موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه گذاشتن ارتباط با ادمین در کانال

نحوه گذاشتن ارتباط با ادمین در کانال

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 شهریور 1398 ساعت 09:25

آموزش تلگرام  : از جمله سوالاتی که به طور مکرر در مطلب ساخت کانال تلگرام توسط کاربران عزیز زوم تک پرسیده می شود، نحوه ایجاد ارتباط با مدیر کانال تلگرام یا سوپرگروه است، بطوریکه کاربران بتوانند با مدیر کانال ارتباط داشته و به وی پیام خصوصی ارسال کنند، چون همانطور که می دانید اعضای کانال مخصوصا خود ادمین به کاربران عادی کانال نمایش داده نمی شوند.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

به این منظور و برای داشتن ارتباط با مدیر کانال تلگرام پیش از هرچیز باید یک یوزرنیم برای خود تعریف کنید.مزیت داشت یوزرنیم علاوه بر ارتباط با دیگر کاربران تلگرام بدون رد و بدل کردن شماره موبایل، امکان صدا کردن دوستان در گروه است تا بطور مستقیم بتوان آن ها را در پیام خود خطاب کرد.

پس از وارد شدن به تنظیمات تلگرام باکس مشخص شده با رنگ قرمز در عکس پایین را لمس کنید.این قسمت تحت عنوان یوزرنیم و زیر شماره موبایل شما خواهد بود که اگر پیش از این برای خود یوزرنیمی تعریف نکرده باشید به  صورت باکس خالی نمایش داده خواهد شد.

حال از این پس یوزرنیم شما به صورت username@ خواهد بود که username مقدار یا عبارتی است که شما در باکس مشخص شده در عکس تعریف می کنید.
میتواند اسم و فامیلی شما باشد یا لقبتان! اما در هر صورت تلاش کنید تا حد ممکن خلاصه شده باشد تا در ارتباط با مدیر کانال تلگرام مشکلی برایتان پیش نیاید.

حال در قدم بعدی باید این یوزرنیم را در قسمت توصیحات کانال قرار داد
بعد از ورود به کانال بر روی Edit در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده تا وارد صفحه زیر شوید.در بخش قرمز رنگ مشخص شده توضیحی در مورد کانال نوشته و بعد یوزرنیم خود را بصورت username@ قرار دهید.

کاربران از این پس با دیدن توضیحات کانال و لمس این یوزرنیم، می توانند به شما پیام شخصی ارسال کنند و به این وسیله ارتباط با مدیر کانال تلگرام را فراهم نموده اید.همچنین username@ را می توانید در مطالب خود در انتهای هر پست کانال تحت عنوان ارتباط با مدیر قرار دهید تا به سادگی هرچه تمامتر بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

مجله تکنولوژی زوم تک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر