موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

کلاس حضوری آموزش اینستاگرام

کلاس حضوری آموزش اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 20 خرداد 1398 ساعت 23:30

ایران سوشال: هشتمین کارگاه تخصصی بازاریابی در اینستاگرام با محوریت اصول بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ترفندهای جذب حداکثری فالوور با ربات هوشمند ایران سوشال سه شنبه ۲۲ آبان ماه برگزار خواهد شد.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

به گزارش آموزشگاه اینستاگرام ایران سوشال؛ همواره تبلیغات در فضای اینستاگرام دغدغه کسب و کارهای حاضر در این شبکه اجتماعی بوده است و کسب و کارها با چالش قیمت بالای تبلیغات و سختی انجام آن دست و پنجه نرم می کرده اند. اما مدتی است که آکادمی دیجیتال مارکتینگ برای حل این مشکل ربات هوشمند اینستاگرام را طراحی کرده است.

ربات هوشمند ایران سوشال چیست؟

این ربات که برپایه علم بازاریابی و با اشراف کامل بر پتانسیل های نرم افزار اینستاگرام طراحی شده است، با الگورتیم هوش مصنوعی خود می تواند ۲۴ ساعته به تبلیغ پیج اینستاگرام کسب و کار شما بپردازد و ماهیانه بین هزار تا ده هزار فالوور واقعی فعال ایرانی جذب کند.

lazy_placeholder.gif

ربات ایران سوشال علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام قابلیت های ویژه ای همچون امکان ارسال پست زمان بندی شده، حذف خودکار نظرات توهین آمیز، ارسال خودکار دایرکت به فالوورهای جذب شده و … را نیز برای مدیریت حرفه ای تر پیج در اختیارتان قرار می دهد.

هدف اصلی این ربات جذب فالوور هدفمند برای کسب و کارهاست. به این مفهوم که ابتدا کاربران اینستاگرام را براساس علاقه مندی به موضوع کسب و کار شما و یا نزدیکی آنها به محل کسب و کارتان گلچین کرده و سپس به جذب آنها می پردازد. از این رو تنظیمات بسیار کاملی در پنل مدیریت این ربات تعبیه شده تا شما بتوانید کاربران هدف خود را کاملا براساس اهداف کسب و کار خود تنظیم کنید.

چرا شرکت در کارگاه ایران سوشال مفید است؟

با انجام صحیح این هدفمند سازی جذب فالوور ماهیانه شما افزایش پیدا می کند و با توجه به جذب افراد علاقه مند به موضوع کسب و کارتان، در افزایش فروش شما هم تاثیرگذار است. در نتیجه اینکه چطور این ربات اینستاگرام را تنظیم کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.

lazy_placeholder.gif

هرچند راهنمای ربات اینستاگرام را در سایت قرار داده ایم، اما داشتن اطلاعاتی درباره اصول بازاریابی در اینستاگرام و فوت و فن های ربات ایران سوشال تاثیر چشمگیری در موفقیت شما در اینستاگرام دارد. از این جهت ما در آکادمی دیجیتال مارکتینگ کارگاه تخصصی ربات ایران سوشال را برگزار می کنیم تا هر آنچه در کسب درآمد بیشتر با ربات ایران سوشال نیاز است بدانید را به شما آموزش بدهیم.

در پایان این کارگاه به تمامی سوالات شما پاسخ داده می شود و می توانید درباره بازاریابی کسب و کارتان در اینستاگرام از استاد راهنمایی و مشورت بگیرید.

خبر خوب اینکه این کارگاه کاملا رایگان است. پس این فرصت عالی برای افزایش درآمد از اینستاگرام را از دست ندهید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر