سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

تعرفه طراحی بنر چاپی

تعرفه طراحی بنر چاپی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 20 دی 1399 ساعت 00:58

banner-design-service-500x500.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

بنر چیست؟

بنر پیامی است به شکلی هنری، شامل تصاویر و متون، که بر روی پارچه ها با موادی خاص نقش می بندد و بر اساس نیاز سفارش دهنده تهیه می گردد. بنر بیشتر استفاده تبلیغاتی و از نوع بیرونی دارد، هر چند تبلیغات از طریق بنر تنها راهکار تبلیغ نیست ولی این روش هم مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد. تجربه نشان می دهد که استفاده هوشمندانه از بنر، به ویژه در معرفی نام تجاری (برند) در پیشبرد فروش بسیار موثر است.

بسیاری از آگهی دهندگان به شناخت کامل تری از تبلیغات بنر نیاز دارند تا بتوانند  به خوبی از آن استفاده کنند. بر اساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات، در سال ۲۰۰۰ میلادی، تبلیغات از طریق بنر ۴۷ درصد کل تبلیغات را تشکیل داده است. به ویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می بریم. به طور خلاصه در تعریف بنر می توان گفت که بنر، در واقع پرچمی است که یک پیغام، لگو و سمبل را به مخاطبان خود منتقل می کند.

کاربردهای چاپ بنر:

استفاده در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و اجلاس‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی و افزایش ارزش ویژه برند و یا استفاده برای فراخوانی محصولات جدید و تبلیغات هر چه مؤثرتر محصولات.

تقریباً برای هر رویدادی که شرکت میزبانی و یا در آن شرکت می‌کند، یک چاپ بنر سفارشی می‌تواند به انتشار و انتقال پیام بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات شما کمک کند.

بنرها در جنس، سایز و ابعاد مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به نوع مراسم و فضای تعبیه‌شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت طراحی بنر چاپی ۱۳۹۹

ردیفاثرقیمت پایه به تومانزمان تقریبی انجام کار
۱بنر(هرمترمربع)۱۷۰۰۰۰۱۵دقیقه

تعرفه ها بهای پایه بوده و نسبت به زمان انجام کار و ارزش نهایی اثر طراحی شده قابل تغییر می باشد.طراحی صرفاً برای انجام خدمات بعد از طراحی بوده و فایل تحویل نمیگردد.

طراحی بنر چاپی عبارت است از هر نوع طراحی برای چاپ لارج فرمت که قیمت به ازای متر مربع محاسبه میگردد.

banner-design-service-500x500.jpgقیمت طراحی بنر چاپی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون