فعال شده است محدود می شود و در صورتی که پیامی در دایرکت برای شما ارسال کند متوجه سین شدن پیام در اینستاگرام نمی شود. در واقع حالت روح دایرکت اینستاگرام فعال می شود.

icon-false.png نکته: توجه داشته باشید در صورتی که restrict اینستاگرام را برای شخصی فعال نمایید محدودیت های زیر برای اکانت شخص اعمال می گردد:

  • آنلاین بودن شما برای او مخفی می گردد.
  • در صورتی که برای یکی از پست های شما کامنتی بگذارد، سایر کاربران کامنت او را نمی بینند و تنها برای شما و خود شخص قابل نمایش است.
  • متوجه سین شدن دایرکت اینستاگرام توسط شما نمی شود.

در واقع قابلیت restrict اینستاگرام یک روش فعال سازی حالت روح اینستاگرام برای افراد خاص محسوب می گردد.

icon-false.png نکته: کاربری که این قابلیت را برای او فعال می کنید از سوی اینستاگرام اعلانی دریافت نخواهد کرد. بنابراین متوجه فعال شدن restrict اکانت اینستاگرام نخواهد شد. بدین صورت علامت چشم در دایرکت اینستاگرام وی نمایش داده نمی شود.

برای فعال سازی قابلیت رستریکت اینستاگرام چندین روش وجود دارد. به منظور آشنایی بیشتر با این قابلیت کاربردی و فعال سازی آن مقاله زیر را مطالعه نمایید.

restrict account اینستاگرام چیست؟

آنچه لازم است در مورد حالت روح اینستاگرام بدانید:

  • چگونه بفهمیم پیام ما در اینستاگرام خوانده شده؟
    در صورت مشاهده کلمه seen در زیر پیام در دایرکت اینستاگرام می فهمیم پیام ما در اینستاگرام خوانده شده است.
  • علامت چشم در دایرکت اینستاگرام چیست؟
    در نسخه های قدیمی تر اینستاگرام علامت چشم به معنای خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام بود. در حال حاضر نمایش واژه seen نشان دهنده خوانده شدن دایرکت اینستاگرام است.
  • حالت روح اینستاگرام چیست؟
    حالتی که با فعال کردن آن بتوانیم پیام های ارسالی در دایرکت اینستاگرام را بخوانیم بدون اینکه فرستند پیام متوجه آن شود. علاوه بر این زمانی که وارد حساب اینستاگرام خود می شوید کسی متوجه آنلاین بودن شما نمی شود.
  • چگونه حالت روح اینستا را فعال کنیم؟
    برای انجام این کار دو روش وجود دارد:
    – روش اول پنهان كردن آنلاين بودن در اینستاگرام با غیر فعال کردن گزینه Show Activity Status در تنظیمات اینستاگرام است. سپس با استفاده از ترفند خوانده نشدن پیام در اینستاگرام در حالت آفلاین میتوان حالت روح اینستاگرام را فعال کرد.
    – در روش دوم می توان قابلیت restrict اینستاگرام را برای یک یا چند نفر در اینستاگرام فعال نمود.

در این مقاله از میزبان فا مگ به آموزش خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن پرداختیم. این مطلب برای کسانی که به دنبال روشی برای سین نخوردن پیام در دایرکت اینستاگرام می گردند مفید خواهد بود. اگر می خواهید بدانید حالت روح دایرکت اینستا چطور فعال می گردد پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. سپاس از همراهی شما دیدگاه های خود را در رابطه با موضوع مقاله با ما در میان بگذارید.

آموزش اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر