موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دوست یابی آنلاین تهران

دوست یابی آنلاین تهران

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 21 تیر 1400 ساعت 13:43

سایت دوستیابی انلاین

سایت دوست یابی در حال حاضر یکی از رایج ترین سایت های اینترنتی در کشور ایران  میباشد که هزاران سایت در این زمینه فعالیت میکنند .

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL


اکثر سایتهای دوست یابی که در ایران فعالیت میکنند غیر مجاز شناخته میشوند و فوری فیلتر میشوند و بنا بر گفته کارشناسان دوست یابی اینترنتی که بین جوانان ایران با استقبال زیادی مواجه میباشد غیر مجاز و بسیار تخریب کننده است در حالیکه اگر اینگونه سایتها فرهنگسازی شده و در راه درست استفاده شود بد نبوده بلکه بسیار سازنده و نتیجه بخش در امور زندگیمان میباشد.

%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C.jpg

پس بیاییم به جای پاک کردن صورت مسئله و فیلتر کردن چنین سایتهایی مسبر درست را به آنها نشان داده تا در چارچوب قوانین کشورمان و با محور اخلاقیات و بصورتی هدفمند فعالیت کنند نه اینکه شمشیر را از رو بسته و کمر همت به بستن چنین سایتهایی نمایند با وجود چنین محدودیتهایی باز سایتهای دوست یابی زیادی هستند که با قوانین محکمی که برای خود در داخل سایت تعریف کرده اند فعال هستند. البته ناگفته نماند که هستند سایتهایی هر چند اندک در تلاشند ماهی خود را از آب گل آلود گرفته و نظر کاربران اینترنتی  را با تبلیغات گسترده و پر زرق و برق به خود معطوف کنند که هدف آنها جز درآمد نمیباشد پس باید کاملا به هوش باشند تا با چشمانی کاملا باز با چنین سایتهایی رفتار نمایند.

با وجود اینکه سایتهای دوسیابی و به قول کارشناسان جوامع مجازی اکثرا با هدف تسهیل روابط و و نزدیکی انسانها در دنیای دیجیتال و خیلی دلایل مثبت راه اندازی شده اند اما اکثر سایتهای دوست یابی در ایران کاملا از محوریت دوستیابی خارج بوده و اهداف دیگری از طرف کاربران و مدیران سایتها را دنبال میکنند کهدر آغاز با دوست یابی رایگان از طرف مبلغین سایتها شروع شده تا کاربر را به سمت خود سوق داده و ثبت نام کنند. اما رایگان رایگان هم نیست برای بیشتر امکانات از کاربران وجه نقد دریافت میشود.

سایت دوست یابی رایگان در ایران با استقبال نجومی و بسیار زیاد مواجه است کلماتی چون دوست یابی زن و دختر روزانه 10000 بار در گوگل و دیگر موتور های جستجو سرچ میشود .

پیدایش سایتهای همسریابی

با این مقدمه چینیها خواستیم به این مطلب برسیم که با گذشت زمان کاربران اینترنتی باهوشتر شده و فرهنگ استفاده از اینترنت در میان آنها جا افتاده و بر آن  شده اند تا از سایتهای دوسیابی فاصله گرفته و فعالیت خود را هدفمند کنند و به سایتهای همسریابی مراجعه کنند که اکثر این سایتها در زمینه ازدواج دائم فعالیت میکنند تا ازدواج موقت.سایتهای همسریابی که اکثرا با هدف خدمت رسانی به افرادیکه واقعا قصد ازدواج و یافتن جفت خود را دارند راه اندازی شده البته هستند معدود سایتهایی که با هدفی غیر از اینها پا به عرصه همسریابی گذاشته که با برخورد مناسب از طرف کاربران و مسئولین مواجه شده و از گردونه خارج میشوند در میان این سایتها سایت همسریابی آناهیتا با قدرتی باور نکردنی و کادری مجرب و حرفه ای با هدفی مقدس و ارزشمند پا به عرصه همسریابی گذاشته تا به نابسامانیهای ازدواج پایان دهد پس با اطمینان خاطر و آرامش میتوانید در سایت آناهیتا ثبت نام و اقدام به یافتن شریک رویاهای خود نمایید.

مدیریت سایت همسریابی آناهیتا آرزوی بهترینها را برای شما دارد و این آرزوی قلبی ماست که همیشه در سایگاه امن و بیکران حق کنار آنهایی که دوستتان دارند و دوستشان دارید از لحظاتتان لذت ببرید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر