موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

کامنت گذاشتن در اینستاگرام

کامنت گذاشتن در اینستاگرام

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 03 بهمن 1399 ساعت 01:27

چگونه پست‌های مورد علاقه خود را لایک کنیم یا نظر خود را در مورد آن‌ها بنویسیم

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

اینجا لایک و کامنت در اینستاگرام را با ۹ مرحله ساده تصویری به شما آموزش می‌دهیم. اینکه چگونه می‌توانیم در اینستاگرام پست مورد علاقه خود را لایک کنیم یا نظر خود را برای آن‌ها بنویسیم یا برعکس؛ پستی را آنلایک و کامنت خود را حذف کنیم.  با سایت کادرگرام همراه باشید.

باز کردن برنامه اینستاگرام

از صفحه گوشی برنامه اینستاگرام را باز می‌کنیم و وارد صفحه اینستاگرام خود می‌شویم. روی عکس یا ویدیویی که می‌خواهیم در مورد آن نظر دهیم یا آن را لایک کنیم، کلیک می‌کنیم. خوب است بدانید که برای پست‌های خودتان هم می‌توانید کامنت بگذارید یا لایک کنید. همچنین کامنتی را از بین کامنت‌های پست خود حذف کنید.

همانطور که می‌بینید در سمت چپ پست سه آیکون وجود دارد اولی برای لایک کردن (Like) دومی برای کامنت گذاشتن (Comment) و سومین آیکون برای اشتراک‌گذاری (Share) پست با دیگران است.

لایک یا آنلایک کردن پست اینستاگرام

در این مرحله ما می‌توانیم با استفاده از کلیک روی اولین گزینه سمت چپ (Like)، پست مورد نظر را لایک کنیم.

همچنین با دوبار کلیک کردن روی پست موردنظر می‌توانیم لایک کنیم. حالا فرض کنید عکس یا ویدیویی را به اشتباه لایک کرده‌اید یا اینکه نظرتان عوض شده و می‌خواهید آن را آنلایک کنید. بازهم با استفاده از کلیک کردن روی لایک (Like) یا دوبار کلیک کردن روی عکس یا ویدیو می‌توانید آن را آنلایک کنید.

کامنت گذاشتن برای پست اینستاگرام

برای کامنت گذاشتن روی پست موردعلاقه خود، باید اول روی آیکون کامنت (comment) که زیر پست قرار دارد، کلیک کنید.

وارد کامنت‌های پست مدنظر که بشوید کیبورد گوشی‌تان هم همزمان بالا می‌آید و آماده نوشتن است. جمله خود را در این قسمت می‌نویسید و سپس روی گزینه Post کلیک می‌کنید تا نظرتان در قسمت نظرات (Comments) ثبت شود.

 همچنین می‌توانید برای پست خود هم کامنت بگذارید و جواب دوستان خود را لایک کنید یا پاسخ دهید. پستی که در صفحه اینستاگرام گذاشته‌اید را انتخاب می‌کنید و به قسمت کامنت می‌روید. در این قسمت هم می‌توانید کامنت را لایک کنید و هم پاسخ دهید. برای لایک کردن کامنت روی لایک (Like) کنار کامنت کلیک می‌کنید.

 همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه پاسخ (Reply) به کامنت گذاشته‌شده پاسخ دهید.

حذف کامنت در پست اینستاگرام

در این قسمت در مورد حذف کردن کامنت‌های اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. گاهی اوقات ما کامنتی را می‌نویسیم که اشتباه است یا به هر دلیل دیگری می‌خواهیم آن را حذف کنیم. در بعضی موارد هم زیر پست ما کامنتی نوشته می‌شود که مرتبط با پست ما نیست و قصد حذف کردن آن را داریم.

زمانی‌ که می‌خواهیم کامنت خود را از پست فرد دیگری حذف کنیم، روی پست مورد نظر کلیک کرده و به قسمت کامنت‌ها می‌رویم. انگشت خود را روی کامنتی که نوشته‌ایم نگه می‌داریم تا در قسمت بالای صفحه سمت راست، گزینه حذف (شکل سطل آشغال) نمایان شود سپس روی گزینه حذف کلیک می‌کنیم تا کامنت حذف شود. در این مورد ما فقط قادر هستیم کامنت‌هایی را که خودمان نوشته‌ایم، پاک کنیم.

در مواردی که فرد دیگری برای پست ما کامنت نوشته و می‌خواهیم آن را حذف کنیم، روی پست خود کلیک کرده و به قسمت کامنت‌ها می‌رویم. انگشت خود را روی کامنت مورد نظر نگه می‌داریم تا در قسمت بالای صفحه سمت راست، گزینه حذف (شکل سطل آشغال) نمایان شود سپس روی گزینه حذف کلیک کرده و کامنت حذف می‌شود. در این مورد برخلاف مورد قبلی که گفته شد ما می‌توانیم تمام کامنت‌های نوشته شده زیر پست خود را حذف کنیم. فقط کافی است انگشت خود را روی کامنت‌ نوشته شده نگه داریم تا گزینه حذف فعال شود یا اینکه تمام کامنت‌ها را باهم انتخاب و روی گزینه حذف کلیک کنیم.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد و سوالات شما را در مورد لایک و کامنت برطرف کرده باشد. اگر سوالی در این زمینه دارید ما به شما پاسخ می‌دهیم؛ فقط کافیست آن را برای ما بنویسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر