موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

موکاپ کاتالوگ a4

موکاپ کاتالوگ a4

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 26 بهمن 1398 ساعت 00:45

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

۸۰۰۰ تومان

2 فروش

دانلود موکاپ کاتالوگ A4 از سایت دیجی گرافیک با فرمت پی اس دی و لایه باز و همچنین برای دانلود موکاپ های دیگر سایت دیجی گرافیک میتوانید به صفحه دانلود موکاپ لایه باز مراجعه کنید . برای تماشای آموزش های برنامه های گرافیکی نیز میتوانید به صفحه آموزش فتوشاپ مراجعه کنید .

دانلود موکاپ کاتالوگ A4 لایه باز زیبا از سایت گرافیک دیجیتال . دانلود موکاپ کاتالوگ A4 در سه زاویه مختلف از برگه های داحلی کاتالوگ و صفحات جلد کاتالوگ ، مناسب برای پیشنمایش طرح کاتالوگ A4 شرکت ها و با مناسب پیشنمایش طرح مجله ها نیز میباشد .دانلود موکاپ کاتالوگ A4 با استفاده از برنامه فتوشاپ و قابلیت اسمارت آبجکت طراحی و  ساخته شده است و شما میتوانید به راحتی با اعمال تغییرات در لایه اسمارت آبجکت و ذخیره فایل آن را ویرایش و استفاده کنید . موکاپ تقویم دیواری لایه باز مناسب برای طراحان گرافیست شرکت های تبلیغاتی و دفاتر فنی میباشد .

حجم فایل : 90 مگابایت
سایز : 3500×2500

پسورد فایل ها را بعد از پرداخت در صفحه دانلود مشاهده کنید

موکاپ فتوشاپ (Mockup) یا دانلود فایل پیشنمایش ، قالب های گرافیکی آماده ای هستند که در موضوعات مختلف و با فرمت PSD می توان در امور طراحی به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده نمود. طراحان می توانند به کمک دانلود موکاپ رایگان ، طرح اولیه خود را قبل از اجرا و چاپ در قالب اصلی مشاهده کرده و یا از آن به عنوان یک فایل گرافیکی ( موکاپ فتوشاپ ) زیبا در پروژه های طراحی خود استفاده نمایند. برای مثال فرض کنید طراحی یک لیبل برای یک قوطی محصول را طراحی کرده اید ، برای این منظور می توانید با کمک دانلود موکاپ لایه باز ، طرح لیبل خود را بر روی یک بطری واقعی انداخته تا مشتری کار نهایی را بصورت سه بعدی و واقعی مشاهده کند . دانلود موکاپ لایه باز در موضوعات مختلفی چون جعبه محصول ، کارتهای ویزیت ، پرچم ، پوستر ، لوگو ، ست اداری ، کاتالوگ و بروشور ، موبایل و تبلت ، کارت تبریک و … طبقه بندی می شوند و این بدان معناست که در هر یک از موضوعات فوق ( موکاپ فتوشاپ ) ، می توانید طرح خود را بصورت سه بعدی و واقعی برای مشتری نمایش دهید . دانلود موکاپ لایه باز به شما کمک میکند که طرح های خود را بهتر نشان دهید و نظر مشتریان خود را جلب نمایید . برای دانلود موکاپ رایگان ( موکاپ فتوشاپ) میتوانید از سایت دیجیگرافیک اشتراک ماهانه خریداری نموده و هر روز به دانلود موکاپ رایگان بپردازید . برای دانلود کارت ویزیت لایه باز نیز میتوانید از بخش فایل لایه باز وارد بخش کارت ویزیت لایه باز ایرانی شوید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر