موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

فنگ شویی برای مجردها

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 04 مرداد 1398 ساعت 14:58

بر طبق اصول فنگ شویی برای اینکه گوشه رمانتیک خونه خودتون را پیدا کنید باید خانه یا اتاقتان را در یک مربع ۹ خانه ای تصور کنید گوشه ای که در جنوب غربی قرار میگیرد گوشه رمانتیک منزل شما است.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

شما باید توجه بیشتری به این گوشه از منزل خود بکنید. اگر مشکل خانوادگی و عاشقانه در زندگی شما وجود دارد به این دلیل است که این گوشه از منزل شما خوب چیدمان نشده است.و یا مملو از انباشتگی است.اگر میخواهید رابطه شما با کسی که دوستش دارید بهبود بگیرد عکس او را و یا عکس خانوادگی خود را در این گوشه قرار دهید. دقت کنید که این عکس خاطره خوبی را برای شما تداعی کند.

گذاشتن شمع قرمز و یا کریستال نیروی چی را در گوشه رمانس فعال میکند. به یاد داشته باشید که هر نمادی که در این جا می گذارید باید عدد ۲ را تداعی کند چون عدد خانه عشق ۲ است.مثلا ۲ عدد شمع قرمز .

که البته هرازگاهی باید شمع ها را روشن کنید تا انرژی های این بخش پاکسازی شوند و چراغ عشق و روابط خوب برایتان همیشه روشن بماند. 

واسه مجردهای عزیززززززززززززززززززززززززززbiggrin.gifangel.png
این رو مجردها امتحان کنن ببینن چی میشه هههههههههههه

دوستی داشتم که هر وقت شمع های خانه ۲ را با نیت یافتن نیمه گمشده اش روشن می کرد به طور خود به خود یکی از آنها خاموش میشد و این بدین معناست که طبیعت در آن زمان خاص برای او ازدواج را مناسب نمیدانست

اگر ازدواج کرده اید یا به کسی علاقه دارید باید تصویر هردو شما در یک قاب باشد . قاب های جداگانه شما را از یکدیگر جدا می کند و این دقیقا پیامی است که نماد شما به کاینات می فرستد.

نور ها ی ملایم و یا داشتن آباژورهایی که نور ملایم دارند شانس عشق شما را زیاد میکند. دقت کنید که رنگ قرمز که عنصر آتش است این بخش را تقویت می کند .

کریستالها ی طبیعی که از مادر طبیعت آمده باشند مفید هستند. کوارتز های قرمز و زرد شانس رمانس شما را زیاد میکنند. از اشکالی قلبی برای تزیین این قسمت استفاده کنید.


رز کوارتز نماد عشق است.اما فقط درباره افرادی که مزدوج شده اند باید در اتاق خواب استفاده شود.مجردان عزیز توجه نمایید که نگه داری این کریستال قدرتمند در اتاق خواب شانس ازدواج شما را به شدت کاهش می دهد. 

از تصاویری که برای شما بار عاشقانه دارند استفاده کنید.این تصاویر می تواند شامل تصویری دو نفره از عروس و داماد خویشاوند شما باشد که زندگی خوب و شیرینی دارند یا تصویر ۲ شاخه گل یا هر چیزی که حس خوبی برایتان دارد.اما به هر حال باید زوج باشد.

اگر نمی خواهید ازدواج کنید لازم نیست از سمبل یا نماد خاصی استفاده کنید و این بخش را بسیار با وسواس انرژی بدهید تنها کافیست آن را پاک و بدون انباشتگی نگه دارید و از یک نماد زوج استفاده کنید و برای روابطتان هر چه که هست برکت بطلبید و اجازه دهید هستی هرآنچه را که صلاح شماست به سرنوشتتان فرابخواند....

یکی ازبهترین نمادهای عشق وروابط عاطفی ،تصویریک جفت غاز (قو)  یا درنا می باشد.اگردرحال پرواز با هم باشند .اینها نماد یگانگی،هم فکری وعشق در زندگی زناشویی است.تصویر بایستی حتما" دوتایی باشد.نه کمترونه بیشتراز این نمادمی توانیم درمنطقه جنوب غربی اتاق نشیمن استفاده کنیم.بااین نمادزندگی شادمان وسعادتمندی راتجربه خواهیم کرد

راستی دوستان  یه چیزی که خیلی مهمه و باید بهتون بگم اینه که درسته که فنگ شویی نماد های مختلفی برای ثروت , عشق , ازدواج , خوشبختی , کار و .... داره ولی اگه کسی خونه ش رو پاکسازی نکنه و پیچیدگی های انرژی و راکد بون انرژی رو از بین نبره, متاسفانه باید بگم که این نماد ها تاثیر کامل نمیزاره و شاید حتی اوضاع با گذاشتن یه نماد مثبت بدتر از قبل هم بشه. می خواستم بگم بدون پاکسازی، نماد فایده نداره. لطفا اول پاکسازی، بعد کشیدن نقشه خونه و مشخص کردن جهات 8 گانه و بعد استفاده از نمادها.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر