موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ویندوز 20

ویندوز 20

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 05 مهر 1398 ساعت 19:38

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

است برای تصاویر پس زمینه جذب کاربران به سیستم نه تنها می رسد خوب و اما نیز ارائه بهترین به کاربر در این زمینه رکوع ذهن همیشه باید توجه داشت. همچنین به ذکر است که آموزش برای اطمینان از که بهترین و ویژگی های دولت از هنر با سیستم عامل ویندوز یعنی 10 عکس نه تنها معرفی شود اما کاربر نیز می شود اطلاعات در این زمینه مورد نیاز است که کارگردانی شده است است.

tg-win10-banner.jpg

20 تصویر پس زمینه زیبا برای ویندوز 10

زیر لیست ۲۰ پس زمینه عالی با ویندوز 10 است:

1. دریاچه های فانتزی

توسعه یافته توسط انتخاب کاربر به خاطر این تصویر زمینه قطعا مطمئن است که کاربر می شود بهترین نتیجه در رابطه با پس زمینه کلی را نگه داشتن. قبل از کاغذ دیواری فوق العاده است و بنابراین این است بهترین به مطمئن شوید که کاربر بهترین تجربه می شود.

ad1.png

2 صحنه-آبشار

در نزدیک به طبیعت چیزی هر همیشه یکی از استفاده می خواهد و به همین دلیل آن را به ذکر است که کاربر را می توانید مطمئن شوید که تصویر زمینه زیر نیست فقط دانلود اما طوری که اثر دانلود همیشه احساس آن به عنوان دائم در پس زمینه دسکتاپ تنظیم شده است.

ad2.png

3. بازی تصویر زمینه

ویندوز 10 قطعا بهترین تجربه بازی برای کاربران به ارمغان بیاورد اما آن نیز توجه داشت که کاربر نیز بهترین موارد بازی در رابطه با صفحه نمایش را دریافت کنید و این تصویر زمینه صحبت می کند برای خود است.

ad3.png

4. قو تصویر زمینه

هر یک از ما مثل قوها به عنوان خود را ظاهر سفید سرد مطمئن است که کاربر در هر لحاظ راضی شوید. به ذکر است که کاربر باید اطمینان حاصل کنید که بهترین و دولت از هنر تصویر زمینه دانلود دسکتاپ نگاه همیشه سبز را هم

ad4.png

5. در زیر آب

این تصویر زمینه باعث می شود که مطمئن است که عاشقان دریا pacified و به ویژه بهترین تصویر زمینه برای آنهایی است که در یک محیط را دوست دارم و می خواهم برای ایجاد محیط مجازی مرتبط در این زمینه است

ad5.png

6-کشاورزی

دوباره تصویر زمینه این وعده که کاربر به طبیعت باقی می ماند و موضوع این تصویر زمینه با نام و به همین دلیل هم به یاد داشت که کاربران باید مطمئن شوید که قطعه عالی قطعا دریافت شده است را هم.

ad6.png

7. موسیقی

هیچ یک از ما موسیقی دوست و تقویت شده به همین دلیل این زمینه ایجاد شده است به مطمئن شوید که کاربر بهترین می شود و نتیجه وضعیت هنر در این زمینه و همچنین عشق به موسیقی را می شود:

ad7.png

8. پل قطار

اگر چه مجازی است اما این تصویر زمینه خواهد شد قطعا به یاد کاربر قدیمی روز. بهترین قطعه از هنر برای همه کسانی که می خواهند برای اطمینان از چیزی منحصر به فرد وجود دارد برای دسکتاپ است.

ad8.png

9. هنر انتزاعی

تا آن که کاربر می شود بهترین و مجهزترین امکانات تعبیه شده در داخل آن اطمینان حاصل کنید در تصویر زمینه خالی با قدرت هنر انتزاعی را پر کنید. برای همه دوستداران هنر انتزاعی تصویر زمینه این مطابقت کامل است:

ad9.png

10. ساحل

شراب های قدیمی در بطری است که مناسب برای این تصویر زمینه و به همین دلیل هم به یاد داشت که این قطعه باید به ایده آل برای همه دوستداران ساحل و دریا گفت.

ad10.png

11. تصویر زمینه سگ

سگ آرام نشستن در نیمکت چیزی است که همه ما عشق است و از این رو این زمینه مناسب مناسب برای تمام کسانی که خود را سگ است. سگ کوچولو ناز هر بار که دسکتاپ در دسترس است در کاربر در حال مشاهده بهترین چیز ممکن است که تا کنون می تواند رخ دهد است.

ad11.png

12. سیب می خورد اندیشه

هر چند موضوع معکوس شده است اما هنوز رقبای سنتی به بهترین شیوه معرفی شده اند. آن هم قبل از تصویر زمینه  تنظیم شده است که کاربر در این زمینه قطعا طرف یعنی اندیشه یا iOS انتخاب می کنید باید توجه داشت

ad12.png

13. ماهی پریدن از آب

همچنین یکی از بهترین تصاویر پس زمینه برای دادن یک نگاه جدید و دلربا به دسکتاپ و مطمئن است که منحصر به فرد وجود دارد به نظر در مورد کاربر طبیعت است.

ad13.png

14. کاغذ دیواری را دوست دارم.

عشق چیزی است که همه ما باید بیشتر و به همین دلیل این تصویر زمینه مطمئن شوید که صدای او را از کاربر به حدی مطرح است. بهترین چیدمان و کنده کاری کلمه انجام شده در شیوه ای است که باعث می شود اطمینان حاصل کنید که کاربر هر چند تحریک بینش نیز به بهترین شیوه نازل شده است:

ad14.png

15-هنری جمجمه

همچنین یکی از بهترین تصاویر پس زمینه که به تصویر کشیدن که ناهموار و غیر طبیعی در رابطه با محیط اطراف است و وقتی که می آید به این تصویر زمینه بسیار جذاب بهترین نیز در این رابطه به تصویر کشیده شده است است:

ad15.png

16-ستاره

ستاره ها زل زده چیزی است که یک سرگرمی است و بنابراین کاربر باید زمانی که این تصویر زمینه دریافت و تنظیم به عنوان پس زمینه که بهترین دسکتاپ تحویل داده شده است مطمئن شوید. این نیز توجه داشت که اگر همه در حال انجام است واقعا که کاربر همان اثر می تواند احساس است.

ad16.png

17. چرخش چرخ بری تم

همچنین یکی از بهترین و عکس های دولت از هنر است که کاربر می شود بهترین نتایج و همچنین ویژگی های دولت از هنر است که در موضوع تعبیه شده اند می شود است. برای پر کردن دسکتاپ با عالی چیزی ممکن است اگر این تصویر زمینه دانلود می شود است.

ad17.png

18. احترام به طبیعت

خب این است وظیفه همه ما است و به همین دلیل است که کاربر را باید اطمینان حاصل کنید که پیام تحویل داده می شود در بهترین راه توجه داشت:

ad8.png

19-شهر طبیعت

با این حال یکی دیگر از پیام قدرتمند است که به مردم بدون صحبت کردن کلمه و تحویل باید برای همه کاربر است که به درک آنچه در پشت تصویر است:

ad9.png

20. تسلط

برای تسلط بر دیگران است آرزوی هر فرد و به همین دلیل هم به یاد داشت که کاربر باید مطمئن است که درونی با تنظیم تصویر زمینه به عنوان پس زمینه دسکتاپ راضی شوید.

ad20.png

چگونگی راه اندازی تصاویر پس زمینه در ویندوز 10

در ادامه راهنمای است که باید به دنبال در این زمینه است:

1-کاربر باید مطمئن است که دسکتاپ راست برای دسترسی به گزینه های شخصی کلیک شوید:

ad21.png

2. در پنجره جدید کاربر که پس زمینه دسک تاپ در پایین نگاه است اطمینان می توانید:

ad22.png

3-کاربر می تواند مطمئن که تصاویر پس زمینه از گزینه توسط مرور تصویر انتخاب خود را به پایان روند تنظیم می شوید:

ad23.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر