موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نرم افزار قالب پست اینستاگرام

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 12 اسفند 1399 ساعت 13:26

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-1.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

اگر اهل اینستاگرام هستید ، اکنون باید درک کرده باشید که ایجاد استوری های اینستاگرام کار آسانی نیست. شما باید برچسب های مناسب را اضافه کنید ، فیلترهای مناسب را بکار بگیرید و یک متن متحرک جلا داده شده قرار دهید . اما مهمتر از همه ، شما باید در استوری های خود خلاق باشید تا از باقی رقیب های خود متمایز تر باشید. خوشبختانه ، برنامه های قالب با ارائه چهره ای رنگارنگ به استوری های خود ، کار را ساده تر می نمایند.

از طرح های پرنعمت سبک Polaroid گرفته تا کولاژ رنگارنگ ، این برنامه ها به شما امکان می دهند با استوری های های خود بازی کنید. بنابراین ، اگر به دنبال برنامه های قالب های رایگان و جذاب هستید ، در اینجا بهترین مواردی معرفی شده اند که که قطعاً جذابیت استوری شما را  بالا می برند.

۱. Insta Story (اندروید)

اولین مورد  Insta Story است و قدرت اصلی آن در الگوهای جذاب آن نهفته است. این که آیا این سفرنامه شما را روایت می کند یا درمورد ماجراجویی ساحلی اخیر خود می نویسید ، تمام الگوهای مناسب را دارد. همه آنها با ترکیب رنگی صحیح احساس خوبی دارند و بر عکس واقعی غلبه نمی کنند.

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-11.jpg

من عاشق  رابط کاربری مستقیم این برنامه هستم. فریم ها یا صفحه ها به طور مرتب طبقه بندی می شوند و به این معنی است که برای پیدا کردن قالب مورد نیاز خود ، لازم نیست همه آنها را مرور کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را انتخاب کنید و تصاویر را از کتابخانه عکس تلفن خود اضافه کنید . برخی قالب ها حتی اجازه می دهند متن موجود را اصلاح کنید.

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-10.jpg

پس از اتمام ، تصویر را در گالری تلفن خود ذخیره کنید و آن را با استفاده از هشتگ مناسب ارسال کنید. اینستا استوری هر دو قالب رایگان و پولی را دارد اما خوشبختانه یک دسته از آنها برای استفاده رایگان هستند.

۲. Unfold (iOS و اندروید )

کاربران iOS که به دنبال ساخت استوری جدید و منحصر به فرد هستند ، می توانند Unfold را امتحان کنند. این برنامه حدود ۴.۹ امتیاز در فروشگاه App دارد.  این اپلیکیشن خوش تیپ کوچک دارای الگوهای بسیار نرم و صاف است.

از فریم های کلاسیک Polaroid گرفته تا قاب های یکپارچه سازی با سیستم عامل فیلم و کلاژهای مرتب ، سبک های زیادی را ارائه می دهد. می توانید برای اینستاگرام یک استوری جذاب در موضوع موردنظر خود طراحی کنید.

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-1.png

بدیهی است ، می توانید متن شخصی خود را اضافه کنید. پس از اتمام کار ، فقط صفحه را ذخیره کرده و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-6.jpg

تا کنون حدود ۲۵ قالب رایگان و حدود ۹۰ قالب برتر وجود دارد. اگر از موارد رایگان راضی هستید ، می توانید برنامه را ارتقا داده و قالب های دیگر را  آنلاک کنید.

۳. Selfissimo (آیفون و اندروید )

Selfissimo  یک برنامه قالب استوری اینستاگرام  نیست. اما من مطمئن هستم که شما این برنامه را به خاطر روش غیر متعارف اش در گرفتن عکس های سلفی دوست خواهید داشت. این برنامه توسط Google به طور خودکار طیف های سلفی را در حالت های مختلف ضبط می کند و آنها را در یک فیلم یکپارچه سازی با سیستم عامل  می چسباند.

تنها کاری که باید انجام دهید اینست که قاب را کمی در اینستاگرام کج کنید ، بلوک رنگ و موارد دیگر را تنظیم کنید !

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-7.jpg

عکس ها به رنگ سیاه و سفید است که مطمئناً هر روز عکس های رنگی به شما می دهد. می توانیم این برنامه را غرفه عکس مدرن بنامیم.

۴. Canva (iOS و اندروید)

به دلیل ویژگی های چشمگیر ، Canva را باید یک برنامه همه جانبه بنامیم. این که آیا می خواهید فونت های خسته کننده اینستاگرام را تغییر بدهید یا می خواهید یک نقل قول سفارشی اضافه کنید ، این برنامه همه چیز را ممکن می کند.  این برنامه هم در فروشگاه برنامه اپل و هم در فروشگاه گوگل پلی رایگان است.

و خوشبختانه ، وقتی صحبت از قالب ها می شود ، کانوا کسی را ناامید نمی کند . این مجموعه مقوله های مختلفی را برای شما انتخاب می کند از جمله تابستان ، مسافرت یا نقل قول.

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-8.jpg

پس از انتخاب یکی از الگوها ، تمامی الگوهای خیره کننده  به شما ارائه می شود. این که شما ترجیح می دهید آن را به چه میزان تغییر دهید ، بستگی به شما دارد. می توانید تصویر پس زمینه را نگه دارید یا یکی از گالری خود را انتخاب کنید. و حتی می توانید سبک فونت را تغییر دهید ، متن مورد نظر خود را اضافه کنید و … ، این لیست همچنان ادامه دارد.

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-9.jpg

به طور خلاصه ، Canva یک برنامه ضروری برای Instagram بازها است.

Canva دارای قالب های پرداختی و رایگان است ، و خوشبختانه  ، الگوهای رایگان زیادی وجود دارد.

۵. Over (اندروید)

اگر به دنبال ایجاد نام تجاری خود در اینستاگرام هستید ، اپلیکیشن Over برای شما مناسب است. این برنامه کتابخانه چشمگیر مانند Canva ندارد ، اما می توانید اطمینان داشته باشید که چیزهای مناسبی در آن پیدا کنید.

در رنگهای چشم نواز گرافیکی جذاب وجود دارد. تنها نکته این است که قالب ها طبقه بندی نمی شوند. بنابراین ، شما باید برای پیمایش الگوی مناسب کمی از وقت خود را صرف کنید.

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-2.jpg

به شما امکان می دهد تصویر پس زمینه را تغییر دهید ، رنگ ها را تغییر دهید ، سایه و لایک ها را تنظیم کنید.

شما این ویرایشگر تصویر  را برای لایه های آن دوست خواهد داشت.  کارهای بیشتر از طریق لایه ها و تنها کاری که باید انجام دهید اینست که روی آیکن لایه ها ضربه بزنید تا آنها را دستکاری کنید.

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-3.jpg

این برنامه شامل ترکیبی از قالب های رایگان و پولی ، مشابه برنامه فوق است.

۶. Story Maker (اندروید)

آخرین برنامه موجود در لیست ما Story Maker است. این یکی شبیه به اینستا استوری است و مجموعه ای از الگوهای جذاب را در اختیار شما قرار می دهد. من به خصوص بخش برس را دوست دارم که به شما امکان می دهد پرتره ها را با نور دیگری نشان دهید.

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-4.jpg

مهمتر از همه ، این برنامه برای تقویت عکس و تصاویر دارای فیلترهای سفارشی است.

Free-Template-Apps-for-Instagram-Stories-5.jpg

قالب های استوری ساز رایگان است. با این حال ، برنامه بعد از انتخاب الگویی برای ویرایش ، به شما تبلیغ نشان می دهد. اگر بتوانید با آن کنار بیایید ، Story Maker یک برنامه عالی برای مبتدیان اینستاگرام است.

مطمئناً عکس ها و فیلم های شخصی جذابیت خود را به استوری های اینستاگرام اضافه می کنند. استفاده از یک قالب مناسب در استوری های اینستاگرام شما می تواند ، جذابیت آن را چند برابر کند. با این برنامه ها کار شما بسیار ساده می شود و دیگر نیازی به ابزارهای پیشرفته ای مانند ، فتوشاپ نخواهید داشت. می توانید مقاله بعدی ما را برای استوری اینستاگرام و هر آنچه که باید بدانید !  مطالعه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: learnparsi.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر