موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت تلگرام با شماره جعلی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 05 مهر 1398 ساعت 23:21

آیا درست كردن اكانت تلگرام بدون شماره امکان دارد، هر شخصی که بخواهد از امکانات تلگرام استفاده کند باید یک شماره یا سیم کارت داشته باشد و ورود به تلگرام بدون شماره امکان پذیر نیست ولی حتما نیازی به سیم کارت یا خط نیست و ساخت تلگرام با شماره جعلی هم میتوان انجام داد که در اینجا به شما یاد میدهیم چگونه بدون سیم کارت وارد تلگرام شویم و کاملا از اون استفاده کنیم که با این ترفند اگر خط شما مسدود شد یا برای نصب دوباره مشکلی ایجاد شد میتوانید از این طریق بدون خط تلگرام فعال کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

نصب تلگرام بدون سیمکارت

برای اینکار شما ابتدا باید روش ساخت شماره مجازی برای تلگرام و یاد بگیرید و با استفاده از این برنامه یک شماره جعلی و خارجی برای خود بسازید که بهتره برنامه اولی آمریکا رو انتخاب کنید و سپس اون شماره و بجای سیم کارت در صفحه ورود تلگرام وارد کنید. بجای ۹۸ کد آمریکا یعنی ۱+ قرار دهید و بقیه شماره و درج کنید تا کد به اون برنامه ارسال بشه و سپس براحتی کد و وارد کنید و وارد شوید به همین راحتی یک تلگرام بدون سیم کارت دارید و از این به بعد ورود به تلگرام بدون شماره را با کشورهای دیگه هم میتوانید انجام دهید.

دانلود Textnow با لینک مستقیم

اول برنامه Textnow و نصب کنید سپس در تب بالا Sign up و بزنید مرحله اول یک ایمیل و رمز وارد کنید و گزینه Create Account را بزنید

در اینجا باید یک پیش شماره و وارد کنید که یا ۹۲۰ یا ۸۵۰ و بزنید (کدهای دیگه هم میتونید ولی پیشنهاد ما این دو کد است) سپس  Continue را بزنید تا شماره شما ساخته شود.

آموزش ورود به تلگرام بدون شماره

حالا همین شماره و وارد تلگرام خود کنید به صورت شکل زیر با کد (۱+) وارد کنید سپس منتظر بمانید تا کد به برنامه Textnow ارسال بشه و این کد و در تلگرام وارد و سپس اکانت خود را بسازید.

بعد وارد کردن کد اگه از شما درخواست نام کرد بدانید این شماره نو است و فقط مربوط به شماست ولی اگر بدون درخواست اسم وارد شد بدانید از قبل یکی این شماره و فعال کنید ولی به هر ترتیب ورود به تلگرام بدون شماره واقعی را انجام داده اید و تا دهها مرتبه میتوانید اینکار را انجام دهید.

برای اون دسته از دوستانی که نمیخوان شماره مجازی مخاطبین تلفن همراه و بگیره در همون مرحله شروع همانند شکل زیر تیک Sync Contacts و بردارند

تبریک میگم شما بدون نیاز به سیم کارت وارد تلگرام شدید ولی دقت کنید این شماره ها ریپورت هستند ولی برای رفع ریپورت تلگرام باید طبق آموزش عمل کنید تا اکانت شما آزاد شود و یا سه روز صبر کنید خود به خود آزاد میشود. اگر علاقه مند هستید میتوانید شماره مجازی انگلیس و شماره مجازی لتونی را هم برای خودتون به رایگان بسازید.

ورود به تلگرام با ایمیل

چگونه با ایمیل وارد تلگرام شویم، ساخت اکانت تلگرام بدون نیاز به شماره واقعی و مجازی اصلا امکان پذیر نیست و شما نمیتوانید با جیمیل یا ایمیل یک اکانت بسازید، البته امیدواریم بزودی ساخت و ورود به تلگرام با ایمیل هم فراهم شود تا کشورهایی که اپراتور مسدودشون کرده با مشکل مواجه نشوند ولی اینکار باعث افزایش اسپم ها و اکانت های فیک میشود و شاید به همین دلیل تا حالا اضافه نشده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر