موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

پیج های معروف معماری در اینستاگرام

پیج های معروف معماری در اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 24 بهمن 1400 ساعت 14:21

در این پست ۵ تا از بهترین پیج های اینستاگرام راجب معماری و دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. معمار خوب معماریست که دارای مهارت و توانایی در شکل دادن به ساختمان ها و انطباق آنها با مکانی است که ساختمانها در آن قرار گرفته اند.  آنچه امروز می خواهیم به شما معرفی نماییم معرفی برخی از بهترین پیج های اینستاگرام در خصوص ارائه ایده های ناب معماری و طرح های جذاب، مدرن، کلاسیک و سنتی می باشد . در ادامه با چند صفحه اینستاگرامی که در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند آشنا شوید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

پیج های معماری و دکوراسیون:

برای ورود به هر پیچ و فالو کردن صفحه، روی عنوان کلیک کنید.

۱-صفحه اینستاگرام میلاد حیدری

alalam_635219598286502007_25f_4x3.jpg

میلاد حیدری از اساتید معماری خصوصا در زمینه visualisation یا رندرهای معماری در ایران می باشد. اکثر پست های این صفحه بصورت استوری نمایش داده می شوند و می توانید از تصاویر و طرح های مختلف رندرکاران کشور در این بخش لذت ببرید.

۲- @fernandogguerra :

download-3-540x276.png

صفحه ی معمار فرناندو گوئرا با عکس های معماری ؛ فرناندو گوئرا شات های عکاسی خود را در این صفحه به اشتراک می گذارد. مانند این عکس از خانه ی سن سباستین توسط استودیو آراتور کاساس. او آثار خود را به طور منظم در نشریه های داخلی و بین المللی منتشر می کند ، اما شما می توانید با دنبال کردن صفحه ی او در اینستاگرام همه ی این ها را در زمانی سریعتر دریافت کنید.

۳- پیج Architecturefactor

download-3.jpg

بهترین تصاویر از بهترین آثار مدرن و کلاسیک معماری را در این پیج مشاهده می کنید. انصافا تمامی پست ها بصورت گلچین شده و فوق العاده تماشایی می باشند.

۳- @ivozwek:

download-6-540x295.png

اگر شما عاشق هندسه ی معماری هستید ،‌ مطمئنا تصاویری که توسط ایو زویک منتشر می شود را دوست خواهید داشت. از جمله عکس برجسته ای که در اینجا مشاهده می کنید. این صفحه را برای اطلاع از ساخت آخرین ساختمان ها و سازه های هنری در سطح شهر ، از کشور هلند ؛ دنبال کنید.

۴- صفحه شخصی محمد انصاری-اسکیس و راندو

download-1-1.jpg

محمد انصاری جزو بهترین ها در زمینه اسکیس و راندو معماری می باشد. ما چیزی نمی گوییم خودتان با کلیک بر روی لینک بالا وارد پیج شوید و لذت ببرید!

این مطلب مرتبط را حتماً بخوانید : ۱۵ فیلم آموزش کامل ترفندهای ایندیزاین به زبان فارسی+ بهترین کتاب pdf

پیج های دکوراسیون داخلی :

۵- lux.decorasion :

download-1-540x295.png

این صفحه در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام ( Instagram ) راه اندازی شده است و با موضوع فعالیت دکوراسیون و چیدمان ( Decoration & Layout ) و به زبان انگلیسی تولید محتوا می کند. هدف صفحه اینستاگرام دکوراسیون لوکس ، به اشتراک گذاری گلچینی از جدیدترین و برترین عکس های چیدمان و دکوراسیون داخلی از منابع خارجی می باشد. معرفی ایده در مورد دکوراسیون فضای باز مثل باغ ، باغچه ، بالکن و حیاط نیز از ویژگی های این صفحه می باشد.

۶- #دکوراسیون :

download-7-540x295.png

این پیج با بیش از ۱,۲۷۴,۹۳۵ posts پست یکی از بهترین پیج های معماری و دکوراسیون داخلی می باشد.شما می توانید عکس ها و ویدیو های زیبایی از معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان را در این پیج مشاهده نمایید.

معرفی چند پیج معماری دیگر در اینستاگرام :

صفحه اینستاگرام طراحی داخلی Home Polish:

download-8-540x295.png

پیج اینستاگرام طراحی داخلی @thedoorsofnewyork:

download-9-540x295.png

صفحه اینستاگرام دکوراسیون دکوبوم:

download-10-540x295.png

صفحه اینستاگرام مجله دکوراسیون:

download-11-540x295.png

صفحه اینستاگرام خانه زیبا:

download-12-540x295.png

اگر شما دوستان عزیز پیج های بهتری در این مورد سراغ دارید، لطفاً در بخش نظرات به ما معرفی نمایید.

برچسب ها

آموزش اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر