برگ پيشنهـاد قيمـت خرید 000 دستگاهکامپیوتر معاونت شرکت *****
مشخصات فنی قطعات 000 دستگاه کامپیوتر مورد مناقصه معاونت شرکت *****:
1- تمامی مستندات الزامی فنی مناقصه از جمله: استانداردهای و تاییدیه ها ، مدت زمان گارانتی (با شرح گارانتی) و خدمات پس از فروش، مارک، مدل و کشور سازنده علاوه بر درج در پیش فاکتور به همراه مشخصات فنی در پاکت فنی(ب) ارسال گردد.
نام و نام خانوادگی و امضاء مدیر عامل و مهر شرکت
-----------------------------------------------------------------------------------------
" بسمه تعالی "
قرارداد خرید 000 دستگاه کامپیوتر معاونت شرکت *****
اين قرارداد فی ما بین شرکت ***** با نمایندگی آقای ......................که در این قرارداد خریدار نامیده می شود از یکطرف و شرکت : ..................بانمایندگی آقای........................بنشانی: ............................................................................................... که در این قرارداد فروشنده نامیده میشود از طرف دیگر با شرایط ذیل منعقد گردید و طرفین ملتزم به اجرای مفاد آن میباشند :
ماده يک – موضوع قرارداد : خرید 000 دستگاه کامپیوتر طبق مشخصات فنی منضم به این قرارداد که جزء لاینفک این قرارداد میباشد.
ماده دو – مبلغ قرارداد: مبلغ کل قرارداد معادل .............................................ريال برابر ......................................................................... تومان میباشد.
ماده سه – شرايط پرداخت: 25% مبلغ کل قرارداد پس از ابلاغ قرارداد در قبال ضمانتنامه بانکی و 65% پس از تحویل و تأیید ورود سالم دستگاه و 10% مابقی پس از نصب و راه اندازی پرداخت خواهد شد.
توضیح اینکه هزینه بارگیری ، حمل و تخلیه دستگاه بعهده فروشنده و نصب و راه اندازی رایگان میباشد.
*تبصره - شرکت **** مختار به افزایش موضوع قرارداد تا 25درصد مبلغ اولیه پیمان میباشد.
ماده چهار- مدت زمان اجرای موضوع قرارداد:
از تاريخ ابلاغ قرارداد فروشنده متعهد است حداکثر تا ...... روز پس از دریافت مبلغ پیش پرداخت کامپیوترها را به ....................تحویل نماید. در صورت عدم انجام این امر در مدت مذکور خریدار حق خواهد داشت مراتب را به فروشنده اعلام نمايد چنانچه توجیهات تأخیر از سوی فروشنده مورد قبول ...................... واقع شد پس از گذشت يک هفته، به طور يکجانبه اقدام به فسخ قرارداد و ضمانتنامه انجام تعهدات به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد و به ازاء هر روز تاخير در تحويل تجهيزات موضوع قرارداد به کيفيت و کميت مورد نظر خريدار، معادل يک دهم درصد قيمت کل قرارداد را از محل ضمانتنامة موضوع ماده پنج اين قرارداد ضبط و برداشت و يا از دارايی های فروشنده وصول نمايد و فروشنده نيز حــــــــق هرگونه اعتراض بعدی را از خود سلب و ساقط نموده بديهی است در صورت عدم کفايت مبلغ ضمانتنامه جهت جبران کلية خسارتهای وارده به خريدار، فروشنده مکلف به جبران کليه خسارتهای اعلام شده از سوی خريدار می باشد.
ماده پنج – تضمين قرارداد:
دوره تضمين قرارداد 12 ماه از تاریخ تهیه صورتجلسه تحویل دستگاهها خواهد بود. (به نحوی که خريدار بتواند به کيفيت مورد نظر خود از آن بهره برداری نمايد) و بدين منظور فروشنده ضمانتنامة بانکی معادل 10 درصد مبلغ کل قرارداد ارائه نماید تا پس از انقضای مدت تضمين با رعايت ساير مقررات نسبت به آزاد سازی ضمانتنامه مربوطه اقدام خواهد شد.
ماده شش – تعهدات فروشنده :
1- نصب تجهیزات به عهده فروشنده و رایگان است.
3- حمل، بارگیری، تخلیه و نصب و راه اندازی رایگان و بعهده فروشنده میباشد.
4- در صورت استفاده از کارگران جهت انجام موضوع قرارداد (بارگيری تخليه و غيره) حوادث ناشی از امور مزبور بر عهدة فروشنده میباشد.
5- کليه کسورات قانونی بجز مالیات بر ارزش افزوده بر عهدة فروشنده می باشد.
6- تحويل قطعی تجهیزاتی خريداری شده منوط به تاييد خريدار می باشد بديهی است در صورت عدم انطباق مشخصات تجهیزات ارائه شده از سوی فروشنده با مشخصات مورد نظر (که فروشنده اقرار مینمايد به طور کامل نسبت به آنها آگاهی دارد) ، فروشنده مکلف است وفق موارد اعلامی که طی نامه رسمی، از سوی خريدار ابلاغ می گردد نسبت به رفع عيوب و نواقص موجود اعم از تعويض و غيره حداکثر ظرف مدت پانزده روز اقدام نمايد. در غير اينصورت خريدار حق خواهد داشت به طور يکجانبه اقدام به فسخ قرارداد نمايد و کلية خسارات قانونی را از محل ضمانتنامة موضوع ماده پنج اين قرارداد يا هر محل ديگر برداشت و جبران نمايد و فروشنده نيز حق هرگونه اعتراض بعدی را در اين مورد از خود سلب و ساقط نمود. بديهی است در صورت عدم کفايت ضمانتنامه های فروشنده نزد خريدار ، وی مکلف به جبران کلية خسارات اعلامی میباشد.
7- فروشنده حق واگزاری موضوع قرارداد را جزئا و يا کلاً به غير ندارد.
8-نظارت بر تحویل و آزمایش و راه اندازی کامپیوتر ها به عهده نمایندگان واحد انفورماتیک ........ و ........... خواهد بود .
9- محل تحویل کلیه کامپیوتر ها ساختمان معاونت ***** واقع ......... میباشد.
10- فروشنده متعهد به تامیین قطعات یدکی تجهیزات مورد پیمان از تاریخ تحویل به مدت 5 سال میباشد.
ماده هفت – فروشنده اقرار می نمايد که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی مصوب ديماه سال 1337 نمی باشد و تا پايان قرارداد از سهيم و ذينفع نمودن آنان خودداری می نمايد و درصورت اثبات خلاف واقع علاوه بر فسخ قرارداد از سوی خريدار، فروشنده مکلف است از عهدة کلية خسارات وارده نيز برآيد.
ماده هشت – چنانچه فروشنده به هر يک از تعهدات خويش که به موضوع اين قرارداد مرتبط است عمل ننمايد مکلف میباشد کلية خسارات وارده را طبق نظر خريدارجبران و پرداخت نمايد. بديهی است حق فسخ يک جانبة قرارداد برای خريدار در تمامی شرايط در صورت عدم اجرای تعهدات فروشنده محفوظ می باشد.
ماده نه– کلية اختلافات پيش آمده ناشی از نحوة اجرای مفاد اين قرارداد بنا به درخواست کتبی خريدار در کميتة حل اختلاف متشکل از نمايندگان طرفين قرارداد بررسی می گردد اين موضوع نافی اختيارات خريدار در کلية مواردی که در اين قرارداد صائب است نمی گردد.
ضمناً در صورت عدم امکان تشکيل جلسة حل اختلاف و يا عدم حل اختلاف در جلسة تشکيل يافته، طرفين حق خواهند داشت به مراجع قضايی ذيصلاح مراجعه نمايند.
تبصره – دادگاه صالح جهت اقامة کلية دعاوی احتمالی ناشی از اين قرارداد، دادگاه محل انعقاد قرارداد (شهرستان .........) می باشد.
ماده ده – نشانی طرفين قرارداد از حيث ابلاغ مکاتبات و کلية اوراق قضايی همان نشانی صدرالذکر میباشد و ارسال کلية مکاتبات و اوراق قضايی به نشانی موصوف ابلاغ شده تلقی می گردد.
ماده یازده – اين قرارداد در 11 ماده، 10 بند، 1 تبصره و هفت نسخه تنظيم که پس از امضاء هر هفت نسخة آن معتبر و حکم واحد را دارند.
نام و نام خانوادگي نماينده خريدار: نام و نام خانوادگي فروشنده:
سمت: سرپرست........... سمت: مدیر عامل شرکت ...........
محل مهر و امضا: محل مهر و امضا:
نام و نام خانوادگی :
مهر و امضاء مسئول مالی واحد
شرايط عمومي خرید 000 دستگاه کامپیوتر معاونت شرکت ****
1-كليه كسورات قانوني از جمله بيمه و 5 درصد ماليات بجز مالیات بر ارزش افزوده به عهدة برنده مناقصه است .
2- نصب قطعات و راه اندازی کلیه کامپیوترها بعهده فروشنده طرف قرارداد و رایگان میباشد.
3- پس از نصب و راه اندازی کلیه کامپیوترها در صورتی که عیب و نواقصی مشاهده نگردید از سوی نمایندگان واحد انفورماتیک ....................... و فروشنده صورتجلسه تحویل امضا و مبادله خواهد شد.
|
|
درباره :
,
برچسب ها :
,
بازدید : 390