موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

بک گراند با کیفیت بالا برای فتوشاپ

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 09 اسفند 1400 ساعت 09:09

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

Background%20Set%2013%20(%20www.rezagraphic.ir%20).jpg

بکگراند بسیار زیبا و با کیفیت سری سیزدهم برای کاربران و دوستان در این مطلب سایت رضاگرافیک برای دانلود به اشتراک گذاشته شده است که در اندازه ۵۰۰۰ در ۳۷۵۰ پیکسل با رزولیشن فوق العاده و با ترکیب رنگی تیره می باشد شما طراحان گرامی می توانید در طرح های مختلف به عنوان پس زمینه یا همون بکگراند استفاده نمایید فرمت این بکگراند زیبا [ JPG ] می باشد .

Abstract%20silk%20background%20(%20www.rezagraphic.ir%20).jpg

بکگراند با کیفیت ابریشمی با طرح ظاهری زیبا و آبی ملایم برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتم که در اندازه [  ۵۰۰۰×۳۷۵۰ px ] و با کیفیت فوق العاده بالا می باشد فرمت این بکگراند / پس زمینه [ JPG ] می باشد برای استفاده به عنوان بکگراند و پس زمینه کارت ویزیت ، بنر و غیره مناسب است .

Natural%20colors%20background%20(%20www.rezagraphic.ir%20).jpg

بکگراند زیبا و با کیفیت رنگ های طبیعی برای دوستان و کاربران عزیز آماده کردم که با رنگ بندی سبز ، با کیفیت فوق العاده بالا و در اندازه ۵۰۰۰ در ۳۷۵۰ پیکسل می باشد می توانید در پس زمینه های کارت ویزیت ، بنر ، هدر و غیره از این بکگراند زیبا استفاده نمایید .

Bubble%20cloud%20background%20(%20www.rezagraphic.ir%20).jpg

در این پست براتون بکگراند باکیفیت ابر حبابی با رنگ بندی سفید و آبی به اشتراک گذاشتم که در اندازه ” ۵۰۰۰×۳۷۵۰ ” پیکسل و با کیفیت فوق العاده بالا می باشد فرمت این بکگراند زیبا JPG است می توانید در موارد مختلف از این بکگراند منحصر به فرد استفاده نمایید .

Background%20Set%2012%20(%20www.rezagraphic.ir%20).jpg

بکگراند با کیفیت سری دوازدهم برای کاربران عزیز ، آماده کردم که با اندازه / ۵۰۰۰×۳۷۵۰ / پیکسل و با رزولیشن بالا می باشد و در بسیاری از جاها می توانید به عنوان پس زمینه از این بکگراند زیبا استفاده نمایید و لذت ببرید .

Background%20Set%2011%20(%20www.rezagraphic.ir%20).jpg

بکگراند با کیفیت سری یازدهم برای کاربران و دوستان به اشتراک گذاشتم که شامل بکگراند لایه ای آبی رنگ با اندازه / ۵۰۰۰×۳۵۰۰ / پیکسل با رزولیشن بالا می باشد که می توانید در پس زمینه سایت ، پوستر ، بنر ، هدر و … از این طرح زیبا بهره مند شوید .

Green%20Grunge%20sky%20background%20(%20www.rezagraphic.ir%20).jpg

بکگراند با کیفیت آسمان ابری سبز رنگ در این ساعت از سایت رضاگرافیک برای طراحان عزیز قرار دادم که در اندازه / ۵۰۰۰×۳۷۵۰ / پیکسل با رزولیشن بالا می باشد می توانید در طرح های مختلف از این طرح زیبا بهره مند شوید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر