موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه پرداخت پروموت اینستاگرام

نحوه پرداخت پروموت اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 20 اسفند 1400 ساعت 17:08

نحوه انجام پروموشن در اینستاگرام

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

تبلیغات در اینستاگرام به روش اسپانسر یا پروموشن اینستاگرام
.
? در این روش تبلیغات پست، استوری، محصول یا اپلیکیشن شما به طور مستقیم از طرف اینستاگرام برای جامعه هدف منتشر میشه.
.
? فرض کنید محصولی دارید که میخاید در یک کشور خارجی تبلیغ بشه یا قصد دارید استوری یا پست شما در ایران نمایش و اینگیجمنت یا مشارکت بیشتری داشته باشه، ما با استفاده از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام میتونیم این کارهارو به صورت هدفمند برای شما انجام بدیم.
.
? مزیت این روش نسبت به روشهای دیگه اینه که مطمئن هستید تبلیغ شما به دست کاربر واقعی میرسه نه فالوئر فیک!
.
❓ ما جامعه هدف رو بر اساس پارامترهای زیر مشخص میکنیم:
?️ سن و جنسیت.
?️ علاقه‌مندیهای کاربر.
?️ شهر و کشور.
?️ اندروید یا آیفون.
?️ و …
.
❓ پرداخت هزینه به اینستاگرام بر چه اساسی صورت میگیره؟
?️ بر اساس ریچ یا همون پیشنهاد پست به کاربران.
?️ بر اساس پارامترهایی مثل لایک، کامنت، اشتراک‌گذاری، و تمام اکشن هایی که یک کاربر میتونه با پست اینستاگرامی انجام بده.
?️ بر اساس تعداد نصب اپلیکیشن شما.
.
? نکته: ما این کار رو از طریق اینستاگرام انجام نمیدیم بلکه ساخت کمپین و مدیریت اون از طریق حساب بیزنسی فیس‌بوک و به واسطه قراردادی که با این شرکت داریم انجام میشه.

شاید تا به حال در اینستاگرام لابه لای پست هایی که می بینید، به پست هایی مانند پست زیر برخورده باشید که زیر نام پروفایل پیج مورد نظر کلمه ی Sponsored نوشته شده و پایین پست نیز عبارت Visit Instagram Profile دیده می شود.

Screenshot_20190302-223459-579x1030.png

این پست ها از چه نوعی هستند و چگونه به شما نشان داده می شوند؟

تا به حال برای بیشتر دیده شدن پیج خود از چه روش هایی استفاده کرده اید؟

آیا شما نیز می توانید همچین پستی ایجاد کنید؟

در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه انجام تبلیغات توسط اینستاگرام آشنا کنیم و روش استفاده از آن را به شما نشان دهیم.

با ما همراه باشید.

instagram-300x300.png

این پست ها از چه نوعی هستند و چگونه به شما نشان داده می شوند؟

اینستاگرام زیر مجموعه ای از یک مجموعه ی بزرگتر به نام فیسبوک است. اینستاگرام به کمک فیسبوک توانسته است برای کاربرانی که میخواهند بیشتر دیده شوند، تبلیغات کند. به این نوع تبلیغات، تبلیغات اسپانسری می گویند.

این سرویس تبلیغاتی به گونه ای عمل میکند تا پست هایی را به شما نشان دهد که به آن ها علاقه دارید. برای مثال اگر شما پیج های ورزشی را دنبال کرده اید و عکس های ورزشی را لایک می کنید، اینستاگرام علاقه شما را تشخیص داده و تبلیغات کسی را که در زمینه ورزشی باشد به شما نشان می دهد. شما نیز می توانید پست های خود را پروموشن کرده تا به دید کاربران مخصوص به خود برسانید.

promotion-708x321.jpg

تا به حال برای بیشتر دیده شدن پیج خود از چه روش هایی استفاده کرده اید؟

این روزها داشتن فالوور زیاد می تواند شما را در بین اطرافیانتان محبوب تر کند یا اگر استفاده کاری میخواهید داشته باشید، کار و هدف خود را بهتر به دید مخاطبان خود برسانید. اما برای داشتن فالورهای زیاد چه کار می توان کرد؟

بعضی از پیج ها یا سایت ها هستند که فالور به شما میفروشند. اما این همه همگی اکانت هایی هستند که صاحبانشان آنها را رها کرده اند یا افرادی هستند که لایک نمیکنند و فعال نیستند و به درد شما نخواهند خورد.

یکی دیگر از راه های افزایش فالور استفاده از ربات های اینستاگرامی است که استفاده از آنها ممکن است باعث شود تا اینستاگرام به پیج شما مشکوک شود و حساب کاربریتان را ببندد.

اما بهترین روش برای جذب فالورهای واقعی منظم بودن در پست گذاشتن و مطالب و محتوای خوب تولید کردن است که برای بیشتر دیده شدن آن ها می توانید از روش تبلیغاتی خود اینستاگرام استفاده کنید که تاثیرگذاری خیلی زیادی دارد.

promotion-marketing-novinsampling-700x313.jpg

آیا شما نیز میتوانید همچین پستی ایجاد کنید؟

بله. همه می توانید از سرویس تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید. اما به شرطی که حساب کاربری خود را بیزینسی(کاری) کنید و همچنین به حساب فیسبوک خود در اینستاگرام متصل شوید.

برای اینکه بدانید چگونه باید این کار را انجام دهید در ادامه همراه ما باشید.

مرحله اول: بعد از اینکه حساب کاربری خود را بیزینسی کردید با کلیک روی دکمه آبی رنگ به نام promotion زیر پست مورد نظر خود، با عکس زیر رو به رو می شوید. در این مرحله شما باید اطلاعات حساب کاربری فیسبوک خود را وارد کنید. توجه داشته باشید برای انجام این مراحل باید از وی پی ان استفاده کنید.

Screenshot_20190302-211107-579x1030.png

مرحله دوم: روی دکمه Grant Access کلیک کنید تا اینستاگرام به حساب فیسبوک شما دسترسی پیدا کند.

Screenshot_20190302-211223-579x1030.png

مرحله سوم: روی دکمه Claim Page کلیک کنید.

Screenshot_20190302-211236-579x1030.png

مرحله چهارم: در این صفحه باید مشخص کنید که اینستاگرام کاربران را به پروفایل شما یا وب سایت شما یا دایرکت شما هدایت کند. این همان پیامی است که اگر گزینه اول را انتخاب کنید در زیر پست شما این پیام ظاهر می شود. “Visit Instagram Profile”

Screenshot_20190302-211303-579x1030.png

مرحله پنجم: در اینجا باید مخاطبان خود را مشخص کنید. اگر گزینه اول را انتخاب کنید اینستاگرام به طور اتوماتیک افراد شبیه فالورا های شما را هدف قرار داده و پست شما را به آنها نشان میدهد. اگر گزینه دوم را انتخاب کنید میتوانید خودتان افراد خاص را مشخص کنید.

Screenshot_20190302-220947-579x1030.png

مرحله ششم: در این مرحله شما باید تعداد روزها و مقدار بودجه خود را مشخص کنید.

Screenshot_20190302-221022-579x1030.png

مرحله هفتم: خلاصه تنظیمات اعمال شده را نشان میدهد و بعد از بررسی آنها باید روی عبارت Add a New Payment Method کلیک کنید تا یک کارت اعتباری وارد کنید و مبلغی را که اینستاگرام برای شما در نظر گرفته را بپردازید.

این همان مرحله ای است که ما به دلیل تحریم بودن نمی توانیم از آن عبور کنیم. اما نگران نباشید! پرشیا کام به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید پرداخت خود را انجام دهید و پست خود را پروموشن کنید.

Screenshot_20190302-221041-579x1030.png

سخن آخر

اگر به دنبال یک راهی مطمئن و بی درد سر با بیشترین تاثیرگذاری برای بیشتر دیده شدن پیج و پست های خود در اینستاگرام هستید، بهترین راه استفاده از روش تبلیغاتی اسپانسری اینستاگرام است که برای پرداخت هزینه ی آن می توانید از ما کمک بگیرید.

امتیاز دهی به این مطلب
  • محتوای مطالب
  • نگارش مطالب

امتیاز دهی کاربران

1 (1 رای)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر