موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

فیلم آموزش کامپیوتر

فیلم آموزش کامپیوتر

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 27 مهر 1398 ساعت 22:00

icdl.svg.svg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

۴۳,۲۹۷ دانشجو ثبت نام کننده

۱۳٫۷ میلیون دقیقه یادگیری و مطالعه توسط دانشجویان

۴,۹۹۰ دقیقه مدت زمان آموز‌ش‌های این صفحه

۲۶ عنوان آموزشی تعداد آموز‌ش‌های این صفحه

۱

fvint9401-svg.svg

مجموعه آموزش های کار با اینترنت

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

فرادرس «آموزش کار با اینترنت» به عنوان یک آموزش مدون در مورد اینترنت تلاش می کند تا به ساده ترین زبان، مفاهیم پایه اینترنت را به مخاطب این درس منتقل نماید. این آموزش با فرض دانش اولیه صفر مخاطب تهیه شده است و پایه ای ترین مفاهیم مرتبط با اینترنت را توضیح می دهد. اما اینگونه نیست که این پایه ای بودن محتوا آن را برای افراد آشنا به اینترنت بلا استفاده نماید. استفاده و مطالعه این آموزش را به همه افرادی که می خواهند با اینترنت آشنا یا آشناتر شوند توصیه می کنیم.

یادگیری را شروع کنید ...

۲

fvwin109406-svg.svg

آموزش ویندوز ۱۰ (Windows 10)

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

سیستم عامل را می توان رابط کاربر و سخت افزار دانست، چرا که کاربر به صورت مستقیم امکان استفاده از سخت افزار را ندارد و این سیستم عامل است که دستورات را از کاربر دریافت کرده و به سخت افزار ارسال می کند و نتیجه اجرای دستور را از سخت افزار گرفته و به کاربر نمایش می دهد. از طرفی سیستم عامل بستری مناسب را برای برنامه های کاربردی فراهم می کند تا بتوانند با استفاده از منابع سیستم، به کاربر خدمت رسانی کنند. برنامه های کاربردی می توانند سرویسی را از سیستم عامل درخواست کنند، پارامتر ها را انتقال دهند و پاسخ عملیات را دریافت کرده و به کاربر نمایش دهند.

یادگیری را شروع کنید ...

۳

fvwd9411-svg.svg

آموزش نرم افزار Microsoft Word 2016

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

نرم افزار Word از جمله نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت است که در بسته نرم افزاری آفیس قرار می گیرد. یکی از ابزارهایی که در این نرم افزار ارائه شد و مورد تایید بسیاری از نویسندگان قرار گرفت، ابزارهای مربوط به ایجاد فهرست تصاویر و فهرست عناوین بود که دیگر نویسندگان احتیاجی نداشتند تا فهرست کتاب و یا مقاله خود را به صورت دستی ایجاد کنند. در این فرادرس تنها با چند کلیک می توانید به راحتی این فهرست را ایجاد کرده و در صورت اعمال تغییر در صفحه بندی، این فهرست را به روز کنید.

یادگیری را شروع کنید ...

۴

fvxl95051-svg.svg

آموزش اکسل (Microsoft Office Excel 2016)

مدرس: مهندس آزاده سهرابی نژاد

اکسل یک برنامه صفحه گسترده الکترونیکی است. این نرم افزار قدرتمند برای محاسبه، ذخیره، تجزیه و تحلیل علمی و آماری و مدیریت و تحلیل داده ها بکار می رود. یکی از مزایای این نرم افزار استفاده از آن به عنوان یک نرم افزار پایگاه مدیریت داده ها است. اکسل با توجه به گستردگی ابزارهای گنجانده شده در آن، در تمام حوزه های کاری که به نوعی با دسته بندی و تحلیل داده ها، بانک های اطلاعاتی یا گزارش گیری سر و کار دارند، کاربرد دارد.

یادگیری را شروع کنید ...

۵

fvppt9411-svg.svg

آموزش نرم افزار Microsoft PowerPoint 2016‎

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

تاکنون نرم افزارهای زیادی به منظور مدیریت ارائه ایجاد شده اند مانند Adobe Presenter و... اما در این میان، نرم افزار PowerPoint توانسته مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند. دلیل آن هم بسیار ساده است. شما در نرم افزار PowerPoint می توانید به سادگی اطلاعات را قرار دهید و با استفاده از امکانات موجود، بر روی اطلاعات و اسلایدها، جلوه های انیمیشنی قرار داده و سپس خروجی مورد نظر را برای ارائه تهیه کنید.

یادگیری را شروع کنید ...

۶

fvacs9405-svg.svg

آموزش اکسس (Access) به همراه کدنویسی VBA‎‎‎‎‎

مدرس: مهندس محمدحسین مهدوی

در این آموزش سعی کرده ایم به علت گستردگی مطالب و نکات استفاده از نرم افزار اکسس، تا حدی که توانستیم همه مطالب را تحت پوشش قرار دهیم و علاوه بر استفاده از تمامی اجزای یک پایگاه داده از قبیل ایجاد فرم، جدول، کوئری و گزارش، کدنویسی VBA را نیز آموزش دهیم. تقریباً می توان گفت شما با دیدن این مجموعه آموزشی اکثر نیازهای خود را در محیط کار و آموزشی برآورده می سازید.

یادگیری را شروع کنید ...

۷

fvtyp9403-svg.svg

آموزش تایپ ده انگشتی

مدرس: مهندس محسن زارع

نوشتن با دقت بالا و بدون نگاه کردن به کیبورد باعث تمرکز روی متن نوشته می شود تا نحوه تایپ کردن. از طرفی سرعت نوشتن با تمرین این نوع نوشتن افزایش بسیار زیادی خواهد داشت. در این آموزش قصد داریم با آموزشی کوتاه اما مفید ذهن و دست شما رو برای رسیدن به این مهم آماده کنیم.

یادگیری را شروع کنید ...

۸

FVACW95121%E2%80%8E-svg.svg

آموزش محافظت از اطلاعات شخصی در ویندوز و اینترنت (رایگان)

مدرس: مهندس عبداله اسکندری
بحث امنیت از ضروری ترین و مهم ترین نیازهای افرادی است که از کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنند. به بیان ساده تر، اگر کاربران در هنگام استفاده از کامپیوتر و اینترنت به بحث امنیت اهمیت ندهند اطلاعات آن ها به راحتی به سرقت خواهد رفت. در این آموزش ویدیویی، کاربران با بحث امنیت، محافظت از اطلاعات و جلوگیری از سرقت اطلاعات آشنا خواهند شد تا بتوانند با بکارگیری و رعایت نکات مطرح شده در آموزش، با خیال آسوده از اینترنت و کامپیوتر استفاده کنند.

یادگیری را شروع کنید ...

۹

fvxl9410-svg.svg

آموزش ابزارهای کاربردی اکسل

مدرس: آرمان ری بد

اکسل به عنوان ابزاری همه منظوره، برای تجزیه و تحلیل داده ها بسیار محبوب است. جمع بندی و دسته بندی، مرتب سازی و فیلتر، استفاده از دستورات بدون فرمول نویسی و... همگی ابزارهایی هستند که تحلیل داده ها را به کمک اکسل امکان پذیر می سازند.

یادگیری را شروع کنید ...

۱۰

fvoss9401-svg.svg

آموزش ویندوز ۷ (Windows 7)

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

سیستم عامل Windows 7 نام هفتمین سیستم عامل شرکت مایکروسافت می باشد که بعد از سیستم عامل ویندوز ویستا ارائه شد. در واقع می توان گفت که این سیستم عامل ارائه شده است تا تمامی نقص های موجود در سیستم عامل ویندوز ویستا را برطرف کند و تجربه خوبی برای کاربران و طرفداران محصولات شرکت مایکروسافت باشد.

یادگیری را شروع کنید ...

۱۱

fvose9401-svg.svg

آموزش ویندوز ۸ (Windows 8)

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

سیستم عامل نرم افزاری است واسط کاربر و سخت افزار کامپیوتر، که به کاربر کمک می کند تا درخواست های خود را به سخت افزار ارسال کرده و سخت افزار نتیحه اعمال درخواست را به کاربر نمایش دهد. در این آموزش می خواهیم به صورت کامل و گام به گام، نحوه کار با ویندوز ۸ را ارائه دهیم.

یادگیری را شروع کنید ...

۱۲

FVACW96122-svg.svg

آموزش Google Drive برای ذخیره فایل ها در فضای ابری

مدرس: مهندس محمد نسیمی فر

احتمالا برای اکثر افراد، موقعیتی پیش آمده است که به دلایل مختلفی مانند: خرابی هارد دیسک، گم کردن فلش، ویروس های کامپیوتری و …، فایل های مهمی را از دست داده اند. بهترین راه حل برای جلوگیری از این موضوع، ذخیره فایل های مهم در فضای ابری می باشد. دو سرویس بسیار کاربردی و معروف در این زمینه Google Drive و Microsoft OneDrive می باشند که می توان هر  کدام از آن ها و یا هر دو را به طور همزمان برای این امر به کار گرفت.

یادگیری را شروع کنید ...

۱۳

FVGOG9606-svg.svg

آموزش Google Docs (گوگل داک) - کار با فایل متنی آنلاین

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

نرم افزار گوگل داک (Google Docs)، از محصولات ارائه شده توسط شرکت گوگل می باشد که به کاربر کمک می کند، تا فایل های خود را در حساب کاربری سرویس Gmail خود ایجاد، ویرایش و ذخیره کند. این ابزار، با توجه به آنلاین بودن، سطوح دسترسی مناسبی را به منظور تأمین امنیت فایل ها ایجاد می کند. همین طور، شما می توانید فایل های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و آن ها را ویرایش و مدیریت کنید. در این دوره آموزشی ما با این ابزار کاربردی آشنا خواهیم شد.

یادگیری را شروع کنید ...

۱۴

FVWEB9610-svg.svg

آموزش Google Sheets (گوگل شیت)

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

به منظور مدیریت صفحات گسترده، تاکنون نرم افزارهای فراوانی ارائه شده اند که از جمله آن ها می توان به: Excel ,SPSS و LibreOffice Calc اشاره کرد. همچنین، با توجه به استفاده روز افزون از اینترنت، شرکت گوگل نیز، نرم افزار تحت وبی با نام Google Spreadsheets ارائه کرده است. نرم افزار Google Spreadsheets به منظور مدیریت صفحات گسترده، ایجاد و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین، این نرم افزار، دارای اپلیکیشن موبایل می باشد که کاربران از طریق این اپلیکیشن به فایل های خود دسترسی داشته و تغییرات و نظارت خود را بر روی فایل ها داشته باشند. از طریق اینترنت و با مراجعه به آدرس اصلی Google Spreadsheets می توانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید.

یادگیری را شروع کنید ...

۱۵

FVOTL9509-svg.svg

آموزش مدیریت ایمیل با Microsoft Outlook 2016

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

Microsoft Outlook نام یکی از نرم افزارهای ارائه شده در بسته نرم افزاری Office می باشد که برای مدیریت ایمیل و ارسال و دریافت ایمیل ها استفاده می شود. البته این نرم افزار با امکانات جانبی دیگری که در اختیار کاربر قرار می دهد، کاربر را قادر می سازد تا به منظور مدیریت برنامه کاری، مدیریت تقویم و فعالیت های کاری از نرم افزار Microsoft Outlook استفاده کند.

یادگیری را شروع کنید ...

۱۶

FVACW9612-svg.svg

آموزش Office Online برای کار با فایل های Office در فضای ابری

مدرس: مهندس محمد نسیمی فر

ما در این فرادرس به معرفی و آموزش ۴ نسخه آنلاین از نرم افزارهای محبوب و پرطرفدار Microsoft Office می پردازیم که عبارت اند از: Word ,Excel ,PowerPoint و OneNote. در انتهای آموزش شما درک درستی از نحوه کار با این نرم افزارها در فضای آنلاین، کسب خواهید کرد و به راحتی و در هر زمانی می توانید از تمام امکانات این سرویس ها برای ویرایش فایل ها به صورت آنلاین، استفاده کنید.

یادگیری را شروع کنید ...

۱۷

fvwd9404-svg.svg

آموزش نرم افزار Microsoft Word 2013

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

 نرم افزار Word از مجموعه نرم افزارهای داخل بسته نرم افزاری Office است که توانسته با در نظر گرفتن امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد به عنوان بهترین نرم افزار واژه پرداز شناخته شده است. نرم افزار Word کمک می کند تا کاربران بتوانند به تایپ حروف، کلمات و همچنین درج متون بپردازند. در واقع می توان گفت اغلب افراد برای انجام کارهای مختلف خود به نوعی به این برنامه نیاز پیدا خواهند کرد. علاوه بر امکان ایجاد اسناد ساده و پیشرفته، قابلیت درج و ویرایش انواع جدول ها، چارت ها، تصاویر و فایل های مختلف و کارهایی از این قبیل، ویژگی های بسیار مفیدی در نسخه ۲۰۱۳ نرم افزار Word ارائه شده است که هر کاربری می تواند با به کارگیری آن ها به ساخت اسناد حرفه ای ورد بپردازد.

یادگیری را شروع کنید ...

۱۸

fvxl9305-svg.svg

آموزش اکسل (Microsoft Office Excel 2013)

مدرس: مهندس فاطمه رضازاده

در این فرادرس ابتدا با محیط اکسل و سپس با وارد کردن داده ها و قالب بندی آن آشنا می شویم. در ادامه در رابطه با مدیریت کاربرگ ها نکاتی گفته می شود. سپس به مباحث فرمول نویسی، توابع و رسم نمودار در اکسل می رسیم. در این آموزش سعی شده نکات ساده کار با اکسل به صورت خیلی کوتاه ارائه شود.

یادگیری را شروع کنید ...

۱۹

fvppt9309-svg.svg

آموزش پاورپوینت (Microsoft Office PowerPoint 2013)

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با محیط نرم افزار پاورپوینت (Microsoft Office PowerPoint 2013)، قسمت های مختلف آن، منوها و … آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود در قسمت توضیحات، آمده است. توضیح کامل معرفی و کار با پارپوینت (Microsoft Office PowerPoint 2013) از نقاط قوت این آموزش به  شمار می رود.

یادگیری را شروع کنید ...

۲۰

۲۱

FVPRZ9511-svg.svg

آموزش پرزی (Prezi) برای ساخت اسلایدهای ارائه

مدرس: مهندس حمیدرضا انصاری

در این فرادرس، با اصول اولیه استفاده از نرم افزار Prezi آشنا می شوید و در ادامه تنظیمات و ویژگی های مخصوص این نرم افزار را خواهید آموخت تا در ادامه با استفاده از حداکثر ابزارهای این نرم افزار یک ارائه کامل، جذاب و خاص بسازید. در این نرم افزار با چرخش و حرکت پویا در بین مطالب می توانید حس یکنواختی را از بین ببرید و مخاطب را هر چه بیشتر با خود همراه کنید. شما با استفاده از نرم افزار Prezi می توانید یک ارائه موفق و خاص داشته باشید.

یادگیری را شروع کنید ...

۲۲

FVCG96051-svg.svg

آموزش تولید محتوای الکترونیک با نرم افزار Storyline

مدرس: مهندس نیوشا کوهستانیان

نرم افزار استوری لاین (Storyline) یک نرم افزار تولید محتوای الکترونیکی و آموزش الکترونیک به صورت اسلایدشو است که امکانات بسیاری از نرم افزارها را به صورت یک جا در خود جای داده است تا کاربر بتواند بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی، محتوای خود را تنها با استفاده از نرم افزار تولید محتوای استوری لاین ایجاد کند. در این فرادرس با نرم افزار استوری لاین آشنا می شوید و ماهیت این آموزش به این صورت است که ابتدا با امکانات و اشیا مختلف موجود در نرم افزار استوری لاین آشنا می شویم و نحوه به کارگیری آن ها را فرا می گیریم و در آخر، پس از یادگیری بخش های مختلف این نرم افزار، یک پروژه کامل را در محیط نرم افزار استوری لاین تولید می کنیم.

یادگیری را شروع کنید ...

۲۳

FVGOG9610-svg.svg

آموزش Google Forms برای ایجاد انواع فرم و پرسشنامه آنلاین

مدرس: مهندس سید رضا هاشمیان

امروزه با افزایش استفاده کاربران از محیط اینترنت، بسیاری از امور، با استفاده از ابزار های آنلاین انجام می شوند تا علاوه بر تسهیل امور و کمک به سریع تر انجام شدن این امور، به کاربران نیز کمک شود تا بتوانند بدون نیاز به پیمودن مسافت و یا صرف زمان زیاد در کوتاه ترین زمان ممکن، این کار را انجام دهند. از جمله اموری که استفاده از اینترنت و همینطور ابزارهای آنلاین، کمک بسیار زیادی در انجام آن کرده است، تهیه و ایجاد فرم های نظرسنجی و ارتباطی است که به منظور آماده سازی این فرم ها، می توان از ابزار Google Forms که توسط شرکت گوگل ارائه شده است، استفاده کرد.

یادگیری را شروع کنید ...

۲۴

FVONT9607-svg.svg

آموزش Microsoft OneNote برای یادداشت برداری و مدیریت اطلاعات

مدرس: مهندس آزاده سهرابی نژاد

نرم افزار وان نوت (OneNote) از ابزارهای خانواده مایکروسافت آفیس است که با استفاده از آن می توان اطلاعاتی شامل: متن، محتوای چند رسانه ای (عکس، ویدئو، فایل صوتی و …)، جدول، نمودار و لینک را وارد و مدیریت نمود. در این فرادرس، چگونگی استفاده از وان نوت برای افزایش بهره وری، ساماندهی و مدیریت محتوا بیان می شود، همچنین قالب بندی در بهترین حالت ممکن برای استفاده و شیوه اشتراک گذاری محتوا هم بیان می گردد.

یادگیری را شروع کنید ...

۲۵

FVACW96103-svg.svg

آموزش بررسی فرمت های تصویری و ویدئویی و تبدیل آن ها توسط نرم افزار مبدل

مدرس: مهندس عبداله اسکندری

هر فایلی که در کامپیوتر خود مشاهده می کنید، دارای یک فرمت خاص می باشد. هر کدام از این فرمت ها دارای استانداردها و کارایی خاصی هستند. هدف از ارائه این آموزش، آشنایی کاربران با کلیه فرمت ها می باشد تا علاوه بر آشنایی با آن ها، نحوه تبدیل آن ها به یکدیگر را یاد بگیرید. امروزه کلیه کاربران، در دنیای تکنولوژی با فرمت های زیادی سر و کار دارند و باید برای کارهای مختلف، فرمت مناسب را انتخاب کنند.

یادگیری را شروع کنید ...

۲۶

FVSNG9702-svg.svg

آموزش نرم افزار Snagit برای ضبط و فیلم برداری از صفحه نمایش

مدرس: مهندس نیوشا کوهستانیان

با توجه به این که در شرایطی ممکن است افراد، نیاز به تصویربرداری و فیلم برداری از صفحه نمایش سیستم خود داشته باشند و سیستم عامل های موجود، فاقد این قابلیت ها است و تنها قابلیت عکس برداری ساده را دارند، کاربران نیاز به یک نرم افزار کاربردی برای رفع این نیاز خود دارند. یکی از این نرم افزارهای موجود، نرم افزار Snagit است. این نرم افزار قابلیت تصویربرداری و فیلم برداری را فراهم می سازد.

یادگیری را شروع کنید ...

موضوعات آموزشی مرتبط

به همراه دهها آموزش دیگر مرتبط با مجموعه آموزش مهارت‌ های کاربردی کامپیوتر (ICDL)

برای مشاهده آموزش های مرتبط دیگر، در میان بیش از ده هزار ساعت آموزش منتشر شده در فرادرس، جستجو کنید ...


فرادرس در رسانه ها و جشنواره ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر