موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

پیج ساز اینستاگرام

پیج ساز اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 12:37

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL
  •                                    
  • دسته بندی : آموزش شبکه های اجتماعی
  • تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
  • تاریخ به روز رسانی : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

instagram-cover-greateaccount.jpg

میدونستید بیش از ۱۵۰ هزار نفر در ماه آموزش ساخت اکانت اینستاگرامو یا مشتقاتشو جستجو میکنن؟ با این دلیل هست که ورودی های زیادی برای اینستاگرام طی سال های اخیر مخصوصا یک سال گذشته رقم خورده و باعث رشد اینستاگرامشده. در این آموزش میخوام بهتون بگم چطوری هم از طریق موبایل و هم از طریق کامپیوتر اکانت اینستاگرامخودتون رو به راحتی بسازید و ایمن کنید.
راستی آموزش های رایگان مارو در دیتا دیزاین درمورد اینستاگرام از دست ندین !!!!
یک دوره رایگان فوق العاده داریم که هم میتونید طریقه کار کردن با اینستاگرام رو یاد بگیرید و هم از اینستاگرام به راحتی کسب درآمد رو با ما شروع کنید.

پیشنهاد ویژه:

offer02gift.jpg

پیشنهاد ویژه

برای ساخت پیج اینستاگرام به صورت کاملا حرفه ای نیاز به دانش کلی درباره رمز و راز های اینستاگرام دارید. ساخت پیج در اینستاگرام صرفا به همین جا ختم نمی شود و می توانید با کلیک بر روی آموزش اینستاگرام به صورت رایگان از ساخت پیج اینستاگرام حرفه ای تا بالاترین استقلال مالی و کسب درامد اینترنتی خیلی زیاد لذت ببرید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام محیطی است که بیشتر برپایه ارسال تصاویر و ویدئو ها بنا شده است. البته در اینستاگرام میتوان با دیگران به گفت و گو پرداخت و گروه تشکیل داد ولی این شبکه اجتماعی بیشتر برپایه عکس و فیلم است. ساخت اکانت اینستاگرام به دو صورت میباشد  : ١) نصب اپلیکیشن اینستاگرام و ثبت نام در اپ اینستاگرام  ٢) ساخت اکانت اینستاگرام در سایت اینستاگرام ، استفاده از سایت اینستاگرام که نشانی آن  www.instagram.com   است، برای استفاده باید یک اکانت کاربری داشته باشید.

در این مقاله همراه ما باشید تا آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل از طریق اپلیکیشن های اندروید و آی او اس و همچنین آموزش ثبت نام در سایت اینستاگرام و نحوه کار با اینستاگرام را هم در موبایل هم سایت اینستا به صورت کامل برای شما عزیزان آموزش بدیم.

ساده ترین راه برای ایجاد اکانت کافیست یک ایمیل برای اینستاگرام داشته باشید و یا یک شماره تلفن داشته باشیم.یعنی : ( ساخت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن و ساخت اکانت اینستا با ایمیل )

ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر :

برای ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر ابتدا وارد سایت رسمی اینستاگرام شوید. در صفحه ای که مشاهده میکنید اگر نام کاربری و رمز عبور خود را دارید میتوانید وارد اکانت خود شوید در غیر این صورت بر روی گزینه sign up کلیک کنید. در فرم ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید و بر روی sign up کلیک کنید. این اطلاعات شامل شماره موبایل و یا ایمیل، نام کامل خود، نام کاربری و رمز عبور می شود. بعد از این مرحله تاریخ تولد خود را وارد کنید و بر روی عضویت یا sign up کلیک کنید. در این مرحله کدی از طرف اینستاگرام برای شماره ای که وارد کردید پیامک می شود. کد را در کادر مربوطه وارد کنید و بر روی confirm کلیک کنید.

تمام شما وارد حساب اینستاگرامی خود شده اید

ساخت اکانت اینستاگرام با اپلیکیشن موبایل اینستاگرام :

١- ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را بسته به نوع سیستم‌عامل گوشی خود، از اپ استور  یا سیب اپ برای گوشی‌های اپل apple و IOS و از پلی استور  یا بازار برای گوشی‌های اندروید android دانلود کنید.

٢- پس از نصب اپلیکیشن اینستاگرام، برای ثبت‌نام با شماره موبایل در اینستاگرام به تب تلفن phone و ثبت‌نام با ایمیل در اینستاگرام به تب ایمیل  email می‌رویم.

1craete-account.jpg

ساخت اکانت اینستاگرام مرحله اول

نکته۱ : اگر شماره موبایل را وارد کرده اید یک پیامک حاوی کد از طرف اینستاگرام براتون به صورت پیامک می آید که باید وارد کنید و ثبت نامتون انجام بشه.

نکته ٢ : برای ساخت اینستاگرام با موبایل فقط کافیه یک ایمیل یا جیمیل بسازید و با جیمیل در اینستا ثبت نام کنید.

حال در صفحه بعد (چه شماره تلفن و چه ایمیل وارد کرده باشید) ، باید یک نام (full name) و یک رمز عبور (password) انتخاب کنید .

2createaccount.jpg

البته میتوان در این قسمت یک نام کاربری برای خود انتخاب کنیم که همان fullname است اما در نهایت نام کاربری را میتوان از تنظیمات اینستاگرام هم تغییر داد حالا گزینه next یا مرحله بعد را لمس کنید.

توجه : در این مرحله اگر شماره موبایلتون رو در اینستاگرام وارد کنید براتون یک کد از طرف اینستاگرام پیامک میشه که باید در کادر اون کد رو وارد کنید تا به مرحله بعد وارد شوید

3create-account.jpg

ساخت اکانت اینستاگرام مرحله ۳

بعد از وارد کردن کد وارد صفحه انتخاب نام کاربری یا همون انتخاب نام پروفایل اینستاگرام میشید. در این صفحه که در عکس زیر مشاهده میکنید اینستاگرام یک اسم یا همون یک نام کاربری () برای شما در نظر میگیره اگر شما روی دکمه بعدی لمس کنید به مرحله بعد میرید و این نام به عنوان نام پروفایلتون در نظر گرفته میشه ، اما اگر میخواید نام پروفایل اینستاگرامتون رو عوض کنید و یک نام پروفایل اینستاگرام بهتر انتخب کنید روی کلمه ی تغییر نام کاربری جهت تغییر نام پروفایل اینستاگرام لمس کنید.

4create-account.jpg

ساخت اکانت اینستاگرام مرحله۴

درصفحه بعد از ما میخواهد که اکانت فیسبوک را به اینستاگراموصل کنیم تا از این طریق دوستان خود را که در فیس بوک داریم در اینستاگرام نیز دنبال ( follow ) کنیم. برای گذشتن از این مورد گزینه skip  یا رد کردن را میزنیم و اگر خواستیم به اینستاگرام را به فیس بوک وصل کنیم کادر آب رنگ connect to facebook  یا اتصال اینستاگرام به فیس بوک را لمس میکنیم.

5createaccount-1.jpg

ساخت اکانت اینستاگرام مرحله۵

در صفحه جدید میتوانیم یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کنیم.برای اینکار کادر آبی رنگ Add a Photo را لمس میکنیم. اگر دوست ندارید در اینستاگرام عکس داشته باشید برای گذشتن از این مورد میتوان گزینه skip را لمس کنید.

در صفحه بعد به ما میگوید که اطلاعات ورود به این اکانت را ذخیره کنید تا بعدا خواستیم دوباره وارد این اکانت شویم دیگر به قسمت ورود و وارد کردن اطلاعات نرویم و مستقیم وارد این اکانت شویم.برای ذخیره اطلاعات باید گزینه save را انتخاب کنیم.

6createaccount.jpg

ساخت اکانت اینستاگرام مرحله۶

به شما تبریک میگوییم اکنون با این کار شما یک اکانت اینستاگرام ساخته اید خوشحال میشیم به عنوان اولین کسی که در اینستاگرام باهاش مواجه میشید باشیم برای اینکار پیج ما رو با نام اینستاگرام datadeign.ir دنبال و فالو کنید.

پیشنهاد مطالعه مقاله : دیلیت اکانت یا حذف دائمی اکانت اینستاگرام

register-instagram-61.jpg

١- برای ثبت نام در سایت اینستاگرام ابتدا وارد سایت اینستاگرام به آدرس www.instagram.com می شویم.

٢- در فیلد اول (Mobile Number Or Email) ایمیل و یا شماره موبایل را وارد می کنیم.

٣- در فیلد full name نام کامل خود را وارد میکنیم.

۴- در فیلد user name  نام کاربری اکانت را وارد میکنیم.

۵- در فیلد password رمز عبور برای خود انتخاب میکنیم.

۶- در آخر گزینه sign up را میزنیم که با این کار شما در سایت اینستاگرام اکانت اینستاگرام ساخته اید و میتوانید از طریق سایت از اینستاگرام استفاده کنید.

چگونه از طریق سایت اینستاگرام به اکانت خود دسترسی پیدا کنیم؟

اگر اکانت اینستاگرام خود را قبلا ساختید و قصد دارید که از طریق سایت اینستاگرام وارد آن شوید، کافیه به سایت اینستاگرام مراجعه کرده و سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

چطور با سایت اینستاگرام، پست‌های را مشاهده کنیم؟

برای مشاهده پست‌های دوستان یا فالویینگ‌ها شما از طریق سایت اینستاگرام باید وارد اکانت اینستا خود شوید. پست‌های دوستان در بخشی که با عنوان Feed نمایش داده می‌شوند. به منظور دسترسی به این بخش کافیست که در مرورگر خود بر روی عبارت Instagram موجود در گوشه سمت چپ صفحه کلیک کنید. اگر از گوشی یا تبلت خود با سایت اینستاگرام مراجعه کرده‌اید، در گوشه سمت چپ صفحه یک آیکون با نما خانه را مشاهده می‌کنید که با انتخاب آن لیست پست‌های اخیر دوستان شما در اینستاگرام نمایش داده می‌شود.
چطور از سایت اینستاگرام، پروفایل خود را ویرایش کنیم؟

اگر قصد دارید که از طریق سایت اینستاگرام، مشخصات و اطلاعات پروفایل خود را ویرایش کنید باید ابتدا وارد اکانت خود شده و سپس بر روی آیکون با نماد آدمک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید. سپس بر روی آیکون Edit Profile کلیک کنیدو  مشخصاتی نظیر نام کاربری، بیوگرافی و … پروفایل اینستاگرام خود را ویرایش کنید. پس از اعمال تغییرات مورد نظر، کافیست که بر روی گزینه Submit کلیک کنید تا این تغییرات ذخیره شوند.
چگونه در سایت اینستاگرام جستجو کنیم؟

بر روی نوار کناری آیکون ذره‌بین در بالای صفحه مشاهده می‌شود کلیک کنید. در این بخش هر عبارت یا موضوعی که قصد دارید در رابطه با آن جستجو کنید را وارد نمایید. سپس بر روی آیکون ذره‌بین کلیک کنید تا فرآیند جستجو از طریق سایت اینستاگرام انجام شود. جستجوی اینستاگرام بر اساس هشتگ‌ها، اکانت‌ها و … انجام میشود.

چطور با سایت اینستاگرام از کامپیوتر، عکس پروفایل خود را تغییر دهیم؟

با استفاده از سایت اینستاگرام می‌توانید نسبت به تغییر عکس پروفایل خود هم اقدام کنید. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا بر روی آیکون با نماد آدمک موجود در بالای صفحه کلیک کنید.
حال بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.
اگر قصد دارید که عکس جدیدی را جایگزین عکس فعالی کنید، باید گزینه Upload a Photo را انتخاب کنید. اگر قصد دارید که عکس کنونی موجود را حذف کنید، باید گزینه Remove را انتخاب نمایید.

 اینستاگرام قابلیت ساختن و داشتن چند اکانت همزمان را در اختیار کاربرانش قرار داده و البته راه بسیار ساده ای هم برای فعال سازی چند حساب کاربری روی یک گوشی وجود دارد. این موضوع رو هم بگم که شما روس یک کامپیوتر هم میتونید چند حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید.

برای ساختن چند اکانت اینستاگرام همزمان مراحل زیر را دنبال کنید :

١- ابتدا از طریق گوشی وارد اپلیکیشن اینستاگرام و یا از کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شوید، روی عکس پروفایلتان در گوشه سمت راست و پایین صفحه لمس یا کلیک کنید و وارد صفحه حساب کاربری اینستاگرام میشوید.

instagram-homepage.jpg

( شکل ١) ====> صفحه اصلی یا تایم باین اینستاگرام

٢- در این مرحله بسته به ورژن اینستاگرام نصب شده روی موبایل شما از ٢ طریق میتوان اکانت ساخت . راه اول : در این صفحه مانند کادر و فلش قرمز رنگ بر روی نام اکانت خود لمس کرده و در منویی که باز میشود مانند کادر و فلش سبز رنگ گزینه add account را لمس کنید.

حالا این صفحه باز میشود در پایین سمت راست گزینه Sign Up یا ثبت نام را لمس کنید و در صفحه جدید میتوانید اکانت دوم و سوم و … اینستاگرام خود را بسازید.

insta-addacound.jpg

نکته ١ : برای دسترسی به اکانت‌های خود در اینستاگرام باید وارد پروفایل خود شوید و با لمس عکس یا نام خود، بالا سمت چپ، بین حساب‌های مختلف سوییچ کنید.

نکته ٢ : اگر می‌خواهید از یک اکانت به طور کامل خارج شوید، هنگامی که وارد پروفایل میشوید، از منوی آپشن گزینه “…Log Out of” را انتخاب کنید.

در نوار ابزاری که در پایین صفحه ورودی اینستاگرام قرار دارد ۵ گزینه وجود دارد

گزینهی اول (آیکون خانه) مربوط به بخش اصلی برنامه یا به اصطلاح Feed-ها یا تایم لاین است. این بخش مانند Home Page فیسبوک عمل می‌کند و پست‌های ارسال‌شده توسط اشخاصی که آن‌ها را فالو کرده‌اید به‌صورت یکجا در این بخش به نمایش گذاشته می‌شوند. این بخش در ابتدا پست‌ها را به ترتیب زمان انتشار نمایش می‌داد که متاسفانه در اقدامی عجیب از سوی مسئولین اینستاگرام و با وجود مخالفت‌های اکثر کاربران این شبکه، ترتیب نمایش پست‌ها کاملا به هم ریخت و هم اکنون پست‌ها به‌صورت به هم ریخته و شانسی نمایش داده می‌شوند. البته خود اینستاگرام اعلام کرده است که ترتیب پست‌ها را طوری نمایش می‌دهد که پست‌هایی که برای شما مهم‌تر است در بخش بالاتر نمایش داده شود؛ اما در عمل شاهد چنین موضوعی نیستید و پست‌ها به‌صورت کاملا Random نمایش داده می‌شوند.

گزینه‌ی دوم (آیکون ذره بین) بخش جستجوی اینستاگرام است که در آن به موارد مهم و بااهمیتی دسترسی خواهید داشت.

  • اولین بخش که در بالای صفحه قرار گرفته، مربوط به بخش جستجو است. در این قسمت با چهار تب متفاوت (Top, People, Tags و Places) رو‌به‌رو خواهید شد. اگر کلمه‌ مورد نظر شما در بخش اکانت‌ها (People) جستجو شود، صفحههای مربوط به آن و اگر همین کلمه در بخش هشتگ‌ها (Tags) جستجو شود نیز تمامی عکسهای مرتبط با موضوع جستجوشده‌، برای شما به نمایش در خواهد آمد. بخش Top نیز ترکیبی از آی‌دی‌ها، هشتگ‌ها و مکان‌ها است و زمانی که کلمه‌ای را در کادر جستجو وارد می‌کنید می‌توانید در تب Top تمامی موارد مهم را اعم از هشتگ و… مشاهده کنید
  • دومین بخش مربوط به یک نوار باریک است که در آن می‌توانید لایو ویدیوها و استوری‌‌های محبوب و منتخب را مشاهده کنید تا در صورت تمایل آن‌ها را تماشا کنید. اگر با مفهوم لایو ویدیو یا استوری آشنایی ندارید در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.
  • بخش سوم نیز مربوط است به عکس‌ها و ویدیوهایی که به‌صورت اتفاقی از حساب‌های مختلف اینستاگرام (که فالو نکرده‌اید) به شما نمایش داده می‌شوند. این انتخاب‌ها بر اساس علایق شما صورت می‌گیرد، به این معنا که اینستاگرام با آنالیز افرادی که فالو کرده‌اید و تصاویری که لایک می‌کنید، عکس‌ها و ویدیوهایی که احتمالا برای شما جالب است، در این بخش برای شما نمایش می‌دهد.

گزینه‌ی سوم (آیکون +)

گزینه‌ی چهارم (آیکون قلب) بخش مدیریت اعلان‌ها است. این بخش شامل دو برگه جداگانه با عنوان You و Following است. در بخش You اگر کسی برای شما درخواست دوستی بفرستد، عکس شما را لایک کند یا برایتان کامنت بگذارد به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. در تب دوم نیز می‌توانید اطلاعات مختصری از افرادی که آن‌ها را فالو کرده‌اید پیدا کنید. برای مثال می‌توانید متوجه شوید که دوستتان چه عکس‌هایی را لایک یا به تازگی چه صفحه‌ای را فالو کرده است.

گزیه پنجم (آیکون آدمک) نیز پروفایل شخصی شما است. در این بخش تمامی عکس‌ها و ویدیوهایی که ارسال کرده‌اید وجود دارند و می‌توانید به تغییر اطلاعات اکانت خود بپردازید.

زمانی که در صفحه پروفایل اینستاگرام خود قرار دارید، می‌توانید با لمس گزینه «سه نقطه» در بالای صفحه، به تنظیمات اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. در این منو چندین گزینه وجود دارد که در ادامه به معرفی جزئی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • Invite Facebook Friends: توسط این گزینه می‌توانید با متصل کردن اکانت فیسبوک خود به اینستاگرام،  اکانت خود را به دوستانتان معرفی کنید و از آن‌ها بخواهید که شما را پیدا و فالو کنند.
  • Invite Friends: این گزینه نیز همان امر دعوت را با روش‌های دیگر همچون ایمیل یا اشتراک‌گذاری از طریق باقی اپلیکیشن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • Facebook Friends: توسط این گزینه می‌توانید بعد از اتصال اکانت اینستاگرام شما به اکانت فیسبوک، دوستان فیسبوکی خود را که در اینستاگرام هم حضور دارند پیدا و در صورت تمایل فالو کنید.
  • Contacts: این گزینه شماره تلفن‌های موجود در گوشی شما را اسکن می‌کند و افرادی را که عضو اینستاگرام باشند به شما نمایش می‌دهد. البته شرط این موضوع این است که دوستان شما شماره تلفنشان را در اکانت اینستاگرام ثبت کرده باشند در غیر این صورت حتی اگر عضو اینستاگرام باشند در این بخش نمایش داده نمی‌شوند.
  • Story Setting: این بخش مربوط به تنظیمات استوری است که در آن می‌توانید مشخص کنید چه افرادی (همه یا فقط کسانی که فالو کرده اید) قادر به ارسال نظر درباره استوری‌های شما باشند. اگر دوست دارید شخص یا اشخاص بخصوصی قادر به تماشای استوری‌های شما نباشند نیز می‌توانید در همین صفحه آن‌ها را مشخص کنید. عمر استوری‌ها ۲۴ ساعت است و بعد از آن به‌طور خودکار حذف می‌شوند؛ بنابراین اگر می‌خواهید عکس یا ویدیویی که در استوری آپلود می‌کنید در گوشی نیز ذخیره شود، می‌توانید گزینه‌ی Save Sahred Photos را در بخش انتهایی این صفحه روشن کنید.
  • Edit Profile: توسط این گزینه که در همان صفحه‌ی اصلی پروفایل نیز در دسترس قرار دارد می‌توانید اطلاعات اکانت خود را تغییر دهید. نام، آی‌دی، بیوگرافی، عکس پروفایل، لینک سایت، ایمیل، شماره تلفن و‌… از مواردی هستند که در این بخش می‌توانید آن‌ها را ویرایش کنید.
  • Two-Factor Authentication: توسط این امکان می‌توانید ورود دو مرحله‌ای را برای اکانت خود فعال کنید. بعد از فعال‌سازی، از این پس هنگام ورود به اکانت علاوه بر رمز ورود، یک کد فعال‌سازی نیز (که به شماره شما پیامک می‌شود) مورد نیاز خواهد بود.
  • Post You’ve liked: در این بخش تمامی عکس‌ها یا ویدیوهایی در طول استفاده‌ی خود از اینستاگرام لایک کرده‌اید جمع‌آوری خواهند شد تا بتوانید در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • Blocked Users: کاربرانی که بنا به هر دلیلی بلاک کرده‌اید در این بخش لیست خواهند شد تا در آینده و در صورت نیاز بتوانید آن‌ها را آنبلاک کنید.
  • Switch To Business Profile: از این گزینه می‌توانید برای تبدیل اکانت خود به اکانت تجاری استفاده کنید. مشاهده‌ی آمار دقیق از بازدید پست‌ها، ساعات شلوغی پیج، اضافه کردن گزینه‌ی تماس یا آدرس و‌… از مواردی هستند که با تبدیل پیج عادی به پیج تجاری به اکانت شما اضافه خواهند شد.
  • Private Acc: این گزینه حالت خصوصی را برای اکانت شما فعال می‌کند. در حالت عادی تمامی پست‌ها و ویدیوهایی که در اینستاگرام آپلود می‌کنید و حتی لیست افرادی که فالو کرده‌اید برای تمام کاربران قابل نمایش هستند و همچنین هرشخصی می‌تواند به‌طور آزادانه شما را فالو کند. اما با خصوصی کردن اکانت خود، هر شخص برای آنکه شما را فالو کند نیاز به تأیید شما دارد و تا قبل از آن نیز قادر به مشاهده‌ی پست‌هایی که در پیج دارید نخواهد بود.
  • Linked Acc: این گزینه نیز برای متصل کردن اکانت فیسبوک، توبیتر و.. به اینستاگرام به کار می‌رود که علاوه بر مزیت آن در بازیابی رمز عبور، می‌توان با استفاده از آن پست‌های ارسال‌شده را نیز بین اکانت‌ها همگام‌سازی کرد.
  • Contacts: این گزینه شماره تلفن‌های موجود در گوشی شما را اسکن می‌کند و افرادی را که عضو اینستاگرام باشند به شما نمایش می‌دهد. البته شرط این موضوع این است که دوستان شما شماره تلفنشان را در اکانت اینستاگرام ثبت کرده باشند در غیر این صورت حتی اگر عضو اینستاگرام باشند در این بخش نمایش داده نمی‌شوند.
  • Language: زبان برنامه در این بخش قابل تغییر است که البته زبان فارسی جزوی از آن نیست.
  • Push Notification: اگر کسی عکس یا کامنت شما را لایک کند، برای شما کامنت بگذارد، شما را فالو کند، لایو ویدیو اجرا کنید و‌… اینستاگرام برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال می‌کند تا شما را از آن باخبر کند. در این بخش می‌توانید به‌صورت تفکیک‌شده روی این موارد کنترل داشته باشید و مواردی که تمایلی به آن ندارید خاموش کنید. برای مثال بسیار مهم است که از کامنت‌ها یا دایرکت‌هایی که برایمان ارسال می‌شود باخبر شویم، اما دانستن آنکه چه کسانی ما را فالو کردند یا تصاویرمان را لایک کرده‌اند اهمیت چندانی ندارد و می‌توان اطلاع‌رسانی آن‌ها را خاموش کرد.
  • CelluarDataUse: در این بخش می‌توانید در صورت تمایل حجم مصرفی اینستاگرام را مقدار کمی کاهش دهید. استفاده از این موضوع تجربه‌ی استفاده از اینستاگرام را کمی ناخوشایند می‌کند و ممکن است زمان بیشتر برای بارگذاری و حتی کیفیت کمتری در عکس‌های لود شده شاهد باشید.
  • Comments: خوشبختانه اینستاگرام امکان بستن کامل کامنت‌ها را برای پست‌های اینستاگرام مهیا کرده است که در ادامه به آموزش آن خواهیم پرداخت. اما اگر دوست ندارید که کامنت‌ها را به‌طور کامل ببندید، می‌توانید از امکان سانسور کامنت‌ها استفاده کنید. در این بخش می‌توانید کلمات خاصی را مشخص کنید تا اگر کامنتی حاوی آن کلمات بود به‌طور خودکار سانسور شود و برای شما و کاربران دیگر نمایش داده نشود. برای مثال با وارد کردن برخی کلمات رکیک، نژادپرستانه، سیاسی و‌… می‌توانید فضای پاک‌تر و آرام‌تری در کامنت‌های خود داشته باشید.
  • Upload Quality: این گزینه مربوط به کیفیت پست‌هایی است که آپلود می‌کنید اما بهتر است آن را دست نخورده باقی بگذارید.
  • Save Original Photo And Video: اگر می‌خواهید یک عکس یا ویدیو را به‌صورت زنده و توسط دوربین داخلی اینستاگرام ثبت و آپلود کنید، می‌توانید با روشن گذاشتن این ۲ گزینه، اینستاگرام را طوری تنظیم کنید که بعد از ارسال، یک نسخه از آن‌ها را نیز در گالری گوشی شما ذخیره کند. اگر این ۲ گزینه خاموش باشند، پست‌هایی که از طریق دوربین داخلی اینستاگرام ثبت می‌کنید (نسخه خام) در گوشی ذخیره نخواهند شد.
  • Add Account: توسط این گزینه می‌توانید در صورتی که بیش از یک اکانت اینستاگرام دارید، آن‌ها را نیز در برنامه وارد کنید و به تفکیک به مطالب هر کدام دسترسی داشته باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر