سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

سایت دیدن عکس پروفایل اینستاگرام

سایت دیدن عکس پروفایل اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 22:21

اینستاگرام که اکنون محبوبیت زیادی بین کاربران دارد هنوز از محدودیت هایی در برخی موارد برخوردار است. یکی از محدودیت ها که گاهی آزاردهنده است، کوچک بودن تصاویر پروفایل بوده که امکان بزرگنمایی آن در اینستاگرام وجود ندارد. در واقع تصاویر پروفایل اینستاگرام به قدری کوچک است که فرد داخل تصویر اصلا قابل تشخیص و شناسایی نبوده است. در این مطلب سایتی را معرفی خواهیم کرد که این مشکل را برطرف نماید، پس ما همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

معرفی سایت izuum

سایت izuum یک سایت تکمیلی برای شبکه ی اجتماعی و محبوب اینستاگرام است که امکان بزرگنمایی تصاویر پروفایل اینستاگرام با کیفیت FullHD را در اختیار کاربران قرار می دهد. کافی است شما وارد سایت izuum.com شوید و در کادر ظاهر شده نام کاربری حساب مورد نظرتان را تایپ نمایید.

در نهایت خواهید دید که عکس پروفایل کاربر مورد نظرتان با کیفیت Full HD در ابعادی بزرگ ارائه خواهد شد و امکان دانلود عکس ها نیز وجود دارد. از این پس برای شناسایی کاربران مختلف می توانید به کمک نام کاربری افراد عکس های پروفایلشان را در ابعادی بزرگ تر ببینید و افراد را راحت تر بشناسید. امیدواریم که این سایت مورد توجهتان قرار گیرد و بتوانید از قابلیت آن بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون