موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ندیدن استوری دیگران

ندیدن استوری دیگران

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 16 اسفند 1398 ساعت 02:16

اگر قصد ندیدن استوری دیگران را دارید می‌توانید به میوت کردن آن بپردازید. کاربرد Mute در اینستاگرام این است که به شما در غیر فعال کردن استوری دیگران کمک کرده و به نوعی آن را هاید می‌کند.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

هیچ کسی دوست ندارد فیدی داشته باشد که پر از پست‌ها یا استوری‌هایی است که نمی‌خواهد بیشترشان را ببیند. اگر دوستی دارید که استوری های زیادی را اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد که شما قصد دیدن آن‌ها را ندارید، با Mute کردن استوری او می‌توانید بدون اینکه او را آنفالو کرده و ناراحت کنید، نمایش استوری‌هایش را غیرفعال کنید. در این مطلب قصد داریم به کاربرد Mute در اینستاگرام برای غیر فعال کردن و ندیدن استوری دیگران بپردازیم.

spacer.png

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • کاربرد Mute در اینستاگرام
  • چگونه استوری دیگران را هاید کنیم
    • روش اول ندیدن استوری دیگران
    • روش دوم غیر فعال کردن استوری دیگران
  • آنمیوت کردن استوری اینستاگرام
  • سوالات متداول درباره میوت کردن استوری دیگران
    • آیا اگر کسی را میوت کنیم متوجه می‌شود
    • آیا کسانی که Mute شده‌اند می‌توانند استوری ها و پست های ما را ببینند
    • آیا افراد میوت شده می‌توانند با ما ارتباط برقرار کنند

کاربرد Mute در اینستاگرام


قابلیت میوت کردن در تمام شبکه‌های اجتماعی وجود دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون آنفالو کردن شخصی، پست‌ها یا استوری‌های او را نبینید. اغلب می‌بینیم که پست‌ها یا استوری‌های شخصی بسیار خسته کننده و با تعداد زیاد بوده و ندیدن استوری آن‌ها کار راحت‌تری است. کاربرد Mute در اینستاگرام در اینجا خودش را نشان می‌دهد و شما را قادر به غیر فعال کردن استوری دیگران را می‌کند.

spacer.png

با میوت کردن استوری دیگران پروفایل آن‌ها به صورت خاکستری در انتهای لیست استوری ظاهر خواهد شد. شما هنوز هم می‌تولنید با زدن روی پروفایل آن‌ها، استوری را تماشا کنید. به صورت مشابه، وقتی پست‌های شخصی را هم میوت می‌کنید، پست‌های او در تایم لاین شما ظاهر نشده و باید برای دیدن جدیدترین پست‌هایشان به پروفایل آن‌ها مراجعه کنید.


چگونه استوری دیگران را هاید کنیم


برای ندیدن استوری دیگران کافی است مراحل زیر را طی کنید. لازم به ذکر است که Mute کردن استوری دیگران در نسخه وب اینستاگرام ممکن نیست.

روش اول ندیدن استوری دیگران

پروفایل اینستاگرامی که می‌خواهید Mute کنید را باز کرده و آیکون سه نقطه را در بالا و سمت راست انتخاب کنید.

spacer.png

Mute را از بین گزینه‌ها انتخاب کنید.

spacer.png

در اینجا چندین گزینه را می‌توانید انتخاب کنید. برای میوت کردن پست می‌توانید گزینه Mute Posts، میوت کردن استوری گزینه Mute Story و میوت کردن استوری و پست به صورت همزمان گزینه Mute Posts and Story را بزنید.

spacer.png

روش دوم غیر فعال کردن استوری دیگران

راه دیگری که می‌توانید برای ندیدن استوری دیگران انجام دهید این است که در بخش بالا که پروفایل استوری‌ها نمایش داده می‌شود، با زدن و نگه داشتن انگشت روی پروفایل مورد نظر، گزینه Mute را از صفحه ظاهر شده انتخاب کنید.

spacer.png

با این کار، استوری او غیر فعال شده و آخر ردیف استوری‌ها می‌رود و به صورت خودکار هم پخش نمی‌شود.

spacer.png


آنمیوت کردن استوری اینستاگرام


اگر به اشتباه استوری شخصی را غیر فعال کردید یا نظرتان درباره او عوض شد، می‌توانید او را از حالت Mute خارج کنید. برای بازگرداندن به حالت قبلی یا همان آنمیوت کردن کافی است مرحله قبل را تکرار کنید. روی پروفایل او زده و نگه دارید و از منوی ظاهر شده، این بار گزینه Unmute را انتخاب کنید.

spacer.png


سوالات متداول درباره میوت کردن استوری دیگران


در این قسمت قصد داریم به برخی از سوالات متداولی که ممکن است در این زمینه برای شما پیش بیاید پاسخ دهیم.

آیا اگر کسی را میوت کنیم متوجه می‌شود

خیر؛ در صورت میوت کردن استوری دیگران آن‌ها از این امر مطلع نخواهند شد.

آیا کسانی که Mute شده‌اند می‌توانند استوری ها و پست های ما را ببینند

بله؛ کاربران میوت شده می‌توانند استوری‌ها و پست‌های شما را ببینند. اگر نمی‌خواهید پست‌های شما را ببینند باید آن‌ها را از جمع فالورهایتان حذف کرده و یا بلاک کنید. اگر نمی‌خواهید استوری شما را ببینند می‌توانید با روشی که در این مطلب پلازامگ بیان شده است، استوری خود را از آن‌ها هاید کنید.

spacer.png

آیا افراد میوت شده می‌توانند با ما ارتباط برقرار کنند

بله؛ آن‌ها می‌توانند لایک کرده و کامنت بگذارند و به شما پیام بفرستند.

بدون شک اینستاگرام ویژگی‌ها بسیار عالی داشته و سعی دارد استفاده بسیار آسان و موثری را برای همه ارائه دهد. یکی از این ویژگی‌ها هم ندیدن استوری دیگران است که باعث هاید شدن استوری آن‌ها از تایم لاین شما می‌شود. در این مطلب با معرفی کاربرد Mute در اینستاگرام به معرفی راه‌های مختلف غیر فعال کردن استوری دیگران پرداختیم. این کار می‌تواند باعث شود به مواردی که در فید خود دوست دارید، راحت‌تر دسترسی پیدا کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر